Deadwalker Nemam ništa protiv takve tehnologije (dapače), no imam dojam da se ovo od strane birokracije puno vise gura nego li bi se na tržištu inače samo od sebe razvilo. EV-ovi zapravo nisu jedino eko rješenje i pomalo mi je glupo da su birokrati odredili gdje treba ići cijela industrija.

U sustini se slazem, no s druge strane ne vidim drugi nacin da se pogura ta promjena bez da se prisiljava. Naravno, ima tu puno aspekata poput onih tko su ustvari najveci zagadivaci, korporativni lobiji i slicno, no onaj prvi COVID lockdown je bas na ljudski nacin pokazao koliko i promet ima jako velik utjecaj.

[deleted] kad sam gledao cca 10ak tisuća eura. Moguće da me zajebalo ovo što pišeš da se dodatno plaća za km, to nisam uzeo u obzir

Fenix

To je klasicni boxer sa zracnim hlađenjem👍, do 1998. su svi 911 bili zracnjaci. Need for Speed Porsche Unleashed je sve modele odlicno prezentirao.

Mene zanimaju troškovi održavanja električnih vozila na duže staze.

Šta kad poslije određene kilometraže baterije oslabe i degradiraju? Kada više ne bude na 100% kapaciteta, nego na 60 i slično?

Čitao sam negdje da zamjena baterija košta skuplje nego neko vozilo iz fabrike.

    Raziel

    Racunaj oko 10 godina, zatim izmjena baterije i servisiranje ostalih komponenti, elektro motori nisu neki problem. Najbolja solucija je razvoj efektivnijih i jeftinijih baterija, dali ce do toga doci, vrijeme ce pokazati.

    Tzereen

    Brat si uzeo nedavno godinu i pol star bijeli BMW serie 1 120i M Sport, izać će ga 34 000 EUR nešto dao odmah a ostalo 3 godine, bolje da nisam sjeo u njega, kažem bratu mijenjaj to za par godina a onda nešto novo a taj meni 🤣🤣 za neku razumnu cijenu!

    [deleted]

    Samo naprijed, nisu losi ti n modeli.

    buz

    Neznam nekako mi nije sjeo taj yaris, skup je ko vrag a mini. U bunker nemozes ni torbu posteno stavit. I nedaj vrag da uzmes karbon krov. Katastrofa kakosu to napravili

    moschus

    Clio 2 RS 🤤 ludi autic ili pak renault 5 GT turbo

      elder8472 Clio 2 RS 🤤 ludi autic ili pak renault 5 GT turbo

      Tesko ces naci Renault 5 GT Turbo, Clio RS 2 i 3 ili neki Civic Type R a njih je isto tesko naci.

        elder8472 Ma briga me za praktičnost, sviđa mi se sve drugo, čak mi je i auto lijep, sviđa mi se taj all in rally stil. Kad bi to uzeo, bio bi mi daily za posao i uživanje vikendom tako da bi mi za te potrebe bio dovoljno praktičan. Obiteljski bi ostavio ženi da vozi i uzeo full kasko.

        A gepek je sigurno premija naspram mog trenutnog 130 litarskog. 😆 Usudio bi se reći da imam najmanjeg na čitavom forumu. 😳

          buz

          Jeli ima hard topova za Miate i koliko se krecu cijene?

            stitrek Što se Hondi tiče, drže cijenu jer su kvalitetni auti, to je jako dobar izbor dugoročno. Za neki oko 100 000 prijeđenih km treba izdvojiti oko 30 000 eura, ali nije da ih nema uopće u ponudi.

            stitrek Za moju generaciju ne tvornički, ima nekih aftermarket Frankenštajna, ali to je neka kućna radinost, nisu predviđeni za to.

            Ali zato postoji RF model s tvrdim uvlačnim krovom, ali on nije onda kabrio, već više targa stil. Zato sam ja išao na meki krov. Bilo mi je jeftinije, a i lakše što je na Miati uvijek bitno jer je slaba. 😄

              buz

              Da, novi modeli imaju taj automatski hard top pa sam mislio da su nesto skemijali za stariju Miatu kao i za S2000. Rijec "slaba" ne postoji za japanske zvrkove, oko 130KS na takvom autu jos sa zadnjom vucom je odlicno analogno iskustvo a uzmi u obzir da su stariji modeli bili nepoderivi.

                stitrek Ja imam taj motor. Iskreno, volio bi da je jača, ali za to što ti treba i ovo je objektivno dosta. Nisko si jako dolje, sve je otvoreno tako da imaš uvijek osjećaj da ideš 50 km/h više nego što ideš. Motor se vrlo rado vrti do solidnih 7500 okretaja, auto se ponaša se kao da je na tračnicama, mjenjač je kratak, precizan i taman mehaničkog osjećaja koliko treba. Iz kabine vidiš cijelu dugačku haubu, baš je poseban doživljaj vozit taj auto.

                stitrek

                Znam da ih nema, a i cijene su im paprene.

                buz

                Ja ti sam velim kaj ljudi govore kaj ih imaju. 🙂 Inace je super autek 🙂.

                Btw ak te zanima prodajem ti ja svog RS jer moram ici u renovaciju gornjeg kata kuce 😁

                  elder8472 Je, zanimao me jako kad su ga najavili, ali nisam tad bio u mogućnosti, a sad sam si drugačije posložio stvari. Ja volim Ford, Fiesta mi je bila prvi auto. ❤️

                  Miata za gušt, Mazda 3 sedan obiteljska, za nas troje i više nego dovoljna. Miata je 2020. godina, a Mazda 3 je 2022. Miran sam narednih 10 godina.

                  Samo ovako bezveze razmišljam da Miatu zamijenim nečim poput Yarisa što bi mogao i daily i za gušt jer Miatu slabo vozim, žao mi je da stoji u garaži pod ceradom i čuvam ju za nekog budućeg vlasnika.

                  U 5. mjesecu će bit 4 godine, a imam oko 11.000 km na satu. Samo jedini je problem što se u glavi odlučim ju prodat, a onda ju provozam i odmah odustanem od bilo kakve prodaje. Jedino da mi zatreba lova za nešto od životnog značaja ovako kako tebi treba, onda bi ju prodao. Kakav je Focus za vozit i koristit? Jesi koristio drift gumb? 😁

                    buz

                    Aha tvoja Miata je 2020. ja sam mislio da je model prije 2017, pa to je novi automobil, treba ga imati jos barem 10 godina👍😁

                    buz

                    Ja sam ostao ugodno iznenaden kolko je auto ugodan za voznju i kad ga vozis normalno ne cuje se prejako. A kad ga stisnes se cuje jebacki.

                    Ne moram govoriti kak ljepo ide, koji god vremenski uvijeti bili 😁.

                    Tako da ja sam prezadovoljan sa autom. Jedino bi zelio da ima malo veci tank

                      elder8472

                      Koji je motor unutra? Kod Fordova jedino treba izbjegavati male Eco-Boost motore koji imaju razvodni remen unutar kartera zajedno sa uljem🙃

                        stitrek

                        2.3 eco boost 😁 350hp 450Nm inace to je mazdin motor sa fordovom glavom