Eto, sad i ti. Pročitao sam detaljno i uvažio. Navodi se završna kvaliteta izrade, koja je realno loša. Nijedno od ta dva istraživanje nije navelo da su Tesle kvarljive i nepouzdane u smislu da će stati na cesti, odnosno nepouzdane u praksi vožnje.
Automobili
Mislim da je stvar perspektive, nekome je kvar tek ako se mašina raspadne i ostaneš na cesti, a nekome ako ti infotainment šteka pa treba ugradit novi.
Sad već pretjerujete obojica, ti pogotovo s desničarenjem i ljevičarenjem. Nema to veze s time što ću ja odlučiti gledati. Ima veze s time da to nije istina i ne možeš mi dokazati da jest.
Još jednom, da ne bude zabune. Ponavljam. Ne tvrdim da je Tesla najbolja ili bolja od drugih. Tvrdim da nije najgora i da se ne kvari više od drugih.
I kažem opet, može, ali nijedno ni drugo se ne kvari više u Tesli nego u drugim automobilima. Sve što ste mi ti i Fico izvukli je nepouzdanost u smisli završne kvalitete izrade. Argumentiraj(te). Nemojte me činiti ludim.
Fenix Sve što ste mi ti i Fico izvukli je nepouzdanost u smisli završne kvalitete izrade
Netočno. U CR-ovo istraživanje ulazi puno više od završne kvalitete izrade.
ENGINE (or ELECTRIC MOTOR), MAJOR: Engine or electric motor rebuild or replacement, cylinder head, head gasket, turbocharger or supercharger, timing chain or belt.
ENGINE (or ELECTRIC MOTOR), MINOR: Accessory belts and pulleys, engine computer, engine mounts, engine knock or ping, electric motor malfunction, fuel leaks, oil leaks.
ENGINE COOLING: Radiator, cooling fan, water pump, thermostat, antifreeze leaks, overheating.
TRANSMISSION, MAJOR: Transmission rebuild or replacement, torque converter, premature clutch replacement.
TRANSMISSION, MINOR: Gear selector and linkage, transmission computer, transmission sensor or solenoid, clutch adjustment, rough shifting, slipping transmission, leaks.
DRIVE SYSTEM: Driveshaft or axle, CV joint, differential, transfer case, four-wheel-drive/all-wheel-drive components, driveline vibration, electrical failure, traction control, electronic stability control.
FUEL SYSTEM/EMISSIONS: Sensors (O₂, or oxygen, sensor), emission-control devices (includes EGR), fuel-injection system, fuel gauge/sender, fuel pump, problems filling up the tank.
ELECTRICAL (or CHARGING) SYSTEM: Alternator, starter, hybrid/electric battery replacement, hybrid/electric battery related systems, regular battery, battery cables, engine harness, coil, ignition switch, electronic ignition, spark plugs and wires failure, auto stop/start, electric vehicle charging.
CLIMATE SYSTEM: AC compressor, blower (fan) motor, condenser, evaporator, heater system, automatic climate system, electrical failure, refrigerant leakage.
SUSPENSION/STEERING: Shocks or struts, ball joints, tie rods, wheel bearings, alignment, steering linkage (includes rack and pinion), power steering (pumps and hoses, leaks), wheel balance, springs or torsion bars, bushings, electronic or air suspension.
BRAKES: Antilock system, parking brake, master cylinder, calipers, rotors, pulsation or vibration, squeaking, brake failure, premature wear, regenerative braking.
EXHAUST: Muffler, pipes, catalytic converter, exhaust manifold, heat shields, leaks.
PAINT/TRIM: Paint (fading, chalking, peeling, or cracking), loose interior or exterior trim or moldings, rust.
BODY INTEGRITY (Noises/leaks): Squeaks, rattles, wind noises, seals and/or weather stripping, air and water leaks.
BODY HARDWARE: Windows, locks and latches, doors or sliding doors, tailgate, trunk or hatch, mirrors, seat controls (power or manual), seat belts, sunroof, convertible top, glass defect.
POWER EQUIPMENT AND ACCESSORIES: Cruise control, clock, warning lights, body control module, keyless entry, wiper motor or washer, tire pressure monitor, interior or exterior lights, horn, gauges, 12V power plug, USB port, alarm or security system, remote engine start, heated or cooled seats, heated steering wheel, headlights, automatic headlights, automatic wipers, wireless charging pad.
IN-CAR ELECTRONICS: CD player, rear entertainment system (rear screen or DVD player), radio, speakers, in-dash GPS, display screen freezes or goes blank, phone pairing (e.g., Bluetooth), voice control commands, steering wheel controls, portable music device interface (e.g., iPod/MP3 player), backup or other camera/sensors, Android Auto/Apple CarPlay, infotainment hardware replacement, software over-the-air fixes, head-up display.
