Automobili
Ne zelim dolijevati ulje na vatru ali na ADAC ima podatak njemackog TÜV-a da na prvom tehnickom(2 godine starosti automobila) 10,7% Tesla Model S pada sto je otprilike 2,5 puta vise od prosjeka. Samo Dacia Duster i Logan jos cesce padaju. Naravno da to nije neki dugorocni pokazatelj ali sigurno ne izgleda dobro kad svaki deveti vlasnik automobila od stotinjak tisuca eura mora rijesiti kvarove da bi prosao tehnicki.
Nasao sam i link, samo jbg na njemackom je https://www.focus.de/auto/ratgeber/sicherheit/tuev-report-fuer-elektroautos-querlenker-sind-schrott-teslas-model-s-faellt-oft-beim-tuev-durch_id_45018274.html
Jeste se danas raspisali
- Uređivano
Da malo "oživim" raspravu, ja ipak mislim da je vw najkvalitetniji i da o njegovoj tradicionalnoj ljepoti sada ni ne govorim.
Btw meni je ova nova astra sasvim uredu sto se dizajna tiče kad vidim ove nove električne astra mi se čak i sviđa.
- Uređivano
Muka mi je čitati o bezličnim i bezkarakternim Golfovima, Astrama, 207-icama pa sam dodao gas i stiže mi sportski stražnji lonac za MX-5 iz Poljske.
Kažeš, jedva čekaš peti mjesec da skineš ceradu s njega?
- Uređivano
Neznam kakav je AMG uzivo ali cini mi se da je nonamg jos mocniji
U dva dana spizdio 3800 kn za razne servise i zatamnjivanje stakala. Nisu bili neki kvarovi već više stvari za riješiti, tipa filtri, kočione pločice za stražnje kotače, stražnji ležaj i vijak, ulje, senzor za tekućinu za prozore (koji je na kraju odspojen jer se navodno treba mijenjati čitava posuda u kompletu koja je onak 700kn). Samo zatamnjivanje (95%) folijom za stražnja stakla me izašlo 800 kn i stvarno auto sad bolje izgleda s tim i nije mi žao tih para.
Koji je uopće motor pod haubom?
- Uređivano
100 kw, 2.0, 4 cilindra. Ali ne znam što bih ionako s viškom snage/promjenom režima jer ovdje kod mene vozim na kratko i do posla jednom imam prilike raspaliti do stotke i to isto na kratko. Nisam čak ni šaltao između sport i eco moda jer eto, ne da mi se. Za mene će još promjena felgi biti domet tjuninga, izgleda.: (
Mislim da je isti i u četvorci od žene. Ja uvijek zveknem Sport mode jer se osjeti da je gas direktniji, ali da to nešto pomogne ičemu drugom - pa baš i ne. Volio bi da ima 30 - 40 konja više jer bi tad bio taman agilan koliko treba. Ovako je malo asmatičan ako zgazim po gasu. Eco sam probao po autocesti da vidim ima li štednje i iskreno nema neke razlike, a osjetim da limitira gas što je zajebano kod pretjecanja.
A inače malo troši goriva, al puno ulja