- Uređivano
tri nova auta, a jedan od njih je odlicni aston martin dbr9 gt1. ostala dva su srot. bolje da dodaju vise tih race auta, nego tih drloga poput fiata
tri nova auta, a jedan od njih je odlicni aston martin dbr9 gt1. ostala dva su srot. bolje da dodaju vise tih race auta, nego tih drloga poput fiata
Napokon sam isprobao i GR 2. aute u igri i to su očito samo ovi japanski GT automobili. E koliko sam uživao, tj. uživam, jako brzi, a opet nisu rakete pa ih možeš kontrolirat, brzo koče, brzo downshiftaju, pa ne moraš kočit 53 kilometra prije zavoja kao npr. sa LaFerrarijem (nabijem na k te N700+ aute), nego čak i unutar 100 metara od zavoja. Tako su fluidni auti i pravi ih je užitak voziti. Da su barem češče u onlineu. Ovako ih mogu više manje samo vozit u karijeri (koja je prelagana). Kad smo već kod karijere, to mi je baš minus, jednostavno je prelagana. Driving School, Missions i Circuit Experiences sam sve riješio 100% zlatno bez problema. Di je tu izazov? Želim pišat krv za zlatno vrijeme na Nordschleifeu ili Le Mansu, a ne da odvozim 'samo' dobar krug i budem 2,3 sekunde ispred zlata. I u GT ligi su većinom lagane pobjede, pa se najviše uspijem zabavit tako što si auto smanjim na 80% jačine pa je onda tek izazovno dobit. Jedino gdje vidim izazov zasad su Endurance utrke, ali tu sam isprobao samo jednu zasad i to na Fujiu 30 krugova sa LMP 1 autima. Tu sam u vodstvo došao tek pred kraj predzadnjeg kruga. Ali dobro tu još nisam previše iskusan sa potrošnjom guma i goriva i to mi je cilj se početi učiti kako bio bio dobar u Dily C i FIA utrkama online, a ne blagi užaš.
Što se tiče onlinea, tu sam shvatio da je nevjerojatno važno vozit sa odličnim igračima u težim lobijima. Primjera radi, prije par tjedana u Goodwoodu sam skupio 30-tak pobjeda i narastao sa niskog B ranka na srednji B rank. Ovaj tjedan u Tokyu imam možda 10-tak pobjeda, ali narasao sam s visokog C ranka, na visoki B rank i jako sam blizu svog cilja - A rank (nesto preko 24000 bodova mi je Driver Rating). Danas me čak stavilo u jedan lobi sa Talijanom 'kosmic52' koji je trenutno 10. na svijetu. I tu se najviše uči, kad vidiš kako ovi najbolji voze, koje linije uzimaju, kad mijenjaju brzine... Puno više mi je značilo današnjih 7,8 2. ili 3. mjesta nego 30 pobjeda u nekim random lobijima sa debilima. Kad smo već kod debila, to znam i ja biti. Ovaj tjedan Tokyo je posebno izazovan za mene, gdje svaka greškica jako puno košta, a zna se da ja lagano izgubim živce. Pa sam jedno prokockao par pobjeda dok sam bio u komfornom vodstvu, lagano dotakao zid i dobio 5 sekundi kazne pa se iz protesta zabijao u zidove Kad smo već kod kazni, bio je danas neki kretenski Rus koji se stalno zabijao u druge , nikad kazne nije popio, nego oni koji su najebali zbog njega (jer igra iz nekog razloga ne kažnjava kad se zabiješ u drugog igrača i njega sjebeš, nego samo ako dotakneš zid i samo sebe sjebeš, jer eto to je logika - zezni drugoga i budi nagrađen, zezni sebe i dobij dodatnu kaznu). Mislim ja sam za to da se greške kažnjavaju, ali brate budi onda konzistentan. Na kraju je taj Rus dobivao kazne samo kad se zabio sam u zid. Naravno svaki put je barem jednom i to napravio i gle čuda uvijek je ostao S Sportmanship Rank. Te kazne su mi trenutno najveći (ali jedan od rijetkih) problema u onlineu.
Uf kakav je uzitak boriti se ovaj tjedan sa Peugotom protiv svih ovih Buggatija na Monzi
Napokon dosao Nordschleife u online, igrat ce se. A i Monza u Daily Race C. Bit ce dobar tjedan.
S danasnje dvije u Monzi - 126!
Istina. Sad sam na 46. levelu. Ali ima jos jako puno do 50. levela. Ali past ce kad tad.
