Patch su mogli i po meni nazvati.

Kad nam ono dolazi creation kit za Starfield?

Evo na Steamu pala ocjena ispod 70%

Doduše, odigrat ce se sigurno, samo da riješim prvo Cyber ekspanziju i Alan Wake 2.

    Deadwalker

    Davnih dana je to bilo na Mixed ako se makne "Your language" filter koji mi svi imamo jer to isključuje hrpu review-ova na drugim jezicima tako mi svi zapravo vidimo manje review-ova nego što ih stvarno ima. Tipa gore slika, 75000 review-ova, a zapravo ih ima preko 100000 ako maknemo taj filter.

      Slazem se, review je review.

      Evo imao je i PC Gamer članak povodom pada average ocjene u mixed kategoriju:

      Starfield's down to mixed reviews on Steam, while the community laments 'the magic is just missing from [the game]'

      Ovo je trenutno review s najviše upvotea:

      Čak je i Bethesda odgovorila na njega:

      Ja sam samo isprobao igru, no odigrat ću je do kraja sigurno. No kako Valve na Steamu ima po meni najbolji review sustav (kada kažem najbolji, mislim na najobjektivniji mogući u kontekstu average ocjene), mislim da je to sve skupa dosta realna slika kako je igra prihvaćena generalno na tržištu.

      Ako je igra brain-dead po pitanju likova, dijaloga i loadinga, zašto ne bi mogla imati ocjenu 50-60/100? To sto je igra Bethesda ne treba znaciti nista.

      Ocjene 90+ bi trebale biti samo za masterpiece igre, a u zadnje vrijeme dosta igara dobiva 90+ a nisu zasluzene ocjene, primjer je nahajpani Spiderman 2.

      5 dana kasnije
      14 dana kasnije

      U biti ovaj sam osvrt najviše čekao i bilo je 99% za očekivati taj naslov, ali od svih prethodnih koji su bili kritika velikih naslova ispostavlja se da je ovaj i najprikladniji:

        Zero

        Ja bi htio da se neko potrudi zapravo objanit kako je recimo Bethesdin game design outdated, a Elden Ring pobere sve moguće nagrade.

        Kad bi za njega rekao da je outdated dizajn, ili za neki JRPG, ili za Mario Bros Wonder, onda bi dobio popriličnu dozu shameanja u bilo kojem gamerskom okruženju.

        I ne kažem da je izjava da je Bethesdin dizajn outdated netočna, ali ne razumijem zašto ljudi imaju potrebu to naglašavati za Starfield, a za druge igre u kojima ljudi uživaju, a isto su građene na drevnim dizajn principima od prije dvije ili više generacija, praktički je bogohuljenje reći neku kritiku.

          wooddiebone mislim da nitko ne bi imao ništa protiv dizajna da je igra zadržala onaj world exploring kakve su Bethesdine igre imale do sada. Ovako dok je to izostalo, na prvršinu ispliva sve ono što je dosta arhaično za današnje pojmove. Samo dok npr. usporediš razgovore kako izgledaju u jednom Cyberpunku i ove u Starfieldu, baš (više)generacijska razlika.

          Bez obzira, dobar point. Ja ne igram baš Soulslike igre koje si spomenuo pa nemam baš nešto pametno dodati u diskusiju.

          Ja bi rekao da je exploration apsolutno tu i to na istoj razini kao u svim dosadašnjim Bethesda naslovima, ali je više fragmentirana zbog same količine planeta i putovanja između njih. Čak i loadingi su tolko neopravdan argument jer doslovno svi igrači koje ja znam da su obožavatelji Bethesde i njihovih igara, jednom kad otkriju map marker, doslovno svaki put fast travelaju do njega.

          Njihovi svjetovi su uvijek imali ogromne prazne dionice između zanimljivih lokacija i tek tu i tamo se pojavio koji random encounter. Ti random encounteri su skroz prisutni i u Starfieldu. Dungeoni, špilje i ruševine su bile više manje reuseani asseti i sve je bilo poprilično samey sa samey neprijateljima i hrpetinom lorea porazbacanog po raznoraznim zapisima ili terminalima.

