elder8472 Ma briga me za praktičnost, sviđa mi se sve drugo, čak mi je i auto lijep, sviđa mi se taj all in rally stil. Kad bi to uzeo, bio bi mi daily za posao i uživanje vikendom tako da bi mi za te potrebe bio dovoljno praktičan. Obiteljski bi ostavio ženi da vozi i uzeo full kasko.

A gepek je sigurno premija naspram mog trenutnog 130 litarskog. 😆 Usudio bi se reći da imam najmanjeg na čitavom forumu. 😳

    buz

    Jeli ima hard topova za Miate i koliko se krecu cijene?

      stitrek Što se Hondi tiče, drže cijenu jer su kvalitetni auti, to je jako dobar izbor dugoročno. Za neki oko 100 000 prijeđenih km treba izdvojiti oko 30 000 eura, ali nije da ih nema uopće u ponudi.

      stitrek Za moju generaciju ne tvornički, ima nekih aftermarket Frankenštajna, ali to je neka kućna radinost, nisu predviđeni za to.

      Ali zato postoji RF model s tvrdim uvlačnim krovom, ali on nije onda kabrio, već više targa stil. Zato sam ja išao na meki krov. Bilo mi je jeftinije, a i lakše što je na Miati uvijek bitno jer je slaba. 😄

        buz

        Da, novi modeli imaju taj automatski hard top pa sam mislio da su nesto skemijali za stariju Miatu kao i za S2000. Rijec "slaba" ne postoji za japanske zvrkove, oko 130KS na takvom autu jos sa zadnjom vucom je odlicno analogno iskustvo a uzmi u obzir da su stariji modeli bili nepoderivi.

          stitrek Ja imam taj motor. Iskreno, volio bi da je jača, ali za to što ti treba i ovo je objektivno dosta. Nisko si jako dolje, sve je otvoreno tako da imaš uvijek osjećaj da ideš 50 km/h više nego što ideš. Motor se vrlo rado vrti do solidnih 7500 okretaja, auto se ponaša se kao da je na tračnicama, mjenjač je kratak, precizan i taman mehaničkog osjećaja koliko treba. Iz kabine vidiš cijelu dugačku haubu, baš je poseban doživljaj vozit taj auto.

          stitrek

          Znam da ih nema, a i cijene su im paprene.

          buz

          Ja ti sam velim kaj ljudi govore kaj ih imaju. 🙂 Inace je super autek 🙂.

          Btw ak te zanima prodajem ti ja svog RS jer moram ici u renovaciju gornjeg kata kuce 😁

            elder8472 Je, zanimao me jako kad su ga najavili, ali nisam tad bio u mogućnosti, a sad sam si drugačije posložio stvari. Ja volim Ford, Fiesta mi je bila prvi auto. ❤️

            Miata za gušt, Mazda 3 sedan obiteljska, za nas troje i više nego dovoljna. Miata je 2020. godina, a Mazda 3 je 2022. Miran sam narednih 10 godina.

            Samo ovako bezveze razmišljam da Miatu zamijenim nečim poput Yarisa što bi mogao i daily i za gušt jer Miatu slabo vozim, žao mi je da stoji u garaži pod ceradom i čuvam ju za nekog budućeg vlasnika.

            U 5. mjesecu će bit 4 godine, a imam oko 11.000 km na satu. Samo jedini je problem što se u glavi odlučim ju prodat, a onda ju provozam i odmah odustanem od bilo kakve prodaje. Jedino da mi zatreba lova za nešto od životnog značaja ovako kako tebi treba, onda bi ju prodao. Kakav je Focus za vozit i koristit? Jesi koristio drift gumb? 😁

              buz

              Aha tvoja Miata je 2020. ja sam mislio da je model prije 2017, pa to je novi automobil, treba ga imati jos barem 10 godina👍😁

              buz

              Ja sam ostao ugodno iznenaden kolko je auto ugodan za voznju i kad ga vozis normalno ne cuje se prejako. A kad ga stisnes se cuje jebacki.

              Ne moram govoriti kak ljepo ide, koji god vremenski uvijeti bili 😁.

              Tako da ja sam prezadovoljan sa autom. Jedino bi zelio da ima malo veci tank

                elder8472

                Koji je motor unutra? Kod Fordova jedino treba izbjegavati male Eco-Boost motore koji imaju razvodni remen unutar kartera zajedno sa uljem🙃

                  stitrek

                  2.3 eco boost 😁 350hp 450Nm inace to je mazdin motor sa fordovom glavom

                  Tzereen Nemoj mi Peugeot, opet mi je zgorio far, nemre govno pol godine izdržat, a da ne skuri žarulju.

                    buz pa baš zato pričam. Peugeot koji je poznat po lošoj elektronici, daje 8 godina garancije na sve za ELEKTRIČNI auto. Znači, wow.

                    Očito su sigurni u sebe.

                    Tzereen

                    To treba procitat tocno sve kaj pise jer ti je tako i ford daval 5g garancije. Ali 2g tvornicke i 3g Grand Auto samo si ti moral sudjelovat djelom ovisno o broju km 😁. Prilikom kupnje auta su samo rekli 5 godina a ovo ostalo nista.

                    Ford Bronco stigao u HR. Cijena je posebna priča:

                    Bronco u Americi kreće od 39.130 USD, odnosno 57.565 USD za Badlands s četirima vratima i V6 motorom. U Hrvatskoj osnovna je cijena tog modela 129.600 eura, dok se primjerak koji se nalazi u Fordovom salonu - s već spomenutom dodatnom opremom - nudi po cijeni od 141.666 eura**.** Tu moramo naglasiti, kao i što doznaju kolege iz AutoMarketa, da iz te cijene čak 40.548 eura otpada na PPMV i ide u državni proračun.

                    Al lep terenac:

                    Najpoželjniji američki auto stigao u Hrvatsku, cijena je paprena

                    Pokreće ga 2.7 V6 Ecoboost benzinac s 353 KS i 563 Nm, što je dovoljno da ga do stotke potjera u 7.2 sekunde. Bronco je uvjerljiv i u terenskoj vožnji, a tada mu je od velike pomoći i visoko postavljena podnica. Problema nema ni kad su vodene prepreke u pitanju, sve do dubine od 800 mm. 

                    Vidim da ima tu puno auto entuzijasta pa dajte mi savjet za neki crossover do 30k €, vec tjednima gledam i nikak da se odlucim, lomim se izmedju Peugeot 2008, Hyundai Kona nova, Opel Mokka, C4 nezz.

                      renda 2008, Puma ili X-Ceed.

                      Idi u auto salone, sjedi i probaj ih sva tri pa kaj ti paše najbolje.

                      Možeš i kamiq ako ti nije ružan.