Instalirao jučer igru, pokrenuo, odustao nakon 1h. Mislim da sam se nakon Watch Dogsa zasitio poprilično open-world igara pa će ovo još pričekati.

    Deadwalker ufff... Ako si igrao Watch Dogse, sve mi je jasno. Ja nakon njih nisam imao volje ni za životom, kamoli za igranjem igara, a kamoli još jednom open world igrom.

    Watch Dogsi su mi najdosadnija igra ikad.

    Meni side-questovi u HZD stvarno nisu bili dosadni i loši.

    Ima ih jako malo i svi imaju smisla i popraćeni su super pričicom.
    Definitivno među boljim primjerima kako odraditi questove.

    Puno bolje od Tsushime.

    17 dana kasnije

    Nakon 15-20h u igri mogu reći da stvarno uživam i da me ne pušta. Za sada mi je najbolje koliki je audiovizalni spektakl. Bogato bojama i predivnim vidikovcima i sve to popraćeno jako dobrom glazbom koja me podsjeća na Gun, Assassin's Creed III i Posljednjeg Mohikanca.

      Fico ja se i dalje mucim. Krenuo klasicno sa side questovima uz poneki main, no vec sad dok je aktualno se ne sjecam niti jedne radnje ili lika ni sto sam zapravo napravio. Vise utiska mi ostavlja svijet oko mene, pojedine lokacije i atmosfera u njima. Skupljanje materijala i craftanje je droga za sada koja me drzi.

        chono Zakaj se mucis ako nejde? Meni je isto užasno bila boring...a i dosta ljudi se slaže s nama kad sam čitao strane recenzije...

          doctorfreak moram proci kad stoji u libraryu. Ne pitaj... mislim da se radi o nekom poremecaju.... Trenutno imam dosta drugih troskova i jedino sto mogu igrati iz backloga je Death Stranding, Ori i Niffelheim. Mislim da sam Valhallu prekrizio, ali to mi nije problem, jer nije Steam.

          chono Jako mi se dopalo što igra ima konzistentan tempo. Animacije nisu leteće, niti su trome, taman imaju dovoljno težine, a opet su responzivne. Isto vrijedi i za ostatak igre u nečemu poput craftinga i sakupljanja. Brzo se skupi, ali na crafting odlazi vrijeme. S druge strane, to traje kratko, ali taman dovoljno da usred borbe može biti preveliki rizik. Vidi se da su ušli u dizajn s konkretnom idejom i držali se toga. To cijenim.

          Sidequestovi baš variraju. Ima nekih koji su dobri, ima nekih koji su loši. Glavna radnja me jako vuče, sve sporedno je više zato što bilo dobro ili ne, uživam u upijanju otvorenih svjetova. Zato sam i prokleti Unity odigrao za 100% prelazak...

            Fico i tebi smeta sto moras overridat mount i sto ga stalno gubis? Mislim da bi bilo bolje da je fiksan nakon prvog overridea i da ga zovnes bilo gdje na mapi, jer igra je dovoljno brza i fluidna za takav koncept.

              chono Meni je to ok. Tajmirano je za one koji se bore, ima smisla i da je za mountove. Da budem iskren, čak ni ne koristim mountove. Da se brzo protrčati, usput se odradi malo lova, sakupljanja. Identično mi je bilo u Odysseyju. Uopće nisam koristio konja jer se sve moiglo pješke.

              chono
              Jedan od skilova je da automacki mozes pozvati mounta.

              To get a permanent mount, purchase the “Call Mount+” skill in the Forager skill tree. You'll need to purchase and unlock “Lure Call”, “Combat Override” and “Combat Override+” before unlocking this ability, but if you spend your skill points on the skill tree, it won't take long to reach “Call Mount+”

                chono
                Ja to otkljucao na kraju igre, to jest na kraju ekspanzije...hahahah, isto tako zavisi na kojem delu mape si, dobijes drugacijeg mounta, nije da je neki veliki izbor ima ih samo par ( 3 mislim) ali ono fin detalj.

                Joj jedna stvar iz igre...
                Na početku igre, quest - In Her Mother's Footsteps
                Pomognem tipu koji tamo leži i onda on cijelo vrijeme dok sam bio u igri na istom mjetu leži u društvu kćeri... 😆
                Prođe deset igrinih dana, a oni lagano još tamo čilaju...
                Reakcija svijeta... Nula

                Povlacim bilo kakve usporedbe koje sam dao u vezi mape i sadrzaja Horizona i Valhalle. Sinoc otkrio cijelu mapu (bez frozen wilds) i ostao u cudu kad je iskocio achievement da sam zajahao sve tallneckove.
                Vecina campfireova otkrivena i doslovno skacem s jednog na drugi. Jest, ima dosta sadrzaja, ali se brzo cisti.

                13 dana kasnije

                Uf koliko bugova sam imao sinoc u questu Heart of the Nora. Nekoliko puta sam morao load zadnjeg savea da se triggera next event i cinematic.
                Nekoliko puta se zbugao lip sync, asseti vise u zraku, nestao mi meni sa oruzjem, jedan npc ostao bez animacije u jednoj pozi.
                Verificirao sam igru kasnije, ali sve ok. O well, prosao taj dio, picimo dalje prema kraju.

                Zapravo cijela igra ima dosta sitnih tehnickih problema, a AI kompanjona i NPCeva nije bas na razini. Bas su bezglave lutke, ubija imerziju totalno.

                  chono Slažem se za AI NPC-a.
                  U Zero Dawnu mi se nekoliko puta dogodilo da NPC zapne negdje pa sam morao restartati checkpoint.
                  Čak i u Forbidden Westu odmah na početku NPC nije znao izaći iz vode pa nisam mogao nastaviti bez restarta.

                    Nabavio sve power cellove i pokupio zavrsni outfit weaver. Hehe, wtf is this? 😁