          Znam da ja osobno nalazim u Starfieldu upravo to kaj me intrigiralo u svim BGS igrama prije, a to je predobar worldbuilding i priče koje su u potpunosti nevezane za igrača i main quest, ali se mogu popratiti do zadnjih detalja ako pratiš tragove koji ti se ostavljaju. Praktički možeš pronać mjesto događanja svakog teksta kojeg si našao i u pravilu, ako si daš truda budeš i nagrađen sa još lorea u obliku zaključka neke priče ili unique lootom.

          Ima mana igra, daleko od toga da ne, ja osobno bih volio da space travel nije tolko rascjepkan, možda su nekako mogli napravit da je čitavi svemir jedan veliki isti prostor umjesto hrpu malih ćelija pa da grav drive putovanje bude više seamless i da udaljenosti koje vidimo zapravo imaju smisla.

          Zero ali od svih prethodnih koji su bili kritika velikih naslova ispostavlja se da je ovaj i najprikladniji:

          Bas cudno da ti je najprikladniji za Microsoftovu igru, a ona dva Sto Su bila na racun Naughty Doga i Rockstara nisu?! A jeste nekada plitki da je za ne povjerovat. Pratio Sam Malo tvoje komentare, a i drugih. Cuj cekao ovaj osvrt najvise lol. Priznaj nikada nisi Ni planirao igrati ovu igru, a jedino Sto Ste ti i ekipa planirali od pocetka je nasladjivati se na svaku negativnu recenziju, vijest i novost o ovoj igri. Da nije smijesno da to rade osobe od milijun godina, bilo bi zalosno.

          Ubijate svaku zelju o raspravi U nekim temama, a Ako vam je to bila namjera, eto Barem Ste U tome uspjeli.

            To kaj ljudi u stvari ne vole istraživati, pa samo skaču sa planeta na planet, i onda kukaju kako nema istraživanja je problem za psihoanalizu 😃

            I onda kukaju kak je igra jednolična, a ni jedna Bethesda igra do sada nije bila raznolikija od ove, gdje imaš doslovno desetke različitih okruženja.

            Mislim nisam pogledao zadnji linkani video , ali pretpostavljam da je tip objasnio kako je u igri proveo 500 sati i da je sranje 😃

              Nakey Jakey zna sloziti odlican video, ali ne u sadrzajnom smislu. Uzme nekoliko tvrdnji, uklopi ih u svoju viziju dobrog dizajna i onda tu viziju uzima kao jedinu dobru, ignorirajuci razlicite aspekte koji bi tu tvrdnju rastavili na proste faktore, samo tako. Samo jos jedan YouTuber koji od buhe pravi slona.

              maverick Bas cudno da ti je najprikladniji za Microsoftovu igru, a ona dva Sto Su bila na racun Naughty Doga i Rockstara nisu?! A jeste nekada plitki da je za ne povjerovat. Pratio Sam Malo tvoje komentare, a i drugih. Cuj cekao ovaj osvrt najvise lol. Priznaj nikada nisi Ni planirao igrati ovu igru, a jedino Sto Ste ti i ekipa planirali od pocetka je nasladjivati se na svaku negativnu recenziju, vijest i novost o ovoj igri. Da nije smijesno da to rade osobe od milijun godina, bilo bi zalosno.

              Ubijate svaku zelju o raspravi U nekim temama, a Ako vam je to bila namjera, eto Barem Ste U tome uspjeli.

              Sterlok To kaj ljudi u stvari ne vole istraživati, pa samo skaču sa planeta na planet, i onda kukaju kako nema istraživanja je problem za psihoanalizu 😃

              I onda kukaju kak je igra jednolična, a ni jedna Bethesda igra do sada nije bila raznolikija od ove, gdje imaš doslovno desetke različitih okruženja.

              Mislim nisam pogledao zadnji linkani video , ali pretpostavljam da je tip objasnio kako je u igri proveo 500 sati i da je sranje 😃

              Dev behind massive Skyrim multiplayer mod turns their hands to Starfield, gives up because "this game is f***ing trash," uploads everything for someone else to finish

              "I'm not gonna put my heart and soul into a mod for a game as mediocre as this"

              https://www.gamesradar.com/dev-behind-massive-skyrim-multiplayer-mod-turns-their-hands-to-starfield-gives-up-because-this-game-is-fing-trash-uploads-everything-for-someone-else-to-finish/

              Reci ti meni kak ne bi trebao guštati u ovoj igri, reci mi da ne valja 😂