chono Jako mi se dopalo što igra ima konzistentan tempo. Animacije nisu leteće, niti su trome, taman imaju dovoljno težine, a opet su responzivne. Isto vrijedi i za ostatak igre u nečemu poput craftinga i sakupljanja. Brzo se skupi, ali na crafting odlazi vrijeme. S druge strane, to traje kratko, ali taman dovoljno da usred borbe može biti preveliki rizik. Vidi se da su ušli u dizajn s konkretnom idejom i držali se toga. To cijenim.

Sidequestovi baš variraju. Ima nekih koji su dobri, ima nekih koji su loši. Glavna radnja me jako vuče, sve sporedno je više zato što bilo dobro ili ne, uživam u upijanju otvorenih svjetova. Zato sam i prokleti Unity odigrao za 100% prelazak...

    Fico i tebi smeta sto moras overridat mount i sto ga stalno gubis? Mislim da bi bilo bolje da je fiksan nakon prvog overridea i da ga zovnes bilo gdje na mapi, jer igra je dovoljno brza i fluidna za takav koncept.

      chono Meni je to ok. Tajmirano je za one koji se bore, ima smisla i da je za mountove. Da budem iskren, čak ni ne koristim mountove. Da se brzo protrčati, usput se odradi malo lova, sakupljanja. Identično mi je bilo u Odysseyju. Uopće nisam koristio konja jer se sve moiglo pješke.

      chono
      Jedan od skilova je da automacki mozes pozvati mounta.

      To get a permanent mount, purchase the “Call Mount+” skill in the Forager skill tree. You'll need to purchase and unlock “Lure Call”, “Combat Override” and “Combat Override+” before unlocking this ability, but if you spend your skill points on the skill tree, it won't take long to reach “Call Mount+”

        chono
        Ja to otkljucao na kraju igre, to jest na kraju ekspanzije...hahahah, isto tako zavisi na kojem delu mape si, dobijes drugacijeg mounta, nije da je neki veliki izbor ima ih samo par ( 3 mislim) ali ono fin detalj.

        Joj jedna stvar iz igre...
        Na početku igre, quest - In Her Mother's Footsteps
        Pomognem tipu koji tamo leži i onda on cijelo vrijeme dok sam bio u igri na istom mjetu leži u društvu kćeri... 😆
        Prođe deset igrinih dana, a oni lagano još tamo čilaju...
        Reakcija svijeta... Nula

        Povlacim bilo kakve usporedbe koje sam dao u vezi mape i sadrzaja Horizona i Valhalle. Sinoc otkrio cijelu mapu (bez frozen wilds) i ostao u cudu kad je iskocio achievement da sam zajahao sve tallneckove.
        Vecina campfireova otkrivena i doslovno skacem s jednog na drugi. Jest, ima dosta sadrzaja, ali se brzo cisti.

        13 dana kasnije

        Uf koliko bugova sam imao sinoc u questu Heart of the Nora. Nekoliko puta sam morao load zadnjeg savea da se triggera next event i cinematic.
        Nekoliko puta se zbugao lip sync, asseti vise u zraku, nestao mi meni sa oruzjem, jedan npc ostao bez animacije u jednoj pozi.
        Verificirao sam igru kasnije, ali sve ok. O well, prosao taj dio, picimo dalje prema kraju.

        Zapravo cijela igra ima dosta sitnih tehnickih problema, a AI kompanjona i NPCeva nije bas na razini. Bas su bezglave lutke, ubija imerziju totalno.

          chono Slažem se za AI NPC-a.
          U Zero Dawnu mi se nekoliko puta dogodilo da NPC zapne negdje pa sam morao restartati checkpoint.
          Čak i u Forbidden Westu odmah na početku NPC nije znao izaći iz vode pa nisam mogao nastaviti bez restarta.

            Nabavio sve power cellove i pokupio zavrsni outfit weaver. Hehe, wtf is this? 😁

              klinjo a nisam siguran gdje sam trenutno u igri, ja mislim pred kraj, jer imam 35h gameplaya, obavio sam sav side content i zadnja misija koju sam obavio je GAIA prime.

              Zadnji dio možeš tek pri kraju pokupiti 🙂

              klinjo ja sam na pocetku nabavio 10 level. 😁😁
              Pokupio sve cell powere.

              Izbjegavam google i youtube. Jučer malo odigral i razmišljal kak bi bilo dobro da imam neki fancy oklop. Na početku sam i apsolutno sve skeniram. Spika me iznenadila, baš su bacili kost na samom početku igre.

              chono

              Mislim, iskusto ti govori da to nesmiješ zamjerit Sony igrama! 😁
              To je normalno radi open world sindroma, ali samo u Sony igri
              E već kada neka multiplatform igra ima sličan problem, tada treba njurgat na osam stranica po forumima...


              Da nebi bilo kako "hejtam", jedva čekam zaigrat igru, ali vidio sam i na neogafu kako se ljudi žale i dobivaju odgovor da je to normalno jer je open world...

                doktor1 ne bi isao u takve ekstreme niti sam citao o tome, ali da, igra ima klasicne probleme kao i svaki open world. Od bugova, do glitcheva, zapinjanja npceva, strojeva, blokiranja animacija, lebdecih objekata, clipinga...

                Nabrijali ste me sad da sam po 12-ti put skinuo igru, igrat ću ju kad me Cyberpunk naživcira.