Automobili
Ružni debeli middle age krmak od auta. Fuj.
Kod VW nikad nije bilo nekog posebnog vizualnog dojma zbog generičnosti, ali Scirocco mi je oku ugodan s onim pitbulastim izgledom, još sam razmišljao da ga možda i uzmem nakon Pola. Šteta što je linija stala nakon 2017.
Slazem se da VW nije zadnji krik mode ali vozio sam 3 god I 180 000km jednog i moram reći vrhunski auto, ako gledam nove BMW modele onda mi je VW još i dobar ,ove kerefeke što Pežo izvodi nikako nisu moj stil.
Tako da za svakog ponešto trenutno mi se najvise sviđa Audi RS6
Došlo vrijeme da se oprostim od svog Volverina, sutra dolazi čovjek da ga pazari.
Koliko su cijene automobilima skočile u posljednjih par mjeseci, čak ću i zaraditi dobre novce na njemu, u odnosu na koliko sam ga ja platio prije godinu i 3 mjeseca.
Sad mi je frka kakav terenac/suv uzeti umjesto njega. Visoke standarde je postavio. I udobnošću/pouzdanošću, a bogme i troškovima održavanja.
Imam dva auta.
Terenac je za moje zadovoljstvo, a žena ima Audi A4 B8. Koristit cu njeno dok ne pronađem sebi.
Pa trenutno mi je Audi Q5 (facelift 2014-2015) u najužem krugu, ali onaj sa 3.0 180 kw V6 motorom.
Eventualno Mercedes GLK ili Touareg, s tim da mi niti jedno auto nije privlačno.
Nemam neke posebno uslove. Jedina obavezna tri uslova su mi pogon na 4 vuče, jak/pouzdan motor, i dostupnost dijelova za održavanje.
Razlog zbog kojeg sam prodao Volva je zbog NEdostupnosti dijelova kod nas. Jebenu bravicu za haubu sa senzorom sam čekao 13 dana.
- Uređivano
Tu ne mogu biti pametan.
Malo je zeznuto kod Q5ice što se toga tiče, jer se fabrički lanac mijenja poslije 200.000 km. Ako ga kupim primjerice sa oko 150-170.000 km, sustiže me uskoro veliki servis i lanac koji košta oko 1750 eura za zamjenu. Dok ga već poslije 200.000 km i ako je urađen veliki servis sustiže polako sve, od fabričkih selena, oscilacionih ramena krstova na poluosovini pa do ostalih dijelova podvozja i agregata.
Imam par dana lufta da gledam oglasnike i auto kuće, pa ću vidit gdje sam.
A i nije da mi je problem uložiti novce. Kao što sam i rekao na početku, ovo auto je za moje zadovoljstvo.
Samo što ti sad i nije najbolje vrijeme za kupnju ako je za vjerovati nekima koji najavljuju žešći pad cijene rabljenih auta negdje u drugoj polovici 2023.
Zato sam ja uvijek za varijantu novijeg, manjeg i jeftinijeg auta, pod uvjetom da mi baš iz objektivnih razloga ne treba nešto drugo. Ne znam koliko ti @Raziel trebaš terenca i pogon na sve kotače, možda se ti i voziš van asfalta ili vučeš prikolice.
Ja bi recimo volio neku jaku limuzinu vozit, ali za te pare koje bi dao za neki rabljeni sam radije uzeo Mazdu 3 koja je kompakt, ali je nova i lagano prst u uho, a objektivno je dovoljna. Taj peace of mind mi je bitan.
buz možda se ti i voziš van asfalta
Da, volim planinariti i ići offroad, zato mi uslov i jest pogon na 4 vuče. Naravno ne idem u krajnost da podrobim vozilo, ali se zna pronaći neka zahtjevnija ruta, zimi posebno. Prelijep mi je osjećaj voziti po šumskom putu dok je snijeg ispred mene.
Od tih novijih i manjih šporeta sa 4 točka nemam nikakve koristi.
A neka Mazda CX5 AWD? Realno nista od ovoga sto si nabrojao nisu off road vozila nego veliki i teski SUVovi koji, bez obzira na snagu motora, nisu idealni za planinarenje. Siguran sam da je jedna obicna Dacia Duster 4x4 puno bolji izbor za ici u sumu i dobijes je novu za novce koje mislis dati za 8-9god starog Q5 ali jbg cool faktor sa Daciom je nula pa pretpostavljam da ti to ne dolazi u obzir
Random video sa YT, cini mi se da se na dosta mjesta Q5 muci puno vise od Dustera
moschus Mazda CX5 AWD
Ne bih da ponovim grešku kao sa Volvom pa da jebenu bravicu za haubu čekam 13 dana. Treba mi vozilo čiji su dijelovi dostupni.
moschus Realno nista od ovoga sto si nabrojao nisu off road vozila nego veliki i teski SUVov
Pa ne bi se složio s tobom. Baš ove teške SUVove koje sam naveo su savršeno sposobni savladati teren po kojima prolazim. Volverin je to radio s pjesmom, još je Haldex lošiji u odnosu na Quattro.
Dacia je full sexy auto, ali tih 115 konja za jedan SUV je za zatvora.
Slazem se da je 115ks jako tanko za tu vrstu auta a jaci model sa 150ks nema 4x4 :/
Da ima nekakav 2.0dci sa 150-160ks nama bi bio jako zanimljiv jer vucemo kamp kucicu.
Uzmi X-Trail i gotovo.
Kod nas zapeli za dizel kao da je i dalje 2000. godina pa je cijena 0,66 EUR/litri.
Definitivno preferiram benz ali radje dizel nego ove moderne 1.0, 3 cilindra i 2 turbine benzince