• Gaming Vijesti
  • Diablo Immortal je jedan od najgore ocjenjenih naslova u povijesti, a od danas i Blizzardov najgori ikad

Kolko vidim po komentarima ljudi sa foruma koji ga igraju, moze se igrati i zabaviti bez ikakavog paywalla jako puno sati. Gameplay je jako dobar jedino su mikrotransakcije malo napadne i neophodne za endgame. Razvoj igre kosta i treba ga nekako naplatiti. Sad kad sam zavrsio sa objektivnoscu , treba posrat svaku igru s mikrotranskcijama u kojima su se moze kupiti pravim novcem bilo sto osim kozmetike.
E moj Tod Hovardže , sve je krenulo s tvojim glupim horse armorom za 2.5$ , dabogda izdali Skyrim jos 10 puta.

Moje osobno mišljenje je da nije toliki problem u samom P2W poslovnom modelu, pa realno tako mobilna gaming industrija funkcionira od samih pocetaka. Bilo koja imalo kvalitetnija igra ima nesto za kupiti pravim novcem bez obzira da li se radi o kakvom itemu, novim levelima ili otkljucavanju neceg sto pomaze u igri.

Mislim da je prvi problem u ovom slučaju sto je igra stigla i na pc, na zahtjev fanova, a na pcu nikada, barem se ja ne sjecam nije bilo ovako hard core p2w modela osim onih korejskih mmo-a, a kako i nebi bilo kad je to doslovno mobilni port.

Drugi problem je taj što se ovdje radi o Blizzardu. Znači o tvrtki koja nešto znači gamerima, koja možemo priznati je u više navrata pisala gaming povijest.

Mislim da bilo koji a imalo razuman pc igrač ne može proci preko ovakvog modela. Ne od blizzarda, ali ruku na srce nije da to nismo i očekivali.

Vjerujem, da se igra nije pojavila na pcu da bi prošla kud i kamo bolje, jer realno mobilni gaming tako funkcionira, voljeli mi to ili ne.

U neku ruku mi je žao blizzarda jer je novac na orvom mjestu, a nekada je bila kvaliteta, zaraznost, zabava i sve ostalo, a novac je dolazio sam po sebi.

Blentavog li svijeta.Razkokodakali se zbog F2P mobilne igrice,zamisli sa mikrotransakcijama Ko da ih itko prisiljava da potroše cent.Treba znat imat kontrolu u kada je dosta.

    master_x
    Ma nije ni toliko problem da je to izolirani slučaj ili barem ekskluzivan za mobilne igre.
    Vidimo to sad i u AAA igrama i to ne samo u MP nego i SP naslovima, od manjih (DMC 5, Resident evil) gdje se otključavalo za novce nešto što se moglo i u igri ali uz više truda pa sve sad do GT7. Svi oni tapkaju po granici i lagano ju pomiču naprijed, nikad ju više neće pomaknuti nazad i to je problem.
    Blizzard jaše na staroj slavi i velikom fan baseu njegovih IP-eva koji su zbilja predivni svjetovi ali kuda to vodi? Ljudi su vjerojatno super iznervirani što se uložilo stvarno puno truda da se napravi mobilni Diablo, vrlo očito za kinesko tržište (jer su tek pod pritiskom fanova i negativnom reakcijom odlučili portat na PC) a taj isti trud je mogao biti iskorišten za brži i bolji razvoj Diablo 4, nove WoW ekspanzije (i bog zna koliko im je pomoći tek tu potrebno) itd itd.
    Šta nas čeka u D4? D3 je već imao na izlasku kontroverznu real money auction house a Diablo Immortal, sa svom silom negativnog backlasha, memova i općenito ismijavanja istog od doslovno prve najave pa do evo tjedan dana nakon izlaska ima apsolutno nenormalan profit. Znači rekordan uspjeh za igru koja je imala isključivo negativne reakcije i publicitet cijelo vrijeme. A naučenim lekcijama iz ovog poslovnog modela, kada još usavrše razumijevanje svoje klijentele (kako je to Fićo puno detaljnije objasnio o analiziranju svih mogućih parametara), što će onda pokušati provući kroz Diablo 4 ili u nekoj drugoj igri? A onda naravno i apsolutno svi ostali kada vide kako to Blizzard majstorski radi pa da i oni probaju (što, opet kažem, već jesu).

    Nije ni cudo da ovi koji brane igru( zna se koji) prate i asmongolda...mutavac koliko vidim je rekao da je dobra igra, pa je i njima odma..🤣🤣🤣

      Pojma nemam ko je taj lik.

      Ali bez puno ulazaka u materiju i raspravu, igra je jako dobra. Vidi se ljubav uložena u lore i povezanost s D2 i D3, a mehanika i gameplay su u nekim segmentima bolji i od D2 i od D3.

