Sony gasi Concord i vraća kupcima novac
ThaUrban Majko mila ovo mora da je najveci flop u povjesti gameinga.
Sjedne strane mi je zao jer ovo znaci da ce letit glave u firewalku a igra realno nije losa pogotovo ne toliko da se gasi misec dana nakon relesa.
Sa druge strane mi je drago jer se nadam da se Sony dobro oprzio na ovome i da nece vise greenlightat fun woke gen z naslove vise. I fokusirat se na SP igre. I sad je jos tragicnije sta su cancelali Factions2 koji sigurno nebi bio fail i imao bi svoj community a ovo su releasali… Btw ako su pametni cancelat ce i onu F2P igru od fairgamesa jer i ona daje isti vibe kao concord.
Ovo je baš grdo
- Uređivano
- 8 godina razvoja (4 godine pretprodukcije, 4 godine aktivnog razvoja)
- 200M troška razvoja
- Manje od 100K prodanih primjeraka, estimira se manje od 50K
- Manji peak od 1000 aktivnih igrača za MP igru što je urnebesno nisko
- Igra je maknuta iz prodaje u prvih 2 tjedna u potpunosti sa svih platformi
- Cirka 1M brutto zarade
Igra nema konkurenciju koliki je flop, niti približno.
Prihvaćam isprike za sve koji su tražili ban nakon mojih proročanskih komentara o ovom remek djelu hehe
Ovo je za razvoj, neslužbeno je jedan developer na Concord Discordu neki dan napisao da su imali 2 godine predprodukcije te 6 aktivne( za to nemam izvor jer je komentar izbrisan), ali ovo prvo je službeno.
Izvor za development cost nemam, ali navodi se negdje između 100-200M, to je sve još uvijek pretpostavka koju su izračunali valjda od broja zaposlenih i svih ostalih troškova koji ide uz ovakav projekt.
- Uređivano
Fenix Igra je fail i to je činjenica (a ti očito pritom i jako uživaš u tome iz nekog razloga)
I ja uživam u ovome. Nevjerojatno je zadovoljavajuće gledat kad ovakva igra flopa.
Pogotovo kad si među onima koji su to predviđali i govorili godinama prije.
AAA gaming segment se pretvorio u guranje igara koje i kakve nitko ne želi da bi nakon što igra ne zadovolji, mediji i developeri svu krivnju za neuspjeh svaljivali na svoju publiku i nazivali ju ovakvom i onakvom.
Apsolutno sam presretan što je ovo flopalo, presretan sam i što je Suicide Squad flopao, presretan sam bio i kad sam čuo glasine da je Kevin Feige otpustio sve producente aktiviste i presretan ću bit svaki put kad vidim da se ogromna korporacija opeče i nauči lekciju.
Čini mi se da glasanje novčanikom postaje sve raširenije i apsolutno se radujem periodu koji dolazi nakon još par ovakvih high profile flopova.
Fenix ali volio bih neki konkretan source za ovo dvoje
Ja sam osobno pročitao iz više izvora ove informacije. 100-200m development cost i 8 godina razvoja. To naravno, ne znači da su točne, samo ne bi nikog krivio što prenosi taj info pošto se vrti uokolo na sve strane.
- Uređivano
Ma nek propadne sve po redu kad guraju cijenu igara po 80 eura pa na više sa ultra, mega i tera verzijama.
A ovakvih koncepata se zasitilo i nitko nema volje za još jednom.
- Uređivano
Dobro je weky napisao u jednom postu - kada je free-to-play, ne valja jer season passovi, mikrotransakcije i što sve ne.
Kada je buy to play bez svih ovih gore sranja, opet ne valja jer zašto bih platio igru u pola standardne AAA cijene kada su drugi free-to-play.
Jednostavno se valjda taj žanr ispuhao, igra se kao takva nije uspjela po ničemu izdvojiti te uz manjak konkretne marketinške kampanje, bilo kakav hype je izostao.
A ja mislio da je moja branša izazovna - zamisli da radiš na nečemu 5+ godina i onda nakon 2 tjedna ti kompletno umre igra. Sony joj nije ni dao šansu. Nadam se da će to uskrsnuti u drugom obliku bez novih otkaza.
wooddiebone Ja sam osobno pročitao iz više izvora ove informacije. 100-200m development cost i 8 godina razvoja. To naravno, ne znači da su točne, samo ne bi nikog krivio što prenosi taj info pošto se vrti uokolo na sve strane
Pa ne može "izvor" biti komentar na internetu. I da se razumije, ja znam točno o čemu oba pričate, znam točno od kojeg komentara je to sve krenulo i točno znam što je taj netko nadrobio u njemu. Samo sam želio saznati je li Prayer zaista uzeo to za ozbiljno, čisto da znam za ubuduće hoću li ga shvaćati ozbiljno
Deadwalker Kada je buy to play bez svih ovih gore sranja, opet ne valja jer zašto bih platio igru u pola standardne AAA cijene kada su drugi free-to-play.
Jbg, tržište je izdiktiralo svoje i točno smo svi znali da neće završiti dobro. Ne garantira ni F2P. Šteta jer je dobra igra i baš Sonyevski ispolirana. Izgleda da je recept za bilo što live service neki debeli early access koncept, što Sony još nije shvatio. Ako ništa drugo i ako još nije odbacio sve druge projekte, nadam se da ima barem nešto inovativno u pipelineu
Mislim da će izdavači i dalje tražiti uporno novu live service zlatnu koku, bez obzira na flop ove veličine, Sony included. Pogledaj samo liste najigranijih igara svaki mjesec, izazov je "samo" pronaći tu čarobnu formulu.
Kako kažeš, jedino ima smisla u early accessu isprobavati nove koncepte pa što se ulovi. U ovo je očito ulupano previše love pa je Sony vrlo naglo odlučio prekinuti bilo kakve daljnje troškove.