Opšte poznata informacija je da Francuzi zarađuju više prodaje dijelova automobila, nego što zarade od prodaje tog vozila.

Nude relativno jeftina vozila, kako bi nadoknadili dijelovima kratkog životnog vijeka. Jako skupim dijelovima, naspram prvobitne kataloške cijene vozila.

    Raziel par netočnih izjava.

    Nisu svi Francuzi isti. Nisu svi Francuzi jeftini. Neki su itekako skupi. Neki i jako dobro drže cijenu. Dijelovi im nisu skupi. Održavanje im nije skupo.

    Bilo je par primjera za običan servis - zamjena ulja i filtera. Peugeot je max 1200kn. Mazda je bila oko 1800kn. BMW je 3000kn.

      Tzereen Dijelovi im nisu skupi. Održavanje im nije skupo

      Dijelovi su im pretjerano skupi. Održavanje im je neralno skupo.

      U potpisu, bivši vlasnik 2 Renault vozila.

      Mazda je bila oko 1800kn. BMW je 3000kn.

      BMW novi nije ispod 75.000 eura. Za taj novac možeš uzeti 3 Renault vozila "iste" karoserije. I ne bih se složio. Održavanje je identično isto u odnosu na prvobitnu cijenu navedenih marki vozila.

        Raziel ne slažem se. Opet nije točno to što govoriš. Samo npr. jedna stvar - ima BMW-a ispod 75000.

        Evo, konkretno, već par mjeseci pratim cijene i uspoređujem nekoliko auta. Ajd da izdvojim 3 iz iste kategorije.

        BMW 1

        Mazda 3

        Peugeot 308

        Ne bi vjerovao, ali cijena je ista. BMW imaš već od 206.000 kn. Jači motor je 230.000 kn. Mazda neka sa sličnom opremom i Peugeot oboje slična cifra.

        A održavanje Peugeota najjeftinija.

          Vozim Renaulte preko 20godina, pratim Renault forume i jos nisam cuo da se netko zali da je odrzavanje skupo a kamoli da je to "opce poznata informacija" 🙃

          Tzereen ima BMW-a ispod 75000.

          Koji je najskuplje vozilo koje Renault ili Pežov nudi u svojoj ponudi? Prelazi li cifru od 40ak hiljada evra?

          Auto koje ne košta više od 40ak hiljada evra ima iste cijene dijelova kao i premium vozila koja koštaju skoro 3 puta više. Brat, ne baljezgam ti iz glave, i ja sam literaturu više puta obišao u zadnjih par godina (iz iskustva) dok se nisam uvjerio.

          Vozim Renaulte preko 20godina, pratim Renault forume

          Nek vam je Bog na pomoći. I govorim to iz dobre namjere.

          Negdje sam vidio da je za one najbitnije dijelove u autu najbolje uzimati OEM dijelove, bez obzira koliko cjenovno odstupali. E sad, je li to kakti slučaj za francuske proizvođače i tko fušari na kvaliteti dijelova u toj mjeri da su i zamjenski bolji, ne bih znao. Na tržištu se sigurno nađe svakakvog smeća koje je sigurno nekvalitetno i lako može uzrokovati havariju.

          Inače, ne znam je li do mene, ali gotovo da bih rekao da je ovo novo Inino premium gorivo stvarno bolje kvalitete. Al najbitnije da su cijene običnog goriva opet ispod 10 kn. Valjda bude potrajalo.

          Ovaj koncept mi ima baš neke genijalne ideje. Sviđa mi se skroz.

          4 dana kasnije

          Fenix Meni u četvrtak na Slavonskoj razbijeno staklo, vozio sam jebenih 55 na sat u koloni po onoj kišurini. Naravno Peugeot, 15 godina je preživio i onda ga ja vozim i odmah kamen. Srećom meni je samo udubina i crtica možda jedan centimetar, pri dnu na sredini. Ovo je gadno.

          Hoće li morat cijeli vjetrobran mijenjat ili se može sredit? Žena kaže kamenčić na autocesti. A još imam i tehnički ovaj tjedan

            Fenix Ako se ne varam, mogu se popravljati samo pukotine do veličine kovanice 5 kn, sve preko mora ići nova šajba. Ako se tehnologija popravka nije promijenila. Bojim se da ćeš morati novu šajbu stavit. Tehnički nisam siguran da ćeš proć, možda hoćeš jer nije u vidnom polju pa ne smeta, ali možda i nećeš jer staklo više nije sigurno.

            Tu je negdje, jako je na knap veličina. Možda se da sanirat sam da se prođe tehnički samo to valja vidjet sa staklarom, a onda nekad promjenit cijelu šajbu.

            Odi u Carglass pa neka ti pogledaju da li se moze popraviti. Nama su davno popravljali i bili smo super zadovoljni, doslovno se nije vidjelo gdje je bilo ostecenje! Jedino sto nase nije bilo ovako veliko :/

            Veliko je to za silikonsku injekciju.

            Vremenom će početi samo još više da se širi, i to pod uslovom da ne propusti kišu prvom prilikom.

            Bojim se da ćeš morati odriješiti kesu.

            Poslao slike staklaru, potvrdio je to što vi kažete, prevelika je šteta. Kaže 240€ s rukama, očekivao sam puno gore

            @Fenix Btw. ako misliš da ti nemaš sreće, ja doslovno na semaforu stojim i auto iz kontra smjera mi lansira kamen na moje bočno staklo od vozača, koje je bilo malo spušteno. Nije puklo, ali se okrhnulo, a da sam ga imao skroz spuštenog dobio bi kamen u glavu. Jednom sam dobio kamen u šajbu na obilaznici pri 160 na sat i jasno mi je da će puknuti na toj brzini (i je), ali ovo sa Slavonske me ubija u pojam, nervozan sam kad pomislim uopće na to.

              buz to mi zvuči kao da imaš sreće Ha-Ha-Ha

              Ma ja nisam toliko ni ljut. Godinama sam radio 150+km dnevno do posla i to po svakakvim cestama, iza šlepera i traktora, nadobivao se kamenčina po šajbi i nikad ništa. Valjda je svemir sad to trebao iznivelirat nekako. Kaže žena da joj nije jasno kako uopće, kamenčić običan.

              Više me nervira što mi to sad nitko, od ovih kojima sam dosad slao mailove, ne može promijenit prije četvrtka/petka, a u četvrtak mi zadnji dan za tehnički.

                ZASTAVA Yugo Skala 55 | Also known as 128 or 101. Presented … | FlickrSjećate li se legendarnog osječkog crvenog fiće? Na današnji dan ušao je u  legendu - tportal

                Prekrasni su oba a pogotovo fićek a sjaji se ko pesja jajca, divota. sad stoji kao izložbeni primjerak.

                Fenix update na vjetrobran, u Lausu mi dali ponudu za 142 eura promjena plus novi vjetrobran i odma će napravit. Marka neki Xiny.