Znači evo Q2 interijer.

Zamisli to u RS3 sa alcantarom prevučeno. Sex. Ja bi to i na A5 htio. Ovo novo sa touch ekranima mi je 🤮

Al oni to stave u neki blesavi crossover.

    wooddiebone ovo je bio njihov peak, slažem se. Divota.

    Čekam da prestane sve biti samo na touch i haptiku.

    Edit:

    Btw, fakat me hvata kriza srednjih godina, ali najradije bi uzeo neki rabljeni 350 ili 370Z. Ovaj novi Z koji ni ne dolazi u EU mi je totalni sex. Taman mix retro i moderno.

    Jedno pitanje za auto znalce.

    Vezano za automatske mjenjače.

    Molim vas da me poštedite predavanja kako je manual… "This is the way." kako bi rekli u Mandalorianu.

    Primjetio sam da ih je i kod nas sve više. Kada gledam recenzije uglavnom hvale moderne automatske mjenjače kao super smooth itd.

    Zanima me sljedeće…

    Koliko su automatski mjenjači pouzdani? Koji su troškovi održavanja i koliko košta kada nešto krepa u usporedbi s manualnim ?

      StarFox_N Uz normalno korištenje, nije da su nešto ekstra skloni kvarovima. Naravno, pošto su kompliciranij te imaju više dijelova da su definitivno podložniji više kvarovima od ručnih. A onda je i popravak puno skuplji, upravo iz tog razloga. Održavanje, imaš promjenu ulja, mislim da je na DSG-u preporuka svakih 60000 km ili tako nešto, nije to nešto što ćeš raditi svake godine. Iako, neki tvrde da se i ne treba mijenjati.

      To, pretpostavljam, gledaš auto za suprugu? Automatski mjenjač i je za dame. 😝

      StarFox_N

      Automatika ima više zato jer ih proizvođači sve više forsiraju sada.

      Po mom iskustvu (Passat od starog ima DSG) super su smooth neko vrijeme pa krenu srat govna i mjenjat kompletno nekonzistentno.

      Drži drugu do 4000 okretaja na dizelu u Driveu, ne prebacuje u nižu kad treba i tak.

      Kad ih treba poštelat, zaboravi na auto nekoliko tjedana jer je poštelavanje rocket science.

      Vjerujem da su u prosjeku pouzdaniji od toga, ali ako ode getriba, možeš kupit relativno mladu rabljenu Kiu za cijenu nove.

      Osobno preferiram mehaničke getribe ne jer sam neki pro vozač nego joj jednostavno više vjerujem. Dosta mi je paranoje od dizel motora sa turbom, ne treba mi još jedna stvar koja me baca u dugove ak ode.

      Al da bi dao lijevo jaje za automatik kad zapnem u gužvi u Zagrebu, bi.

      StarFox_N DSG kod novijih auta all the way ali računaj soma soma i pol eura više. Ja nisam imao mogućnost ali što se potrošnje tiče automatika je mama. Kod mene eco mod (salje mi šaltaj u nižu višu za manju potrošnju) u početku me maltretirao kad na koliko promijeniti na kojem nagibu i dok sam se priviknuo potrošnja mi spala za 18%. Dsg je definitvno vise eco friendly. Sad ako ti se sjebe jbga servis i bok. Ja imam garanciju pa me bk ali ako je auto stariji onda mozda manualac. Tehnologija je otišla ful daleko od prije par godina.

      buz osim ako te fensi ne izazove na utrku na Grobniku.

      Izletio bi na prvom zavoju sa tom kilažom. Ja ne bi jer ulazim u zavoj na 130+ i masa kurčine i stomaka đrzi gume zakovane za cestu.

      Nije on moj level jbga.

      StarFox_N

      Ako je old-skul uljni automatski mjenjac kao na Mercedesima, BMW i Hondama iz 2000-ih onda tu nema problema, DSG je osjtljiviji zbog svog sklopa elektronike ali zato je brži kod šaltanja, izbjegavati CVT i automatsku ruku tip mjenjaca.

      Raziel Poslije V6 definitivno na 4.2 TDI V8 motor.

      Tko tebi placa benzin/naftu? Imao sam auto koji trosi 15tak litara i nije zabavno opce 😃

        moschus

        A ništa strašno.

        Ljudi vole alkohol, skupe cigarete ili kokain.

        Ja svoj hobi i strast provučem kroz ventile. Na kraju dana zaspim sretan.

        ne znam gdje bi iskoristio snagu takvog motora jer ne vozim po Grobniku ili autobanu. Na autocesti je 130 kmh a po gradu 50 kmh max dozvoljeno.

        Ja bi jos i shvatio da se tu radi o nekom sportskom autu ali nekakav SUV od 3tone s dizelskim V6 motorom? Tu ne vidim apsolutno nikakvu privlacnost ali OK nismo svi isti :/