      Da nema mikrotransakcija, igra bi bila hvaljena na sav glas.

        darkfenix sve pet. Malo me i plaši faca od tog lika. Izgleda ko neko ko će završiti u crnoj kronici uskoro.

          Tzereen

          Reci mi pliz da se šališ.
          Cjela igra je praktički fetch quest na fetch questu.
          Ekipa ti kroz priču pokušava racionalizirat mikrotransakcije.
          Najjača frakcija u igri postoji kopletno u svrhu opravdavanja i guranja pay 2 win modela.

          Ne da nema mikrotransakcija da bi ljudi hvalili igru nego da nema Blizzard značku, ljudi ju ne bi dva puta ni pogledali.

            wooddiebone ne, fakat se ne zezam. Lvl 41 sam, Riješene 4 zone i za sad je sve super. Nisam ni battle pass kupovao. Sve ide super. I zabavna je. Baš je pravi Diablo feel.

              Fico ma samo prvih 5min..ako i toliko. Zajebancija prijatelju, zajebancija, opusti se..

              A fakat ste neki alergični na to.

              Mislim, da se razmemo, rađe bi da nijedna igra na svijetu nema miktrotransakcije. Fakat bi. Čak i kozmetiku bi maknuo. Nek se otključava kroz neke in game pothvate.

              Gaming je krenuo nizbrdo kad su MMORPG prestali naplaćivati pretplatu, a otprilike u isto vrijeme FIFA uvela FUT, plus se pojavio Farmville na fejsu. Bilo je jasno da free nikad neće biti free i da će na kraju ispast skuplji nego da jednokratno platiš igru i uživaš. Ali isto je činjenica da live igre koštaju. I ja bi fakat rado plaćao pretplatu za takav naslov, kao što wow naplaćuje. Ali da se više ništa drugo ne plaća.

              I vrlo je izgledno da će cijeli gaming lagano otić nizbrdo zbog svega. Zbog kozmetike i battle passova i miktrotransakcija i live modela. I to je tužno.

              I na kraju svega toga - Diablo Immortal je actually zabavna, dobra i kvalitetna igra.

                Tzereen I na kraju svega toga - Diablo Immortal je actually zabavna, dobra i kvalitetna igra

                Diablo feel kažeš?
                Inače Diablo je uvijek imao daily questove, login bonuse, battle pass, plaćene loot boostere?
                Jel u Diablu uvijek gear bio nebitna prazna ljuštura a buildove si radio sa randomiziranim kamenjem za koje se moraš kockat pravim novcem? Nula mašte. Nula šarma. Nula ideje.
                Pravi pravcati Diablo.

                Igra piša po svemu kaj Diablo je i ne znam kako ljudi koji su ikad voljeli Diablo mogu i na koji način tvrdit da je ovo dobra igra, a kamoli da ima Diablo feel.

                Moje iskustvo s Diablom je ograničeno jer sam bio klinac kad je dvojka bila aktualna, ali to iskustvo obožavam i ne dam ga nikome. A ovo kaj sam doživio na Immortalu je govno, a ne Diablo i vrijeđa me.

                I onda se još, a to mi je najgore od svega, to govno recenzira i piše se o njemu ko o pravoj igri.

                Di su recenzije za Candy Crush?
                Di je recenzija za Idle Heroes? Raid Shadow Legends?
                Proveo sam sa DI oko 4 sata.
                2.5 su sigurno bila klikanje po menijima koji nemaju veze sa Diablo iskustvom nego isključivo sa mobilnim igrama.

                Kad bi se iz ovog maklo sve kaj nevalja, ne bi ostalo dovoljno igre da se igra.

                Koja rasprava, ne kuzim ove kojima je ovo ok, znaci svaka igra bila sp ili mp ili mix a moras platit za jednu od spomenute dvije komponente da bi uopce bil konkurentan u igri je cisto govnarski potez i treba ga zakonom zabranit, a ovi argumenti pa igra je f2p su isto bullshit, moze ona biti f2p, ali vracaj si pare sa naplatom cisto kozmeticke naravi, garantiram da ako je igra dobra ljudi bi kupovali, a ovo je nekaj najodvratnije kaj se desava u gaming industriji i jos neki zagovaraju taj pristup sa najbanalnijim argumentima.
                Financijski uspjeh ove igre otvara jebena vrata pakla, ali vidim da to vecina ne kuzi.

                  renda Financijski uspjeh ove igre otvara jebena vrata pakla

                  Tako je.
                  Ovo nije isto ko svaka mobilna igra. Ovo će zasrat kompletnu industriju i ravnodušnost nekih prema tome je jako deprimirajuća.