Raziel Izgleda da sam zaostao u svijetu povjerenja velike kubikaže motora, jer mi ta današnja snaga motora koju nam serviraju Japanci osim Mazde nikako ne ide u glavu.

Japanci su jos i dobri Svabe su po tom pitanju jos gori.

Regulative i zakoni su strogi zato imamo trocilindrase sa nasarafljene 2 turbine pa vozi misko dok ide. Prvom vlasniku dobro ali dalje jao nama...

Fenix On se žalio da se karoserija previše zanosi u zavoju. Na kraju mu je žena sletila s ceste, njoj srećom nije bilo ništa, ali auto je praktički bio totalka. Dobio je lovu od kaska i prešao na Mercedesa.

Imam novu Vitaru (tj. sada staru cca 4 mjeseca), nisam baš imao iskustva da "zanosi", izuzev činjenice da ne može ležati na cesti poput ne znam, Mazde 6 budući da je SUV u pitanju. Nema 1750kg, masa praznog auta 1240kg i s tim motorom koji je, ima snage koliko treba. Potrošnja je nekih 6 litara, uključujući gradsku vožnju. Ne mogu se požaliti do sada.

    Suzuki je no frills auto za ljude kojima je bitno da je auto nov i pouzdan. Nisu skloni kvarovima, ali nećeš past na guzicu od ljepote i vrhunske tehnologije unutra. Svakako preporuka.

      buz joj buz. Još ćeš reć i da je Mazda dobar i lijep auto.

      buz Jasno, zato je i gledamo. Naravno da bi radje recimo Mazdu cx-5 ali za novce koje mislimo izdvojiti (cca 20k eura) mogu dobiti skoro novu Vitaru ili cx-5 staru 6-7 godina sa min 100k km...
      Nije jos nista 100% odluceno ali Vitara nam je u uzem izboru. Gledamo recimo i Konu 1.6t awd ali ih ima jako malo i potrosnja kod nje je vec dosta veca sto uz trenutne cijene benzina i nije mala stavka.

        Jesi gledao Stonic? Krcat je opremom za te novce.

        moschus nisam skužio točno, koji su ti primarni prioriteti u potrazi za novim autom? Jedino kaj vidim slično je da su svi barem malo povišeni, znači neki tip terenca, SUV-a ili crossovera tražiš? Ako da, zašto? Jel trebaš baš terenca koji će se snalaziti dobro po svim terenima ili samo želiš biti na povišenom radi preglednosti, lakšeg ulaska u auto i osjećaja sigurnosti?

        Btw, mislim da je @weky u pravu. Kia (ali i Hyundai) fakat daju dosta za svoje novce. A i zgodni su im ti mali SUV-ovi.

          Tzereen Rekao ti je da vuče kampicu pa mu treba.

          I Mazda je najbolja. ♥️

            Meni je, kad se već dotičemo Korejaca, lijep onaj Hyundai Iqonic 5 - samo šteta što je strujkan.

              buz nisam skužio.

              Kad ćeš me provozat u Mazdici??❤️

                yakuza_stinger Meni je, kad se već dotičemo Korejaca, lijep onaj Hyundai Iqonic 5 - samo šteta što je strujkan.

                I košta više nego nova C klasa.

                  buz kojoj, znaš da imam dvije. 💩

                  S obzirom da će biti gay druženje, može u Miati!

                  buz Jesam ja Mazda fanboy?

                  Ma kakvi. Nisam ni ja Razer fan.

                  buz znaš da imam dvije. 💩

                  Bolje bi ti bilo da imaš dvije žene, nego dvije Mazde.

                  weky I know, dodatni razlog zašto ništa od toga. Previše je to za estetiku s baterijama.

                  Tzereen prvenstveno nam treba everyday auto za ici na posao ali mora biti sposaban vuci kamp kucicu (cca 1200kg). Trenutno imamo Megane Grandtour 1.5dci sa 110ks i bas se vidi na njemu da se muci kada vucemo pogotovo ako su nekakve uzbrdice. Znaci pucamo na nesto sa min 140-150ks i to ne ove moderne 1.0 motore nego nesto malo postenije, idealno bi bilo da je i 4wd iako to vec bitno dize cijenu. Znaci nije nuzno da je "pravi" terenac jer ne mislimo ici po terenu. Gledali smo i Kiu Sportage, to mi se isto cini zanimljivo...

                    moschus Morao bi provjeriti, ne znam na pamet, ali rekao bi na prvu da više okretnog momenta ima taj Megane sa 110 ks jer je dizel, nego Vitara benzinac sa 140 ili koliko već ima taj 1.4 motor. A okretni moment ti je tu bitniji za šlepu takvih teških stvari od same konjaže. Tebi treba neki dizel sa 140-150 konja i onda šlepaš kućicu bez problema.

                      buz Tako je! Vitara je nekakavo dno ispod kojeg ne bi isli, posluziti ce ona za kampicu jer je ipak 4wd sto puno znaci ali nije idealna. Zao mi je recimo sto nema Dustera sa konkretnijim motorom. Moramo naci neki kompromis jer nam je glupo kompletno podredjivati auto kampici koju vucemo par puta godisnje. Bitnije nam je da je auto upotrebljiv za svaki dan, da ne trosi previse (Megy trosi oko 5-5.5l i svjesni smo da sto god da kupimo necemo se moci mjeriti s tim). Nama bi idealan bio nekakav 2.0 dizel koji ima momenta a ne trosi jako puno. Imali smo aute koji trose 15tak litara (Pug Mi16), imam jos uvijek i Clia 1.6 16v koji trosi 10lit tako da to vise ne bi, hvala 😃