Automobili
Prežaliti ne mogu što ubacuju Renaultove dci motore kratkog životnog vijeka sa malom kubikažom i slabom snagom u brend tolike veličine kao što je Nissan.
Kad se prisjetim starog Nissan Patrola sa 3.0 dizelskim motorom. Šta je ta mrcina mogla povući..
Fenix Stakla imaš tri vrste:
Zamjensko (treća ruka proizvođač),
original zamjensko (isti proizvođač kao i original, ali staklo nije brandirano s logom auta)
i original (original brandirano s logom auta). Redom kako su navedeni, kreće se i cijena, s time da je svaka razina cca duplo skuplja od prethodne.
Btw. osiguranje od loma stakla je 50€ godišnje.
Ne pitajte kako znam sve ovo gore.
Raziel Vidim ti bas imas problema sa Renaultom? Dakle Renaultov 1.5dci motor je proglasen jednim od najboljih motora ikada napravljenim, koriste ga u Mercedesima, Nissanima, Renaultima, Daciama….. To sto je male kubikaze i snage (iako, realno 110ks je dovoljno vecini) je samo trend koji prati cijela industrija vec godinama zbog raznih eko mjera i manje potrosnje. Kada gledas danasnje motore sa 3 cilindra i 1000 kubika ovaj 1.5dci je jos i dobar. A to da su stare masine bile jednostavnije, izdrzljivije i jace je svima jasno ali ocigledno je pala potraznja za njima i industrija to prati. Ja bi isto radje barem 2.0dci da lakse povucem kampicu ali hbg to je sad stvarno tesko naci :/
Nemam nikakav hejt, ne govorim iz guzice i ne izmišljam, nego pričam iz iskustva. Na tom istom 1.5 dci motoru na Scenicu mi je pukla bregasta osovina, sa 150ak hiljada pređenih km. U tom istom Scenicu sam ostao fasciniran koliko je skup za održavanje, naspram kvalitete vozila. Tad auto staro 5 godina se doslovno počelo raspadati, nema plastike koja nije kvrckala.
Vidim već kad Mercedes spominješ, ne znam iz iskustva, ali vidim ljude kako ismijavaju te Renault motore u Mercedesima, te strogo preporucuju da ih se klone, što i sama cijena govori. Mercedes iste klase sa Renault motorom je dosta jeftiniji od Mercedesovog motora.
moschus Kada gledas danasnje motore sa 3 cilindra i 1000 kubika ovaj 1.5dci je jos i dobar.
Zamisli staviš 1.5 dci u monovolumen ili 3 cilindra u SUV vozilo. I kažeš, ma to je meni sve super. Važno da se kotrlja.
Snaga ekvivalentna kosačici za travu.
Zašto ne odeš negdje privatno?
MCM Chopped sticker - apruvam
weky Kako misliš?
yakuza_stinger Sa svojim moćnim 1.5 motorom choppam ravno nikoga.
Prošli smo tehnički, nije skužio opruge.
Auto je možda 4 cm od onog ruba grabe za ispitivanje, bio sam na sto muka da će zapeti. Bio bi slikao, ali bi bilo sumnjivo.
A jbt, u Bejha odeš na tehnički, ljudi ga stave na valjke da izmjere špuru, kočnice i amortizere.
Za 3 minute završe posao. A ako nešto ne bude ispravno, svejedno te puste, uz napomenu da popraviš, pa da dođeš kad napraviš da ti kao ponove test (čitaj nikad).
Cirkus.
Zero A mislim da ti to nije najbolja metoda koliko sam čitao. Navodno je bolja ona gdje filter stave u neku vrstu mikrovalne peći i onda to skure na 700-900 stupnjeva nekih par sati da sve te mikro naslage izgore. Kažu da je rezultat ravan novome, koliko može biti s obzirom da je i to potrošni dio, jel. To je nekih 100 eura, makar mislim da to ne uključuje montažu/demontažu. Naravno, ako ne radi regen onda džabe i čišćenje, bolje to skinuti i vratiti kad dođe tehnički (ako uopće treba).
Meni su rekli na zadnjem servisu da je DPF ok, ali kontam da je samo pitanje kada neće biti s obzirom na skoro 200 tisuća u kotačima i uglavnom malu dnevnu kilometražu uz povremena duža putovanja. Isto i za EGR. Idući tjedan idem to malo "propuhati" pa da vidimo.
evo da se nadovežem na priču. Prošli tjedan sam dao BMW na provjeru i regenerira se DPF uredno. Nažalost i dalje voli popit ulje nakon svakih 3 kile kilometara., iako tvornički ti motori bi mogli izdržat 20000-30000km bez nadolijevanja. Navodno rješenje bi moglo biti da kod iduće izmjene saspeš neki aditiv, al na žalost, ne znam mu ime, koji bi pročistio karike motora i na taj način produljio trajanje ulja u motoru.
E sad, danas sam išao po auto, i kad je ugrijan, odnosno kada je ulje na 100 stupnjeva, počne se događati da prilikom zaustavljanja zavibrira i to vibriranje se nastavilo u leru. Nije bilo ni do DPF-a jer je čist, niti do EGR ventila koji radi i koji je čist. Ispalo je da klapna gasa varira otvaranje od 5 stupnjeva (što je standard za ler) i 90 stupnjeva što je valjda neki polugas. Odnosno, ne zna se pozicionirati. Ilitiga greška - Throttle angle position error
Kad se klapna isključi, auto automatski u leru počne ravnomjerno raditi. Sad nam je majstor dao drugu, identičnu od frenda koji je imao višak i sad radi normalno i kad je uključena. Nema vibracija i motor odnosno gas radi uglađeno. Dakako, pravi test će bit ovih tjedan dana pošto idem na more pa ćemo vidjeti. Ako je to to, i ako ne bude više ništa, konačno smo našli uljeza i to je to. Generalno nema nikakvih drugih grešaka.
Sta je ovo na Lukoilu samo premium gorivo, jesam ja neku vijest o tome propustio ili?
Je. I meni su ga metnuli tamo na Radničkoj.