Meni isto, najbolji open world poslije red deada
Ghost of Tsushima
Moze dva pitanja,igra me odusevila na prvu...
Ali me brine taj open world koji ne volim..
Ova cura koja ide samnom je li me vodi cijelu igru i jesu li na neki nacin oznacena mjesta na koje moram ici ili lutam svijetom ko budala?
I drugo ima li kakvih skillova pa da se nadograđuju sa nekim skupljanjem ?!
Zanimljivo,a ovo za oruzje?
- Uređivano
Poene kojima otključavaš nove skillove dobiješ preko XP-a koji dobivaš borbama i rješavanjem questova a neke special abilityje ( i unique armore) možeš otključati samo ako riješiš Mythic tales questove. Možeš ih pronaći u meniju a naći ćeš ih kako kroz igru kako priča bude išla naprijed pa će ti biti označeni na mapi. Mislim plava ikona.
Išal pročitat još jednom Foggyevu recu (kakav shitstorm u temi ) i sa velikom većinom njegovih zamjerki se slažem.
Ghost of Tsushima niti blizu nije prosječna igra (ako gledamo tu famoznu Foggyevu ocjenu), ali bome nije ni nešto toliko izvanserijski da bi ju stavljal uz bok najvećih ove generacije.
U Goty rasprave sa Tlou2 neću. Nisu igre za usporedbu, al kad sve zbrojim, GoT nije ta razina kvalitete niti će ikad bit.
Ono najgore u igri, Side misije su čisti prosjek, sve na istu shemu i bezidejno odrađene.
Sve se svede na bezvezno praćenje tragova (fora kak se pojavljuju svakih par metara, vjerojatno su se teleportirali) il jurcanje od točke A do točke B te obavezni fajt sa većom il manjom grupica Mongola / Ronina / razbojnika.
Odradiš ih par i vidio si sve. "Loyalti" / "Mythic" misije malo od skaču od tog prosjeka, al jednostavno dopizdi. Pogotovo kad nemreš prekinut animacije... Koji kurac...
Monotono odrađivanje posla ako si jedan od onih koji mora riješit sve.
Lisicama bi kožu odero od muke... Kolko su toga tek nasrali.
Plus ide onim dvobojima sa Roninima, šteta što ih je premalo.
Glavna priča i likovi također nisu nešto očaravajući. Princess is in another castle sindrom guranja radnje dalje, relativno nezanimljivi suradnici i glavni negativac kojem su morali dat više prostora i vremena za karakteriziraju. Ovak je samo deblja inačica svojih potrčkala sa boljim oklopom i 5 linija teksta više.
2 scene će ostat u sjećanju (Ryuzo i dvoboj na kraju), ostalo mi ničim ne odskače.
Svaki dan sam palil igru sa guštom i drage volje sam riješil apsolutno sve što sam mogal, ali treba bit realan i navesti sve te očigledne mane.
Kamera u borbi je često užas, stance-ovi su praktički beskorisni i nije uopće potrebno da ih se mijenja. Kad se baš hoće, sa bombama, strijelama i ostalim stvarčicama se mogu čuda napravit, riješiš fight bez da potegneš mač.
Sad kad bacim pogled, možda tih 72/100 i je realno, samo serem po igri .
Preporučit ću ju apsolutno svakom, nije mi žao nijedne minute koju sam potrošil na nju i nemam ništa protiv ako je Tsushima nekome 10/10, al teško mi se otet dojmu da druge igre iz žanra bolje odrađuju pojedine elemente koji mi tu smetaju.
Čitam tekst prije slanja i tolko sam prokleto kontradiktoran sam sebi da bi najradije sve izbriso
Valjda mi žao što ove nabrojane stvari nisu bile bolje odrađene, ne znam. Odlična igra, al ne onaj "top tier", bar meni.
80/100 ipak. To navedeno je problem Sucker Puncha još od prvog Infamousa.
Sve je nekak polovično i generično.
Igre ostavljaju dojam one neispoliranosti kao Metro serijal. Teško je opisati to.
@weky se bavio time i u pravu je.
Možda bolje da rade besmislene igre poput Just Cause. Na tu foru.
Pokušavaju biti ozbiljni pričom ali nije to razina Sonyevih first party naslova kao UC, GoW, Tlou, Horizon...
Ili AAA poput Red Dead 2, Witcher 3.
E kad su pisali lažovi o realizmu i autentičnosti
Na kraju Jin skače i udara kao Ryu Hayabusa ili Dante. Baš realizam u PM.
Dvojka je u izradi i nadam se PS5 only naslovu uz ispravak gluposti.
Puno mračniji ton očekujem, ovo je dobro na papiru ali izvedba kao strip Walking Dead.
- Uređivano
pravednik E kad su pisali lažovi o realizmu i autentičnosti
Autentičnosti što se tiče same povijesti. I dosta toga i je. A i sami su iz SP rekli da su neke stvari napravili drugačije jer je ovo igra ipak. Uostalom, prema povijesnim zapisima, Mongolci su osvojili Tsushimu u prvom naletu, pa Iki nakon toga, pa su krenuli kasnije i na Japan, al su pobjegli jer ih potamanio kao tajfun, al eto, toga i u igri nema i nebi bilo zabavno gledati kak ih vjetar taman umjesto ta ih kolje sam igrač, jel. Sad šta će zmislit za drugu invaziju, ne znam.
imam poriv igrati tu cusimu samo zato jer ju gomila ovdje hejta. i bas mislim da cu lajkati tu igru.
Pa ne vidim baš hejt prema igri, samo blago razočaranje jer je igra generirala veliki hype sa prvim prikazima.
Atmosfera je po meni najjači adut igre, i ne pada mi na pamet niti jedna igra u kojoj sam uživao lutajući po svijetu kao u Tsushimi.
Tuhy Znaš šta mi je najbolje od svega? U svojem si postu posrao hrpu toga uz sitne pluseve i onda ka kraju pričamo o nekoj 8-9 /10 kvaliteti igre. Po svemu što si naveo, meni bi tvoja ocjena bila 6/10, a vjeruj mi i ja sam imao poriv još ići ispod, no zbog atmosfere i nekih stvari mi je to ipak bilo prenisko.
Na kraju sam išao po svom guts feelingu i kako mi je Days Gona bolja igra po mnogočemu, a njemu sam dao nešto veću ocjenu, otišao sam par ocjena niže za Tsushimu. Tako da kada se osvrnem na recu, i dalje stojim pri ocjeni. Htio sam ovo dodati, nisam prilikom prvog replyja