Harry Potter shema, auto bira vlasnika.
Nisi se ti rodio s genima da voliš Peugeota, nego Peugeot ima točno to što ti voliš, cilja na ljude određenog profila.
Automobili
VW je krampvagen bosna. Dovoljno mi je samo otic u rodne krajeve staraca i slusat te starozavjetne epske spjevove kako je to svabo i da to valja i traje. Uvijek ista prica.
Kaj ako sam vozio kontejner 9 godina pa tek onda kupio Audija?
yakuza_stinger
Kad su ih proivodili u Sarajevu, da se Dacia proizvodila u TAS-u, danas bi Dacia bila "Das Auto".
Po Tze-ovoj teoriji, mi koji vozimo Opela vjerojatno imamo malog i rđavog radi nekorištenja
Teorija da izbor automobila određuje čovjeka je jedna od većih nebuloza koje sam pročitao na ovom forumu.
Čitam i ne vjerujem.
Vozim VW i apsolutno se ne zamaram sta drugi voze, u biti vozim ga jer me je prijasnji dobro sluzio ako bude i ovaj mozda ce opet biti VW. Mislim da ljudi opcenito kupuju ono sto ih dobro sluzi i to je to, evo mi smo imali Peugeot Partner na poslu i auto je bio zacaran, svako malo je neki kurac bio s njim i to jedno iskustvo me vec odvraca od te marke iako sam svjestan da je samo taj jedan mozda los i da je postotak losih VW-a mozda i veci nego losih Peugeota.
A ovo s malim pimpecima ne znam, moj mi nije nista govorio dok sam kupovao auto.
buz Evo, buz je dokaz da + i + daju minus. Ako imaš dva auta za prave muškarce (Peugeot i Mazdu), nastaje neki čudni Demogorgon koji ne zna kaj valja.
Tuhy nije tako za Opel. Opel (i Renault) voze žene te muškarci koji su odustali od života. Nije nužno da imaju malog pimpača, može bit i mrcina, ali ga više ne koriste.
Opel je baš ono - tona i pol nečeg na 4 kotača. Izgubljen u gomili. Od šume ne vidiš drvo. Nije ni za ukrast.
Sam da pitam, ak zna ko.
Ima neko mjesto di se skupljaju te žene koje vole Audije?
Znam da postoje jer sam dobio od male na drive-inu flertasti komentar da mi je auto predobar, al pošto imam game ko aseksualna žena, samo sam reko hahaha hvala i otišel.
Kod nas srednji stalež teško može poštenim radom doći do njemačkog svetog trojstva i tu vučemo predrasude jer imaoci tih auta kod nas su mahom do njih došli kriminalom ili preko tuđih leđa. Takvi ljudi nisu baš stupovi društva i često su obijesnog ponašanja pa tako i voze i onda se to reflektiralo na naše poimanje tih autiju.
- Uređivano
Teška zabluda.
Evo dao si 200K za Octaviju iz salona.
Za tu lovu se na Njuški sa današnjim idiotno prenapuhanim cijenama može nabavit Audi S3 2015. sa ispod 100tkm i 300 konja.
Ne kažem da si donio krivu odluku sa kupnjom škode u odnosu na Audi, samo zbog konteksta to spominjem.
Mislim da bi ta izjava imalo bila točna, ja sam sad na putu do posla morao na cesti sresti bar jedno 100-150 kriminalaca.
Ukljućujući i mene.
Isto, nemreš uspoređivat jedan Audi A6 npr. sa Mercedes S klasom na cesti.
Ti auti izgledaju isto nekome tko je studirao kroatistiku i radi na blagajni ili nekom šalteru (hrvatska ima suficit takvih ljudi), dok je nekom tko si gleda A6 ili čak S6 je Mercedes S klasa u totalno drugom svemiru.
Mazdu 3 sam kupio na kraju, odustao sam od Octavie jer imaju problema s proizvodnjom i odužila se jako isporuka.
Ja ne govorim za sada, govorim o 90-im godinama, nisu sad krenule te predrasude. Naravno da je sad drugačija situacija, ali su predrasude ostale.
To se slažem za 90-e.
Najtužnije desetljeće za Hrvatsku.
wooddiebone jedna do stvari koja nije bila tužna je cijena goriva - Super 95 za 3,5kn po litri
Najbolji auto je službeni auto.
A slažem se s Nenadom da su predrasude o vozačima marki debilne. Osim u slučajevima kad vidim nekoga da kupuje auto star 15-20 godina s 250km samo zato što je Audi i kao luksuzno. Ne impresionira me i glupo je. Mene su ko dijete zajebavali jer mi je stari vozio Renault 19 Chamade, ni danas ne kužim zašto, bio je odličan auto u to vrijeme i kupio ga skoro pa novoga.
S druge strane, danas me zajebavaju što vozim Grande Punta iz 2008. i to neku girly verziju kojeg smo kupili od ženinih roditelja. Nebitno sasvim, odbijam se identificirat s markama auta, općenito nisam zaluđen njima i služe mi samo za prijevoz od točke A do točke B, makar poštujem one koji su strastveno u tome.
Btw, još uvijek tražim nešto manje za što sam izdvojio cca 10k eura, ali tržište je katastrofa. Cijene su skočile i svjestan sam da što god da kupim ću preplatit, ali ekipa se polakomila i puno previše procjenjuje svoje aute. Primjerice, za i20 bez ikakve opreme kojeg su 2017. platili 94k kuna sada žele prodat za 80k. A prodaje se sve i svašta, lažu, prešućuju i samo gledaju kako ćete zajebat.
Recimo, pitam nekoga da mi iskreno kaže ako je bio udaran i ako je rađena limarija. Ne smeta mi to dok god nije veći karambol, tko vozi tome se i zalomi negdje nešto, ali samo želim znat. Onda se na kraju ispostavi da je lupan više puta i to nakon što potrošim svoje vrijeme i novac da provjerim, "ali vi to ne morate znati jer su to sitnice". Možda i jesu sitnice, ali moje povjerenje više nemaš.
S druge strane, prošli tjedan sam našao jedan super auto, prodaju ga predobri ljudi, deda slomio kuk pa više ne vozi. Deda sve rekao što je bilo, ima sve račune, sve dokumentirano, ali na kraju preko veze u policiji otkrijem da je auto-kuća muljala, prodala mu je karambol auto sa skinutom kilometražom kao novog...
Provjera di god se stigne.
Za početak Carvertical iako ni on nije 100% pouzdan, ali za 120 kuna kao prva crta obrane je više nego isplativo.
Ja ne vjerujem kolko je meni bio koristan. Nakon mjeseci gledanja poderanih auti sa 300tkm koji se prodaju pod 140 tkm, vidjet kompletan report iz belgije sa svim oštećenjima i popravcima fotkanim prije popravka je bilo veliko osvježenje. Auto je uvela kuća B-mobil, nakon toga ju je kupio daj lik koji ga je meni prodao i vozao ga je malo po Rijeci.
Inače moj stari tvrdi da su Riječani i Istrijani uglavnom znaju kakve aute kupuju i paze na njih. Ne znam kolko je to istina, ali eto.
Ne mogu tvrdit za B-mobil da su 100% pouzdani, ali ja sam oduševljen stanjem auta i ako im je standard za uvoz za sve tako visok, preporučam svima da prouče.
Ako postoji mogućnost, otići prije kupnje kod ovlaštenog da provjeri broj šasije ili čak ako uspiješ sa ključem doći u auto kuću, navodno se iz njega da isčitati neki info o autu kao kad su zadnji put aktivirani airbagovi i slično, ali to nisam siguran jel mit ili stvarno.