doktor1 kuzim. Probaj preko nove nvidije, bas je odlicno.

@Fenix slikao sam i prijavio onog koji pisa po kampu. Zapisao je campfire sinoc

Kako vam se čini nabrijani engine iz prošle dekade naspram novog UE5?

    Arcer odgovorno tvrdim X-Ray i Red Engine su bolji od bilo kojeg UEa

    Pod hitno popravit izmjenu dana i noci, dan jednostavno traje prekratko. Nema frakcija uopce, kada lootas NPCa pise samo ime, nema kojoj frakciji pripada i koji rank je. Nema lootanja monstera.

    Malo izbalansirat bloodsuckera i pseudo, jer treba 2 do 3 sarzera za ubit.

    Izbalansirat cijene popravaka opreme. Nema smisla da je tako skupo uz tako cesti zahtjev za popravkom.

    Moja zapazanja od sinoc, nadopunim kako naletim.

    Edit: svako oruzje je razbijeno koje lootam sa NPCa

      Čitam sve ovo i ne mogu vjerovati da su usrali toliko najbitniji segment Stalkera. Ono, popneš se na vrh zgrade sa snajperom i nema nikoga jer gledaš van svoje spawn zone Ha-Ha-HaHa-Ha-Ha

      Čemu onda open world? Mogli su onda složiti manju mapu u Metro stilu i staviti veći naglasak na kampanju i gotovo.

      Je li to uopće fixable? Koliko sam vidio gore u komentaru, kao dev je svjestan toga, jedino ne znam je li to zbilja misle upogoniti ili je u pitanju samo damage control.

        In STALKER: Shadow of Chernobyl, Clear Sky, and Call of Pripyat, A-Life worked by simulating NPCs and creatures throughout the Zone. Even when the player was outside the visual range of an AI entity, the game would track them. So, for example, you could see a uniquely named human NPC at the start of the game and run into them in a completely different location later. Mutants would also migrate across the map in packs. All the AI could also interact, so if opposing factions met each other, a battle between them would be simulated, and you could stumble upon either the fight as it happened or the bloody aftermath. Additionally, if a group of NPCs came across a camp you cleared, they may choose to inhabit it.

        Though the simulation was pretty simple, the A-Life system made the STALKER trilogy feel organic, emergent, and immersive in a way no other games could match at the time.

        Evo odigrao još poneki quest, malo istražio početnu zonu, dajem i dalje benefit of doubt.

        Imam dojam da je dosta lokacija baš vezano uz misije - npr. otišao prije nekog questa na točku A, bilo je samo nekoliko skroz praznih objekata. Kasnije kada sam aktivirao quest i vratio se na istu lokaciju A, unutra je bila cijela neka banda s kojom sam mogao dalje napraviti neku interakciju i odigrati quest. I prije nego li sam uspio doći do te bande, u dvorištu objekta me srdačno dočekao čopor divljih pasa kojeg prva puta uopće nije bilo. Sada ne znam je li taj čopor bio vezan uz quest ili se prvi puta zgubao spawn sustav, pojma nemam.

        Kada sam gledao na taj objekt iz daljine (s vrha vodotornja u blizini) bez aktivnog questa, naravno da nije bilo ničega u njemu.

        Na random točki B (dosta veliki kompleks) od par zgrada nije bilo nikoga, osim nekog random stalkera koji se zakopao na vrh zgrade i dolje sve uokolo postavio zamke. Uspio sam ga skinuti iz daljine, pokupio loot, sada ne znam je li bio dio nekog questa kojeg nisam aktivirao ili će na toj lokaciji biti kasnije netko drugi. Nebitno, osim da je imerzija bila ok jer sam na toj lokaciji našao nekoga, imao encounter i pokupio loot. Izgledalo je prirodno i "organic".

        Na random točki C naletio na dvije divlje svinje koje su me uspjele skršiti. Idući puta je bila samo jedna koju sam skinuo, no onda se spawnala neka banda (koje prvi puta nije bilo), koju sam također riješio (nisam doduše vidio da se "spawnala", izgledalo mi je kao da su došetali od negdje).

        Uglavnom, hoću reći, nije da je to toliko immersion breaking koliko se na internetu prezentira, kada se uživiš u igru, fakat je gušt jer je atmosfera baš jebena i vuče te poriv da istražiš svaku lokaciju. I događa se nešto na tim lokacija, bilo vezano uz quest ili spawn random neprijatelja.

        Šteta što izostaje cijeli A Life, no daleko od toga da je igra loša ili nije zabavna za igranje, iskustvo je više "tailor made" za razliku od prethodnih igara koje su se više oslanjale na random simulaciju Zone. Ovisi s kakvim očekivanjima uđeš u cijelo iskustvo 🙂

        Ukratko, dobro si chono rezimirao:

        chono Doslovno prvi stalker u novom ruhu

        Za sada i dalje nisam imao nekih bugova ili glitcheva, sve super radi.

