master_x ma sad ti vjerujem… mislio sam da sam chill, ali bas me nazivciralo sinoc. Igram na normal i ovo je po meni hard, a ne normal. Na kuzim kako ima ljudi koji hvataju ovo na 100%

@master_x evo pao je gad ispod 2min. Samo hammer i strijela, nista drugo nisam koristio. Hammer sam spammao uz skok i 3, 4 udarca za redom su pokrenula drugu fazu. Onaj zid lijevo sam koristio opet za hammer tu i tamo, a vecinu vremena sam radio dash kroz vodu i strijelom u skoku pucao

Ispocetka mi je Mouldwood Depths bio onako wtf lokacija, sa onom tamom, hvatanjem svjetla i opcim gubljenjem gdje ici. Nakon sto sam otkrio vecinu toga, te nakon boss borbe kada se sve otkrilo, ova lokacija ce mi opcenito zauvijek ostati u sjecanju. Kako malo treba izmedu mrznje i ljubavi…

Odlicna atmosfera, gradenje napetosti uz glazbu, art i vizuali koji te uvuku u svijet, te jako jako pametan dizajn levela su me odusevili. Bas sam ima osjecaj sumske trulezi, tisine i tame. Perfektno!

8 dana kasnije

Prosao! Ocekivao sam vise od zadnjeg bossa, jer nije bio toliko tezak. Ali kraj igre je vrhunski!

chono igretina! A kraj bas ono sto me najvise pogodi, optimisticno tuzan.

Znači, k'o prvi?

    Torgue bolje od prvog, zaokruzenije i konkretnije. Imas naznaku sto bi moglo biti u nastavku.

    6 dana kasnije

    Evo i ja je uspio zavrsiti nakon 27h… Igra stvarno predivna, jedna od ljepsih koje sam igrao ali nevjerojatno frustrirajuca i teska na nekim djelovima.

    8 dana kasnije

    Ori and the Will of the Wisps - fantastična igra, trebalo mi je oko 25 sati da ju završim pri čemu sam napravio gotovo sve što se moglo (nisam se previše bavio spirit trialsima i nisam pokupio nekoliko spirit lightova koje sam do kraja igre ionako imao previše). Igrivost je na vrlo visokoj razini, bio je pravi užitak izvoditi svakojaka platformerska čudesa (izuzev par sekvenci bježanja), a i borba je sasvim solidna, pogotovo opaki bossovi. Napredak u stilu metroidvanie je pun pogodak, kao i RPG elementi kroz razne pasivne i aktivne sposobnosti. Artisitčki stil je predivan kao i glazbena podloga, a i priča je imala vrlo emotivne trenutke. Glavni boss Shriek je prilično tragičan lik, a scena njezine smrti mi je najtužniji trenutak igre

    Jedini minusi mi se odnose na tehničku stranu (igrao sam na Xboxu One) kad mi se igra jednom zgličala (resetiranje je riješilo problem), a i učitavanja su mogla biti nešto kraća.

    godina kasnije

    U moru od 600+ igara koje imam u library sam se tek jučer sjetio da ju imam. Sjećam se da sam prošao prvi dio ali sam u zadnjim levelima pišao krv. Art je zbilja top notch ovdje kao i u nastavku, a igra se vrti na 1440p u 240 fps-a bez problema. Jedino što me smeta jest HDR, moram ga ugasiti jer em ništa ne vidim i em je Ori kao jebeni svjetlionik na ekranu 😂