foggy razlog zasto mislim da je nesto zastarilo, nebitno o cemu use radilo, je kada je nesto bolje i inovativnije izmislito, slucaj FF12. Nisi zasluzio jer sam ti glup 😆 ali ces dobiti odgovor. Ovako, wait sustav iliti na poteze je meni zastario jer cekajuci da protivnik napravi potez imas neograniceno vremena za reagiranje i promisljanje o sljedecm potezu bez ikakvog presinga i time limita sto ce dovesti nakon vise sati igre do tidije i manjka izazova. Kako? tako sto ces s vremenom biti upoznat sa svim slabostima protivnika, sa svim itemima i magijama koje su potreben za ljecenje ili djeljenje stete protivniku, a neces biti nicime ogranicen niti prisiljen brzo razmisljati. Opet se moram vratiti na FF12 koji je imao wait i active sustav plus SVETE GAMBITE. dakle kod wait sustava ne morm nista objasnjavati jer sam gore napisao, dok kod active sustava bi morao brzo reagirati jer bi se protivnikov atb bar punio neovisno o tome sta ti sa svojim likovima radis i to bi stvaralo tenziju i podizalo tezinu na vecu razinu te bi zapravo morao brze i pametnije igrati i samim time bi sve to skupa bilo sa vremenom manje repetitivno. dakako imao si gambit sustav koji bi ti pomogao u zahtjevnijim borbama te eliminirao eventualne greske pri brzopletosti kod odabira itema za ljecenje i sl. o gambit sustavu se da procitati na internetu i ne bih u sirinu. smatram da je FF12 imao najrazradjeniji jrp-g i sire sustav borbe i samim time je sve kasnije zastarjeli oblik, ma koliko god me netko pokusao uvjeriti u suprotno ,a za stare fanove wait sustava imali su i tu mogucnost te mogucnost da uz to koriste i gambit sustav ili ga kompletno ignoriraju. win , win, win situacija. ja takodjer nisam za button mash sustave borbe, ali sta je tu je.
fensi je moju kritiku ka borbi na poteze (wait sustavu) shvatio kao globaliziranje pa je naveo gomilu igara koje nemaju veze sa jrpg i o kojim iskreno nemam previse pojma te se u meni, takvom isfrustriranom, probudio mali weky pa sam, neopravdano, ishejtao te slikovnice od igara, a nisam trebao jer sam doveo temu u bespotreban offtopic. moje isprike.
nadalje @fensisuperstar mogu ti obecati da cu kupiti divinity 2 i prije nego budem rijec hejta napisao odigrati cu barem 10 sati, a zatim ako promjenim misljenje i svidi mi se, povuci cu svaku rijec koju sam napisao. to mi ne bi bilo prvi puta i nemam problema priznati da sam u krivu, ako se uvjerim u suprotno.
mozda sam se malo previse okomio na kolegu @k , prvenstveno jer on isto tako kao i fensi zna podbosti iz prikrajka kako smo mi ostali tupavi ako ne volimo i ne uzdizemo ono sto on smatra da je kvalitetno. realno imamo slican ukus oko animea, vjerujem i mangi te puno puta oko igara, ali s razlikom da ja nisam japanofil i nije mi sve sto je japansko sveti gral. on to uzdize do nebesa i neda cuti da je nesto smecasto drugima sto je njemu odlicno. jbg sorry k ali takav dojam imam.
najgora stvar od svega, ja sam tu hejtao FF7 rimejk i square-enix, a sada sam jedini koji ga brani. cudno, ali tako je kako je.
@yakuza_stinger definitivno se slazem sa tobom. tocnije u 2005. kada je tata igara resident evil 4 izasao. 2006. je isto revolucionarna zbog ff12 sustava borbe 🙂