Pa kako onda tek izgleda PC verzija i zašto sam ja onda kupio PS5? Mislim, pa na PS5 izgleda i radi savršeno. Koliko para mi treba za PC da mogu sve ovo na max igrati.
Next-gen Control se izvodi mrvicu bolje na PS5 nego na XSX
Treba ti RTX 3070, 16 GB RAM-a, Ryzen 3700...
Računaj oko 12 000 kn da su cijene normalne i preporučene.
Pa ne izgleda loše na konzolama, nitko to nije tvrdio samo je PC verzija nabijena efektima pa kad se sve izmaksa dobiješ CGI prikaz.
Nativni 4K automatski podiže visoke efekte na novu razinu.
Logično da Series X.
Jedino kaj mi je bolje na PS5 je kontroler.
Najbolji je Switch, nemate pojma.
- Uređivano
Nisam to rekao Master.
Govorim o BENCHMARKU koji mjeri snagu.
Valjda ti je jasno da Series X ima bug, radi toga imaš dipsove i sttuter.
Kada gledamo čistu snagu Control ti jasno pokazuje koliko znači 36 vs 52 CU i veća propusnost memorije rezervirana samo za GPU.
Ili buš rekao da Series X nebre držat 60 frejma u performance modeu dok uz RT ima više? Nema logike.
Taj bug je na Series X od launcha konzole.
U svim multiplatform igrama.
- Uređivano
Nisam to rekao Master.
Govorim o BENCHMARKU koji mjeri snagu.Ili buš rekao da Series X nebre držat 60 frejma u performance modeu dok uz RT ima više? Nema logike.
Taj bug je na Series X od launcha konzole.
U svim multiplatform igrama.
Zna se odavna kakva je razlika u papiru i sto se ocekuje, no.
RT velis
- Uređivano
Zanimljivi komentari sa youtube videa :
Ovo je modder koji je pokrenuo Bloodborne u 60fps na PS4
A iz nekog razloga u jednoj sceni Alex misli da je CPU usko grlo na XSX-u. Mislim, ja ne znam o čem se radi u Photomodeu, al da neki ljudi prozivaju Alexa jer nema pojma što radi je smijeh, a kao smatra se profićem o techu, jel
PS2MASTER
Nije li Alex jasno rekao da CPU bottleneck se može najviše osjetiti baš u RT renderu?
U photo modeu, igra svejedno mora renderati sav RT u sceni, što stavlja opterećenje na GPU, ali i CPU. Mislim da je to bila poanta.
Ovaj Bloodborne moder nije imao RT u toj igri, a ovog prvog ću uzeti s velikom dozom opreza.
Ako govorimo o klasičnoj rasterizaciji, onda da, vjerojatno nema smisla nešto tako raditi u photo modeu. Ali ako je RT u pitanju, nije uopće luda usporedba.
S obzirom da obje konzole drže lockanih 30 fps-a u RT modu, što govori da imaju sigurno lijep overhead, ali dev iz ovog ili onog razloga nije mogao lockati fps na 60. Za pretpostaviti je da su možda došli do nekih 45-55 fps-a i nisu imali vremena, novca ni resursa da sada to navlače pa su lockali na 30 kao najsigurniju opciju.
Photo mode test to i donekle dokazuje, s obzirom da su PS5 i XSX i tom rangu 45-55 s RT-om, ali bez možda dropanja reze na 1080p i dodatne optimizacije, sigurnih 60 nije bila opcija pa su to odlučili riješiti lakšim putem. Bilo bi super kada bi mogli izbaciti performance RT mode kao u Spidermanu. 1080@60 s RT-om.
Control je zahtjevnija igra i vjerojatno je tesko, trenutno, izvediv performance rt mod u 60fps-a bez vecih degradacija rt-a koji je sam po sebi vec low verzija onoga sto moze pc inacica.
3070 za ove settingse???