Gran Turismo 5 platina je bila ultra teška. Uz to je bila i dugotrajna (trebalo je preko 500 sati kada se uključi i B-Spec mode). Gran Turismo 6 je platina je bila lagana. I sada opet sa GTS teška.
zontra Ja sam čak taj trofej osvojio na starom profilu gdje sam igrao GTS. Gledao sam neki YouTube video gdje ti pokazuje kako podesiti auto da bude underpowered i tiime osvojiš veći bonus. Svejedno mi je opet trebalo 50-ak sati do 50. levela.
Od platine sam odustao jer me stalno izbacivalo - kada bi vozio kvalifikacije i utrka bi trebala početi - uopće ne bi počela.
Ma da, mozes 50 sati samo voziti u krug i izgrindat do 50. levela, ali nemam zivaca za to. Mislim da sam jedno 20-tak sati potrosio na grindanje tog eventa, vec mi je muka. Ali kazem, nije bitno kad dode, uzivat cu u voznji i igrat sto mi se da. Kao npr. ovotjedna Monza. 4 utrke, 4 polea, 4 pobjede. Cijeli dan sam vozio quali, 1:47.572 vrijeme, ali mogao bih jos 3 desetinke skinut, no za sad je dovoljno za pole positione. A i ruke me vec bole, nemrem vise.
Posto je Monza C utrka, pa ipak duze traje, treba drzat koncentraciju i pazit na gume, posto je obavezan barem 1. ulazak u boks, tj. promjena guma. Preporucujem da se vratis u igru ako hoces Platinu, meni rade serveri jako dobro. Samo se pripremi na jako puno treniranja ako hoces 90+ pobjeda u onlineu. Kao sto si i sam rekao, teska Platina.
Kad se vec spominje GT5, da mi je vratiti se, isao bih sad na Platinum, nisam imao prije zivaca za one Vettel challenge, ali sad bih se potrudio. GT6 isto imam Platinum, ali da, ta je nije preteska.
Radovao se ovotjednom utrkivanju na SPA, ali posto su s ovim novim nevozljivim smecima zvanim Toyota Supra, brzo sam odustao. No zato je Daily Race C super, Kyoto ona dugacka verzija od 7 km, sa GR 3. autima. Jucer udarao samo sa Toyota F1-VGT i Nissan Schulze Motosport, imam vrijeme u niskih 2:16, ali mogu to dovuc do visokih 2:15. A jos nisam ni isprobao Peugeot VGT i Toyota Supra Racing koji su 2 najbolja auta za tu stazu, pa mozda ima mjesta za napredak. I svida mi se sto je Tyre Wear cak x15 pa se vidi istrosenost Medium guma vec sredinom prvog kruga. 2 ulaska u boks su obavezna. Definititivno treba taktizirat.
Zadnjih tjedana uzivam u igri vise nego ikad, stvarno se posvetim Sport modeu, samo redam krugove u kvalifikacijama sa raznim autima dok ne znam svaki djelic staze napamet, a onda naravno zabavne borbe za pobjede/postolja/izvucenje sto boljeg rezultata nakon sto sjebem kocenje za 1. zavoj i padnem jako nisko/na zadnje mjesto
Pozz. Imam pitanje ako nije problem jer sam tek počea igrat pa mi nešto nije jasno. Ne znam jeli mi nešto pokvareno ili...
Vozim dva dana gr. 3 on line sa svim vozačima na stazi i vidim ih, međutim zadnje vrijeme vozim sam a oni stoje nepokretni u zadnjem zavoju. Please help
zontra pozz može pomoć
zontra . Imam pitanje ako nije problem jer sam tek počea igrat pa mi nešto nije jasno. Ne znam jeli mi nešto pokvareno ili...
Vozim dva dana gr. 3 on line sa svim vozačima na stazi i vidim ih, međutim zadnje vrijeme vozim sam a oni stoje nepokretni u zadnjem zavoju.
izbrisi u ps4 internet postavke, ugasi ruter na par minuta. resetiraj ga, ponovo upisi internet postavke u ps4 i probaj ponovo. ne znam sta bih ti savjetovao. cudan bug. ali vrijedi ovo probati, ako vec nigdje nisi nasa nikakvo rjesenje. mozda ima problema i sa serverom pa ako nista ne pomogne probaj sutra prekosutra se ponovo ulogirati. mozda proradi.
Mad_Max_IX
Zaista cudno. Dal ostanu stajat ono na pocetku utrke kad se spremaju krenut iz zadnjeg zavoja ili kako?
Mislim znam da GT Sport serveri znaju nekad zajebavat, ali onda me samo izbaci iz utrke. Ja jos takve probleme nisam dozivio. Mozda da stvarno pokusas ovo sto maverick kaze.
Btw, blizu sam 250 sati u igri. I time mi je ovo sluzbeno 2. najigranija igra generacije odmah iza Divisona. Da mi je ovo netko rekao prije 4 mjeseca, tamo pocetkom godine, rekao bih mu da je lud.