Pogledao sam ovu Seginu "Judgment Day" prezentaciju maloprije. Oduševljen sam. Moram (!) reći nekoliko stvari.
Vjerovali ili ne, u zadnje vrijeme se intenzivno bavim Visokom Modom (Haute Couture) i marljivo je proučavam (ne pitajte, MOLIM VAS!). Jedna od najsnobovskijih, ali i najznačajnih karakteristika Visoke Mode (između milijun (!) ostalih (LMAO)) koju previše cijenim je — nalaženje najpreciznijih, a samim tim i najluđih naziva za boje. Pa tako, tamo, u najvišem rangu modne industrije, nitko neće reći da je nešto — boja lavande — nije; to je — parma. Nije bež — kruna je. Nije navy — night je. Dokumentarac koji sam gledao prije neku večer je u jednom trenutku prikazivao nekakvu Dior haljinu čiju je boju krojačica nazvala — zlatno zlatnom.
Smiješno je. Pretenciozno je. Genijalno je.
Trenutak Segine prezentacije nove Judgment igre u kojoj Toshihiro Nagoshi igru ne naziva "beat 'em up" igrom ili "(J)RPG" igrom, nego — "Legal Suspense Action" igrom me podsjetio na najvišu Visoku Modu. Genijalno. Kođimovski. "Tactical Espionage Action."
Nije slučajno da se u takvim slučajevima uvijek pronalaze Japanci. Japanci igre kroje drugačije. Npr. Final Fantasy u današnjem dobu je Haute Couture. Final Fantasy je brend. Ništa više; ništa manje. Kad Toshihiro Nagoshi priča o svojim igrama, nerijetko nosi Louis Vuitton ili Yves Saint Laurent jakne od nekoliko tisuća dolara. Toshihiro Nagoshi JE Haute Couture. U isto vrijeme, pomalo histerično ironično, njegove igre su "prêt-à-porter" (odmah nosive).
Postoje dva kuta gledanja na opus Ryu Ga Gotoku studija. Iz jednog kuta oni su lijeni i godinama rade istu igru; iz drugog kuta . . . Ryu Ga Gotoku studio je Najproduktivniji Gaming Developer Ovog Desetljeća.
To je sve što sam htio reći.