Upravo je prvim velikim prikazom Starfielda završila Xbox Showcase prezentacija. Listu svega prikazanog možete pronaći ovdje (još je nadopunjujemo), a bilo je tu svega i ničega. Nedostajalo je prikaza najiščekivanijih igara poput novog Hellbladea, Avoweda, Fablea i TES-a, što znači kako nijednu od njih nećemo igrati u narednoj godini, ali nedostajalo je i prikaza novih igara. Xbox nije prezentirao nijednu novu veliku igru iz vlastitih studija. Međutim, Xbox će ipak imati što ponuditi u narednom razdoblju. Jesu li A Plague Tale: Requiem, nova Forza Motorsport, Starfield, Redfall i drugi prikazani naslovi za narednih 365 dana zadovoljili vaše apetite?
Nisam zadovoljan manjkom prikaza novih igara, no zadovoljan sam općenito prikazom igara.
Jako mi se svidjelo što je bilo malo priče, gotovo sat i pol čistih igara, posve dinamično. I svidjelo mi se koje su igre prikazali, mislim da su skoro sve pokazale lijepu dozu gameplaya.
Silksong
Starfield
Pentiment
Redfall
MS Flight Sim
A Plague Tale
Persona
Kojima
The Last Case of Benedict Fox (ako sam dobro zapamtio ime)
A Plague Tale Requiem mi je djelovao kao nesto sto Xbox treba i sto Xbox ocajnicki treba Story driven SP igra, odlicne audio vizualne prezentacije i nesto sto je konkurentno Sonyu.
Igra kao igra ocekivano odlican mastavak.
Diablo 4 institucija i nema dalje. Fantastican ingame cinematic, a highlight cijele veceri je prikaz novog gameplaya. Blizzard jos jednom stepenicu vise iznad ostalih, sto artom, sto tehnickim dijelom. Lokacije fanstasticne, atmosfera diablo mracna i opipljiva, gameplay mesnat, sporiji i inovativniji. Uglavnom odlicno slozena prezentacija, sjedi Blizzard, evo ti pet i koliko god eura pitas za ovo day one.
Starfield niti smrdi niti mirise. Poucen iskustvom, znam otprilike sto cu dobiti. Vec u prikazu je najavljen krs u izvedbi, stutter i framedrop festival. Medutim, pricamo o Bethesdi, fuckeri znaju napraviti svijet, znaju napuniti sadrzajem, a sam odabir izgleda igre mi se svida. Svida mi se taj "interstellarski", prizemni i opipljiv dizajn brodova i tehnologije, djeluje uvjerljivo i nekako poznato, stvarno. Likovi malo ukoceno dotjerani u starom engineu, za lokacije i okolis nemam primjedbe, svemirke bitke za sad top, pogotovo sa ovim komadicima koji lete prilikom gadanja.
Obecana velicina igre, pa obecaje i ako me bude uhvatilo ko Skyrim to je to, pregrmim lagano sve mane i musice.
I to je manje vise to, bilo je nekoliko manjih i zanimljivih igara koji ce posluziti kao filleri izmedu blockbustera.
Sto je falilo za odlicnu vecer?
Hellblade 2
Stalker 2
avowed
TES 6
Fable
I gdje je State of Decay 3? I zasto MS nikako da shvati da im treba neka snazna linearna SP igra? Tipa upravo nesto takvo kao trailer State of Decaya 3. Stavis jebenu sumu, jebene zombije, jebenu grafiku i produkciju, nastampas 10h gameplaya i voila!
darkfenix znam, samo sam napisao da mi se svidio i da to fali Xboxu da bude eksluziva. Vise takvih naslova, umjesto pokrivanja apsolutno svakog zanra i stupnja produkcije. Ali... Kad sam vidio 30 milijuna igraca na Sea of Thieves, jasno je zasto to rade
chono nisu bile jer su isključivo fokus stavili na igre koje izlaze u sljedećih 12 mjeseci. Imaju oni hrpu toga na čemu rade - Fable, The Perfect Dark, Avowed, Indiana Jones, Hellblade...samo što očito sve te igre neće još najmanje godinu-dvije i duže.
Loading...
Something went wrong while trying to load the full version of this site. Try hard-refreshing this page to fix the error.