S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
solidan pocetak, meni osobno nije WOW efekt al vidjet cemo s vremenom
- Uređivano
Posto je situacija sa Ukraijnom takva kakva je nadam se da ce fixat igru sta brze i da ce ljudi kupit.
Da nije, zelio bi im da igra flopa i nikad nedozivi profit, pun mi je k polugotovi CyberPunka,Nomans Sky, SW Jedi itd. itd.
Btw. igra li ko na Xboxu kakva je situacija na konzolama
- Uređivano
Zar se sada tehnički drlog pravda sa situacijom u državi u kojoj je igra napravljena?
I tamo neki rat bi trebo biti mjerilo za uspjeh igre?
Boli me k za rat u ukrajini
- Uređivano
Pokazuju prijašnje igre kakv bi situacija bila bez rata…
Dakle, ista.
escoban Da nije, zelio bi im da igra flopa i nikad nedozivi profit, pun mi je k polugotovi CyberPunka,Nomans Sky, SW Jedi itd. itd.
Sve što si nabrojao su postale s vremenom i više nego tehnički i sadržajno solidne igre. Ako se netko želi poštedjeti frustracija i ne želi ni igrati neke "beta" verzije, stvar je jednostavna - neće kupiti igru dok se stanje ne popravi. I ovi devovi Stalkera bi sigurno bili zadovoljniji da su igru izbacili u boljem stanju, ali vjerojatno su se rokovi morali ispoštovati.
- Uređivano
doktor1 znači da ponoći budem valjda odigrao tutorial lol.
- Uređivano
Skinulo igru, nema patcha na PCu, to sto downloadate, to je to. Compiling shaders kao u TLOU2, samo sto traje 3min na samsung 980 ssd.
Rtx 3070, high postavke 1440p, DLSS quality, 65-70fpsa. Nastavljam cim mali zaspe.
Inace ima jedna inovacija, a to je da drzeci tipku za preskakanje cinematica ubrzavate radnju.
Sutra rezem kuciste.
@doktor1 kako znas da je drlog? Odigrao vec?
chono imaš dovoljno vrama? Pitam za frenda.
@doktor1 ne ozbiljno pitam, od kud informacije da je drlog? Preview verzija ili ova danasnja? Neznam sto si tako nadrkan
@Deadwalker neznam sto da ti kazem, necu ni kupovat 5000 seriju
- Uređivano
Prije sam čitao da vidim kakav ja AI i ovo je iz 10/10 recenzije!
Samo šta je stvar šta sam sebi uskačeu u usta; AI je dobar, ali ne valja??
Fighting NPCs in Stalker 2 isn't dissimilar to fighting human opponents in an online multiplayer FPS. Enemies work together to outflank you and use grenades to flush you out whenever you try to take cover. To some degree, this even extends to fighting mutants. Combat is dynamic and never feels like a shooting gallery. Opening the inventory doesn’t pause the game and there’s no mid-combat saving either. Actions like reloading weapons, swapping armor or using consumables have to be done in real time while you’re fighting some of the smartest enemies found in gaming.
*
These encounters are made possible thanks to GSC Game World’s proprietary AI system dubbed A-Life 2.0. A similar system can also be found in the original games, but the developers made a lot of improvements to it in the meantime. It's not perfect just yet, though. Enemies often don’t have any reaction when you make noise in their vicinity but can easily spot you even when you’re hiding behind a wall in a pitch-black room. They also seem to be suspiciously proficient at landing grenades at your feet regardless of where they’re throwing them from. Bullets have realistic flight times and trajectories, but the grenades feel iffy. Most other weapons are enjoyable, although it would have been nice if they added a few options for melee.*