• [deleted]

  • Uređivano

Fenix ne bi te trebali jebat, prva godina garancije mora biti ista kao i druga, ako oni tvrde suprotno onda seru kvake.

Ako se ekran odljepio a nema nigdje ogrebotina/oštećenja na samom uređaju koje bi ukazivale na to da je pao moraju ti popravit, dati novi, ili vratit novce.

Fenix Slikaj, salji i ako te krenu prcati, samo se pravis @Brijac i zaprijeti im inspekcijom.

budući da je jamstvo isteklo molim javite se ovlaštenom servisu za eventualni popravak uređaja

Odjeb je lansiran, samo me uputili na servisera. Ne znam imam li uopće živaca zajebavat se s njima.

Samo se ti opusti i napisi laganini mail da prema direktivi EU imas 2 godine garancije. Vise ti njih mozes jebati u mozak nego oni tebe. 😆

Sad servis poručuje da im dostavim uređaj kako bi se odradila dijagnostika. Ali ni jedni ni drugi izričito ne navode i izbjegavaju dati konačan odgovor pokriva li to jamstvo ili ne. Samo mi još treba da "dijagnostika" zaključi kako jamstvo ne pokriva, a meni naplate postupak. Ne plaća mi se ni euro.

A ja bi se sporio, pogotovo jer sam uvjeren da sam u pravu. Ako im ga ostavim tamo, hoću li izgubit pregovaračku ruku?

    Koliko znam, obično možeš poslati (ili dati) direktno i njima gdje god da si kupio pa neka oni šalju svojim "ovlaštenim servisima". Moralo bi moći i tako funkcionirati ako je definirano uvjetima na jamstvenom listu, samo je onda sporije.

    Fenix Koliko ja znam Bijelić je ovlašteni za xiaomi hrvatsku mada ne servisiraju osobno oni nego imaju ugovor sa agramom.

    U pravilu ponude prikup uređaja, pa ako nisu traži od njih da naruče dostavu za prikup uređaja s tvoje adrese.

    Napisi na a4 papir što tocno ne valja i stavi u kutiju. Također ako imas napravi i kopoju računa.Napisi da paziš na sat da nije lupano s njime i da se očigledno radi o tvornickoj mani.

    Nije uvijek riješenje bit bezobrazan i odmah prijetit inspekcijom.

    Gdje god da živimo meni su svaki put odobrili reklamaciju.

      doctorfreak Nije uvijek riješenje bit bezobrazan i odmah prijetit inspekcijom.

      To se uvijek slažem. Niti ikome prijetim. Tako ću i napravit kako si savjetovao. A moja logika je ta da se adhezivnost lijepila sigurno ne smanji odjednom. To je proces, koji je počeo od kada je izašao iz tvornice, nastavio se kroz prvu godinu korištenja i kulminirao u drugoj, što je sve u skladu s EU zakonom koji sam dobro proučio.

      Ja više ni ne idem u servis nego sve preko inspekcije 😆

      7 mjeseci kasnije

      Pitanje ako netko zna, našao sam jednu manju handheld konzolu na ebayu a prodavač je iz Japana.

      U cijenu je uključena poštarina i pdv odnosno vat.

      Cijena sveukupno je cirka 150e.

      Ne piše kojom dostavnom službom šalje, samo da treba cca 5-7 radnih dana.

      Da li postoji mogućnost naplate carine ili nekakvih dodatnih troškova?

      Ima tko iskustva? Zapravo bi mi ovo bila prva kupovina preko paypala sa zemlje van EU.

        doctorfreak Da li postoji mogućnost naplate carine ili nekakvih dodatnih troškova?

        Mala do nikakva šansa je da to izbjegneš, osim ako ne ide preko nekog posrednika unutar EU