Automobili
elder8472 Ma briga me za praktičnost, sviđa mi se sve drugo, čak mi je i auto lijep, sviđa mi se taj all in rally stil. Kad bi to uzeo, bio bi mi daily za posao i uživanje vikendom tako da bi mi za te potrebe bio dovoljno praktičan. Obiteljski bi ostavio ženi da vozi i uzeo full kasko.
A gepek je sigurno premija naspram mog trenutnog 130 litarskog.
Usudio bi se reći da imam najmanjeg na čitavom forumu. 
- Uređivano
stitrek Za moju generaciju ne tvornički, ima nekih aftermarket Frankenštajna, ali to je neka kućna radinost, nisu predviđeni za to.
Ali zato postoji RF model s tvrdim uvlačnim krovom, ali on nije onda kabrio, već više targa stil. Zato sam ja išao na meki krov. Bilo mi je jeftinije, a i lakše što je na Miati uvijek bitno jer je slaba. 
- Uređivano
Da, novi modeli imaju taj automatski hard top pa sam mislio da su nesto skemijali za stariju Miatu kao i za S2000. Rijec "slaba" ne postoji za japanske zvrkove, oko 130KS na takvom autu jos sa zadnjom vucom je odlicno analogno iskustvo a uzmi u obzir da su stariji modeli bili nepoderivi.
stitrek Ja imam taj motor. Iskreno, volio bi da je jača, ali za to što ti treba i ovo je objektivno dosta. Nisko si jako dolje, sve je otvoreno tako da imaš uvijek osjećaj da ideš 50 km/h više nego što ideš. Motor se vrlo rado vrti do solidnih 7500 okretaja, auto se ponaša se kao da je na tračnicama, mjenjač je kratak, precizan i taman mehaničkog osjećaja koliko treba. Iz kabine vidiš cijelu dugačku haubu, baš je poseban doživljaj vozit taj auto.
elder8472 Je, zanimao me jako kad su ga najavili, ali nisam tad bio u mogućnosti, a sad sam si drugačije posložio stvari. Ja volim Ford, Fiesta mi je bila prvi auto. 
Miata za gušt, Mazda 3 sedan obiteljska, za nas troje i više nego dovoljna. Miata je 2020. godina, a Mazda 3 je 2022. Miran sam narednih 10 godina.
Samo ovako bezveze razmišljam da Miatu zamijenim nečim poput Yarisa što bi mogao i daily i za gušt jer Miatu slabo vozim, žao mi je da stoji u garaži pod ceradom i čuvam ju za nekog budućeg vlasnika.
U 5. mjesecu će bit 4 godine, a imam oko 11.000 km na satu. Samo jedini je problem što se u glavi odlučim ju prodat, a onda ju provozam i odmah odustanem od bilo kakve prodaje. Jedino da mi zatreba lova za nešto od životnog značaja ovako kako tebi treba, onda bi ju prodao. Kakav je Focus za vozit i koristit? Jesi koristio drift gumb? 
Ovo je fakat hrabro.
8 godina garancije na sve moguće električno/elektronske i mehaničke kvarove.
- Uređivano
Ford Bronco stigao u HR. Cijena je posebna priča:
Bronco u Americi kreće od 39.130 USD, odnosno 57.565 USD za Badlands s četirima vratima i V6 motorom. U Hrvatskoj osnovna je cijena tog modela 129.600 eura, dok se primjerak koji se nalazi u Fordovom salonu - s već spomenutom dodatnom opremom - nudi po cijeni od 141.666 eura**.** Tu moramo naglasiti, kao i što doznaju kolege iz AutoMarketa, da iz te cijene čak 40.548 eura otpada na PPMV i ide u državni proračun.
Al lep terenac:
Pokreće ga 2.7 V6 Ecoboost benzinac s 353 KS i 563 Nm, što je dovoljno da ga do stotke potjera u 7.2 sekunde. Bronco je uvjerljiv i u terenskoj vožnji, a tada mu je od velike pomoći i visoko postavljena podnica. Problema nema ni kad su vodene prepreke u pitanju, sve do dubine od 800 mm.

ludi autic ili pak renault 5 GT turbo
Inace je super autek 