Minimalan potreban broj autiju u istraživanju je 100 kako bi se vrednovao rezultat za neku familiju automobila. Prosječan broj je 200 do 300. Ako te zanima više, imaju jako detaljno objašnjen princip ocjenjivanja u službenom FAQ-u. Čak se osvrću i na to koliko su njihovi podaci pouzdani,
U prijevodu Tze ne dopusta Fenixu da uziva u Tesli (iako je ne posjeduje), a to isto trazi od nas za Peugeot?
- Uređivano
Fico Fico, znači izvukao si mi istraživanje Consumer Reportsa koje navodi kako je Teslin Model Y iz 2020 imao velikih problema sa završnom kvalitetom izrade te je zbog toga dobio manju ocjenu:
https://www.consumerreports.org/cars/tesla/model-y/2020/reliability/
Budući da su sve ocjene zaključane iza paywalla, prilažem link Reutersa u kojem se navode isključivo problemi sa savršnom kvalitetom izrade:
https://www.reuters.com/article/us-autos-reliability-tesla-idCAKBN27Z28C
Evo i link za Model Y za 2022. godinu, kojeg Consumer Reports također ne preporuča, a razlozi su predugo vrijeme punjenja, to što range nije koliko se reklamira da jest i da završna razina izrade nije na "luxury" razini kojoj cjenovno pripada
https://www.motorbiscuit.com/why-doesnt-consumer-reports-recommend-2022-tesla-model-y/
Istovremeno, na jednom od linkova naveli ste i What Car istraživanje za 2020., koje u ovogodišnjem istraživanju navodi da je Model 3, prema tim istim kriterijima, najpouzdaniji u svojoj kategoriji. Također, taj isti site stavlja Teslu kao Brand na sredinu ljestvice s 91% što je više od prosjeka
Fico, ti pogotovo sad priznaj da si supportaoTzea koji u ovom slučaju pretjeruje. Unatoč svim kategorijama, nitko nigdje ne navodi da su Tesle (u ovom slučaju samo Tesla Y, što opet ne daju kompletnu sliku o svim njihovom automobilima) kriminalno nepouzdani i jako kvarljivi.
Pretjerali ste. I ponavljam po stoti put. Nije najbolja, a niti najgora, čak i na linkovima koje pilažete. U najmanju ruku prosjek.
EDIT:
Tzereen I još mi Hrvoje govori da izmišljam.
To ti dosad nisam doslovno napisao, ali da, izmišljaš.
- Uređivano
Fenix kako buz kaže, stvar je perspektive.
Meni osobno, ako gledam da je marka na 27om od 28 mjesta, ili 30om od 33 po "reliability" rankingu. Naglašavam riječ reliability. Onda smatram da se može reći da je ta marka kriminalno nepouzdana. Jer je među zadnjima po pouzdanosti, jel. To je prema consumer reports.
Ako se gleda JD Power, onda više nije reliability ranking, već dependability. Tamo se gledaju 33 marke te tamo Tesla ima čak tri marke lošije od sebe. Alfu, Land Rover i Jaguar. Meni je to prema tome također kriminalno nepouzdan auto.
Nadalje. Whatcar, koji si naveo, kaže: Least reliable electric cars - Tesla Model S.
Meni to sve skupa oformljuje rečenicu iza koje stojim - Tesla je kriminalno nepouzdan auto.
Tzereen nije stvar perspektive, nego je stav objektivnosti. Ti nisi objektivan, a ja to barem pokušavam bit. Ulovio sam se u ovu priču samo zato što si za istu stvar optuživao Buza i ekipu za Peugeota, u čemu sam te podržavao, a radiš istu stvar s Teslom.
Isto je kao s definicijom uspjeha. TI si sebi utuvio jedno u svoju glavu, nedaš se biti objektivan i subjektivno prezentiraš kao objektivno. Znam za ubuduće da se ne upuštam u rasprave.
Ja sam gotov s ovom pričom.
Ne zelim dolijevati ulje na vatru ali na ADAC ima podatak njemackog TÜV-a da na prvom tehnickom(2 godine starosti automobila) 10,7% Tesla Model S pada sto je otprilike 2,5 puta vise od prosjeka. Samo Dacia Duster i Logan jos cesce padaju. Naravno da to nije neki dugorocni pokazatelj ali sigurno ne izgleda dobro kad svaki deveti vlasnik automobila od stotinjak tisuca eura mora rijesiti kvarove da bi prosao tehnicki.
Nasao sam i link, samo jbg na njemackom je https://www.focus.de/auto/ratgeber/sicherheit/tuev-report-fuer-elektroautos-querlenker-sind-schrott-teslas-model-s-faellt-oft-beim-tuev-durch_id_45018274.html
Jeste se danas raspisali