        Evo još par screenshotova:

        Nastavljam dalje, mislim da će cijelo iskustvo biti dobro. Ako uspiju srediti A Life s vremenom, genijalno, onda imamo igru koja će se još dugo dugo igrati.

          chono

          Za NPC ne znam, nisam još istražio ali;

          Mod za;

          • mutante/health postoji i radi odlično (čak možeš izabrati koliko health da spusti po izboru)
          • također i za cijene i popravke kao i degradaciju
          • oružje, mislim da isto ima mod za ovo ali nisam siguran preletio sam na brzinu (iako mislim da neko nije bilo u mom slučaju kompletno)
          • balans hard-core aim za NPC
          • stealth fix aka NPC ne vide kroz travu npr
          • i još par mini modova na nexusu po izboru za QOL

          Svakako ovo su moderi riješili, OK workaround do službenih zakrpa - ako ikad poprave neke stvari oko balansa jer ekipa u studiju voli nešto pustiti i moderima jel 🙂

          I daj iskljući taj crosshair u igri, to je za rookies.

          Deadwalker slazem se, nije bas toliko gamebreaking, ali u isto vrijeme i je iz razloga sto su fanovi ocekivali isto ili bolje od jedinice. Mozes se ufurat u main quest i sporedne, pregrmit i uzivat u igri, ali…

          Primjerice te scene koje si opisao, u jedinici se dogodilo isto, pojedine lokacije su se aktivirale i napunile s obzirom na odredene questove, ali isto tako prezivjeli na tim lokacijama bi kasnije ostali tamo, sukobljavali se sa drugim frakcijama i banditima ili bi akteri tih questova spontano zavrsili negdje drugdje, pa cak i poginuli u Zoni.

          Velika razlika ovdje s obzirom na jedinicu je voice acting za svaki quest, rezija i produkcija. U jedinici si ovisio o tekstu i markerima, ali bi A-Life bio ono sto je podizalo kvalitetu.

          Da dvojka ima takav A-Life, onda govorimo o iznimno kvalitetnoj igri.

          @Arcer ide crosshair off, ali titlove za sad pustam, jer zelim pratiti radnju. Iskljucio sam i indikatore

          Odigrao 10 sati na xbox series x na performance modu. Bas sam razocaran. Ima puno potencijala, ali proci ce neko duze vrijeme dok se ne dovede u red. Igru su odgadali 4-5 puta i jos nije spremna za izlazak pa jebemu mater vise. AI neprijatelja je ono… ne znas jel bi se plakal ili smijal. Imao sam main misiju u Sphere ( gdje treazis Soldera) i vise puta se desilo da makar uspijem stealth ubit neprijatelja sa nozem , svi ostali odma znaju di sam ? Suljam se u cucnju polako prilazim vratima i opaaa, ovi iza zatvorenih vrata odma alerted i idu prema meni. Misija se oduzi do mrkle noci, izadem napokon van poubijam sve i tisina 5-10 min. I suljam se u cucnju prema izlazu i spawnaju se 50m ispred mene dvojica i odma imaju jebeni aimbot a ja kurca ne vidim skoro. Onda neka druga misija ( ona sa monolith likom u lesser zoni ) frajer kao lezi na krevetu ali lebdi metar dva iznad ko da rade egzorcizam na njemu. Pustim ga da zivi ali likovi koji su dosli ubit tog lika mi komentiraju kao da sam potpuno drugaciju odluku napravio. Od grafickih bugova sam primjetio da kad sam u prvoj safe po noci i npr trejdam ili upgrejdam u zatvorenom prostoru da ak pogledas kroz prozor izgleda da je vani dan, ali izades i noc je i dalje normalno. Flashlight je preslab, osvjetljava valjda 10 metara po noci.

          Pohvalio bih osjecaj pucanja, grafika je oke i razno vrijeme je odlicno.

          U trenutnom stanju dajem igri 5/10

          Btw kak se rjesavate horde stakora ? onih malih kaj ih dode valjda 50+ , a ne onih kaj skacu ko klokani vecih.

            bosscorelli xbox grafika je bas onako, unreal generic meh. Na PCu ovo je jedna od ljepsih igara koje su izasle.

            Zlatno pravilo Stalkera, poluautomatska puska sa scopem, sacma i pistolj je sve sto ti treba. Ovo drugo ti je rjesenje

              chono Ta oruzja sam i koristio dok nisam skuzio da se svi neprijatelji spawnaju na 100 metara, onda scope nema smisla imati a pogotovo ne snajper. Bar dok ne rijese taj spawn zone. Ja od tih mali stakora odsprintam , isto i od onih žaba. Btw jel se u proslim stalkerima moglo kaj lootat mutante i prodavat ili kaj craftat od njihovih organa ? ne sjecam se

                bosscorelli je, lootao si monstere i bilo je par questova u barovima za to.

                Da, scope nema smisla trenutno

                chono Vidio, prešao sam prije pol sata mod stranicu da vidim šta ima novog. Nisam još, ali ubacim mod za manje loota - samo čekam fix s kojim će zapravo raditi u igri kako treba - Taj AI mod je neki ajmo reći hack AI spawn sustava ali ne radi kako treba tj. nasumično kako kome. Ja se nadam kroz tjedan dana zakrpi za te neke stvari.

                Btw, stigao je danas update isto za onaj engine.ini tweak, dosta je to sada dobro.