StarFox_N Uz normalno korištenje, nije da su nešto ekstra skloni kvarovima. Naravno, pošto su kompliciranij te imaju više dijelova da su definitivno podložniji više kvarovima od ručnih. A onda je i popravak puno skuplji, upravo iz tog razloga. Održavanje, imaš promjenu ulja, mislim da je na DSG-u preporuka svakih 60000 km ili tako nešto, nije to nešto što ćeš raditi svake godine. Iako, neki tvrde da se i ne treba mijenjati.

To, pretpostavljam, gledaš auto za suprugu? Automatski mjenjač i je za dame. 😝

StarFox_N

Automatika ima više zato jer ih proizvođači sve više forsiraju sada.

Po mom iskustvu (Passat od starog ima DSG) super su smooth neko vrijeme pa krenu srat govna i mjenjat kompletno nekonzistentno.

Drži drugu do 4000 okretaja na dizelu u Driveu, ne prebacuje u nižu kad treba i tak.

Kad ih treba poštelat, zaboravi na auto nekoliko tjedana jer je poštelavanje rocket science.

Vjerujem da su u prosjeku pouzdaniji od toga, ali ako ode getriba, možeš kupit relativno mladu rabljenu Kiu za cijenu nove.

Osobno preferiram mehaničke getribe ne jer sam neki pro vozač nego joj jednostavno više vjerujem. Dosta mi je paranoje od dizel motora sa turbom, ne treba mi još jedna stvar koja me baca u dugove ak ode.

Al da bi dao lijevo jaje za automatik kad zapnem u gužvi u Zagrebu, bi.

StarFox_N DSG kod novijih auta all the way ali računaj soma soma i pol eura više. Ja nisam imao mogućnost ali što se potrošnje tiče automatika je mama. Kod mene eco mod (salje mi šaltaj u nižu višu za manju potrošnju) u početku me maltretirao kad na koliko promijeniti na kojem nagibu i dok sam se priviknuo potrošnja mi spala za 18%. Dsg je definitvno vise eco friendly. Sad ako ti se sjebe jbga servis i bok. Ja imam garanciju pa me bk ali ako je auto stariji onda mozda manualac. Tehnologija je otišla ful daleko od prije par godina.

buz osim ako te fensi ne izazove na utrku na Grobniku.

Izletio bi na prvom zavoju sa tom kilažom. Ja ne bi jer ulazim u zavoj na 130+ i masa kurčine i stomaka đrzi gume zakovane za cestu.

Nije on moj level jbga.

StarFox_N

Ako je old-skul uljni automatski mjenjac kao na Mercedesima, BMW i Hondama iz 2000-ih onda tu nema problema, DSG je osjtljiviji zbog svog sklopa elektronike ali zato je brži kod šaltanja, izbjegavati CVT i automatsku ruku tip mjenjaca.

Raziel Poslije V6 definitivno na 4.2 TDI V8 motor.

Tko tebi placa benzin/naftu? Imao sam auto koji trosi 15tak litara i nije zabavno opce 😃

    moschus

    A ništa strašno.

    Ljudi vole alkohol, skupe cigarete ili kokain.

    Ja svoj hobi i strast provučem kroz ventile. Na kraju dana zaspim sretan.

    ne znam gdje bi iskoristio snagu takvog motora jer ne vozim po Grobniku ili autobanu. Na autocesti je 130 kmh a po gradu 50 kmh max dozvoljeno.

    Ja bi jos i shvatio da se tu radi o nekom sportskom autu ali nekakav SUV od 3tone s dizelskim V6 motorom? Tu ne vidim apsolutno nikakvu privlacnost ali OK nismo svi isti :/

      Iako dugoročno kužim privlačnost strujića, trenutno su mi i dalje loši. Za dvije tri godine možda bude bolje kad se baterije unaprijede i kad će infrastruktura bolje pratiti napredak.

      Ali i dalje su mi, osim strujića, dizelaši još bezvezniji iskreno. Benzin is the way.

      Giphy - Star Wars Disney Plus GIF by Disney+

        moschus o nekom sportskom autu

        Ne koriste se jaki motori samo za sportska vozila, i nije jedina poenta jakog motora brzina.

        Totalno pogrešno razmišljanje, posebno za suv/terence i vozila koja su sposobna ići offroad, čiji Njutnmetri i obrtni momenat su dosta važniji, a jedini način da to i postignu je sa jakim motorima u kombinaciji sa diferencijalom.

          Sterlok ne govorim o feelingu u vožnji. Smatram da je trenutno još prerano za njih zbog svega ostalog. Preslabe baterije, domet, gubitak kapaciteta, automatski i pad vrijednosti te loša prateća infrastruktura.

          Da ga baš dobijem od nekog, zadržao bih ga vjerojatno. Osim Teslu, nju bi prodao nekom odma.