Automobili
- Uređivano
Fico Fico, znači izvukao si mi istraživanje Consumer Reportsa koje navodi kako je Teslin Model Y iz 2020 imao velikih problema sa završnom kvalitetom izrade te je zbog toga dobio manju ocjenu:
https://www.consumerreports.org/cars/tesla/model-y/2020/reliability/
Budući da su sve ocjene zaključane iza paywalla, prilažem link Reutersa u kojem se navode isključivo problemi sa savršnom kvalitetom izrade:
https://www.reuters.com/article/us-autos-reliability-tesla-idCAKBN27Z28C
Evo i link za Model Y za 2022. godinu, kojeg Consumer Reports također ne preporuča, a razlozi su predugo vrijeme punjenja, to što range nije koliko se reklamira da jest i da završna razina izrade nije na "luxury" razini kojoj cjenovno pripada
https://www.motorbiscuit.com/why-doesnt-consumer-reports-recommend-2022-tesla-model-y/
Istovremeno, na jednom od linkova naveli ste i What Car istraživanje za 2020., koje u ovogodišnjem istraživanju navodi da je Model 3, prema tim istim kriterijima, najpouzdaniji u svojoj kategoriji. Također, taj isti site stavlja Teslu kao Brand na sredinu ljestvice s 91% što je više od prosjeka
Fico, ti pogotovo sad priznaj da si supportaoTzea koji u ovom slučaju pretjeruje. Unatoč svim kategorijama, nitko nigdje ne navodi da su Tesle (u ovom slučaju samo Tesla Y, što opet ne daju kompletnu sliku o svim njihovom automobilima) kriminalno nepouzdani i jako kvarljivi.
Pretjerali ste. I ponavljam po stoti put. Nije najbolja, a niti najgora, čak i na linkovima koje pilažete. U najmanju ruku prosjek.
EDIT:
Tzereen I još mi Hrvoje govori da izmišljam.
To ti dosad nisam doslovno napisao, ali da, izmišljaš.
- Uređivano
Fenix kako buz kaže, stvar je perspektive.
Meni osobno, ako gledam da je marka na 27om od 28 mjesta, ili 30om od 33 po "reliability" rankingu. Naglašavam riječ reliability. Onda smatram da se može reći da je ta marka kriminalno nepouzdana. Jer je među zadnjima po pouzdanosti, jel. To je prema consumer reports.
Ako se gleda JD Power, onda više nije reliability ranking, već dependability. Tamo se gledaju 33 marke te tamo Tesla ima čak tri marke lošije od sebe. Alfu, Land Rover i Jaguar. Meni je to prema tome također kriminalno nepouzdan auto.
Nadalje. Whatcar, koji si naveo, kaže: Least reliable electric cars - Tesla Model S.
Meni to sve skupa oformljuje rečenicu iza koje stojim - Tesla je kriminalno nepouzdan auto.
Tzereen nije stvar perspektive, nego je stav objektivnosti. Ti nisi objektivan, a ja to barem pokušavam bit. Ulovio sam se u ovu priču samo zato što si za istu stvar optuživao Buza i ekipu za Peugeota, u čemu sam te podržavao, a radiš istu stvar s Teslom.
Isto je kao s definicijom uspjeha. TI si sebi utuvio jedno u svoju glavu, nedaš se biti objektivan i subjektivno prezentiraš kao objektivno. Znam za ubuduće da se ne upuštam u rasprave.
Ja sam gotov s ovom pričom.
Ne zelim dolijevati ulje na vatru ali na ADAC ima podatak njemackog TÜV-a da na prvom tehnickom(2 godine starosti automobila) 10,7% Tesla Model S pada sto je otprilike 2,5 puta vise od prosjeka. Samo Dacia Duster i Logan jos cesce padaju. Naravno da to nije neki dugorocni pokazatelj ali sigurno ne izgleda dobro kad svaki deveti vlasnik automobila od stotinjak tisuca eura mora rijesiti kvarove da bi prosao tehnicki.
Nasao sam i link, samo jbg na njemackom je https://www.focus.de/auto/ratgeber/sicherheit/tuev-report-fuer-elektroautos-querlenker-sind-schrott-teslas-model-s-faellt-oft-beim-tuev-durch_id_45018274.html
Jeste se danas raspisali
- Uređivano
Da malo "oživim" raspravu, ja ipak mislim da je vw najkvalitetniji i da o njegovoj tradicionalnoj ljepoti sada ni ne govorim.
Btw meni je ova nova astra sasvim uredu sto se dizajna tiče kad vidim ove nove električne astra mi se čak i sviđa.
- Uređivano
Muka mi je čitati o bezličnim i bezkarakternim Golfovima, Astrama, 207-icama pa sam dodao gas i stiže mi sportski stražnji lonac za MX-5 iz Poljske.
Kažeš, jedva čekaš peti mjesec da skineš ceradu s njega?