Nisu bile toliko lose igre koliko sam ja vise ocekivao AAA od njihovih studija vidjet...tako da sam razocaran malo
6,5/10

Generalno ne, bilo je svakako dobrih igri ali ocekivao sam vise bas Xbox Game Studios igri.
Sve u svemu nije lose al nije me ni izulo iz cipela.

5/10. Isto kao i od Psa. Ništa posebnog

Ne znam je li jedino pohvalno što su stavili fokus na igre koje dolaze u idućih 12 mjeseci? Jerbo imaju oni puno toga više u izradi.

Nisam zadovoljan manjkom prikaza novih igara, no zadovoljan sam općenito prikazom igara.

Jako mi se svidjelo što je bilo malo priče, gotovo sat i pol čistih igara, posve dinamično. I svidjelo mi se koje su igre prikazali, mislim da su skoro sve pokazale lijepu dozu gameplaya.

  • Silksong
  • Starfield
  • Pentiment
  • Redfall
  • MS Flight Sim
  • A Plague Tale
  • Persona
  • Kojima
  • The Last Case of Benedict Fox (ako sam dobro zapamtio ime)

Baš je bilo fora događaja.

    Fico The Last Case of Benedict Fox (ako sam dobro zapamtio ime)

    Jesi.

    Je li ovo ona preza koja je trebala sve prebaciti na Xbox sljedećih 20 godina?

    3-4/10 Forza jedino sta izgleda dobro , veliko razocarenje sa starfieldom

    Ne bas.

    A Plague Tale Requiem mi je djelovao kao nesto sto Xbox treba i sto Xbox ocajnicki treba 😁 Story driven SP igra, odlicne audio vizualne prezentacije i nesto sto je konkurentno Sonyu.
    Igra kao igra ocekivano odlican mastavak.

    Diablo 4 institucija i nema dalje. Fantastican ingame cinematic, a highlight cijele veceri je prikaz novog gameplaya. Blizzard jos jednom stepenicu vise iznad ostalih, sto artom, sto tehnickim dijelom. Lokacije fanstasticne, atmosfera diablo mracna i opipljiva, gameplay mesnat, sporiji i inovativniji. Uglavnom odlicno slozena prezentacija, sjedi Blizzard, evo ti pet i koliko god eura pitas za ovo day one.

    Starfield niti smrdi niti mirise. Poucen iskustvom, znam otprilike sto cu dobiti. Vec u prikazu je najavljen krs u izvedbi, stutter i framedrop festival. Medutim, pricamo o Bethesdi, fuckeri znaju napraviti svijet, znaju napuniti sadrzajem, a sam odabir izgleda igre mi se svida. Svida mi se taj "interstellarski", prizemni i opipljiv dizajn brodova i tehnologije, djeluje uvjerljivo i nekako poznato, stvarno. Likovi malo ukoceno dotjerani u starom engineu, za lokacije i okolis nemam primjedbe, svemirke bitke za sad top, pogotovo sa ovim komadicima koji lete prilikom gadanja.
    Obecana velicina igre, pa obecaje i ako me bude uhvatilo ko Skyrim to je to, pregrmim lagano sve mane i musice.

    I to je manje vise to, bilo je nekoliko manjih i zanimljivih igara koji ce posluziti kao filleri izmedu blockbustera.

    Sto je falilo za odlicnu vecer?

    • Hellblade 2
    • Stalker 2
    • avowed
    • TES 6
    • Fable

    I gdje je State of Decay 3? I zasto MS nikako da shvati da im treba neka snazna linearna SP igra? Tipa upravo nesto takvo kao trailer State of Decaya 3. Stavis jebenu sumu, jebene zombije, jebenu grafiku i produkciju, nastampas 10h gameplaya i voila!

      chono Stalker i Hellblade mogu razumijeti zašto nije bio, jedan je u čudnom stadiju, drugi je linearna avantura pa da ne otkrivaju puno.

      No Avowed mi je falio. To bi baš bilo ono što treba da bude dobra konferencija.

      darkfenix znam, samo sam napisao da mi se svidio i da to fali Xboxu da bude eksluziva. Vise takvih naslova, umjesto pokrivanja apsolutno svakog zanra i stupnja produkcije. Ali... Kad sam vidio 30 milijuna igraca na Sea of Thieves, jasno je zasto to rade

      chono nisu bile jer su isključivo fokus stavili na igre koje izlaze u sljedećih 12 mjeseci. Imaju oni hrpu toga na čemu rade - Fable, The Perfect Dark, Avowed, Indiana Jones, Hellblade...samo što očito sve te igre neće još najmanje godinu-dvije i duže.