Prije 7 dana je došla obavijest za korisnike Telemacha BiH da im se internet konekcija povećala za duplo.
Zovu me starci prije par dana i kažu treba da imamo 300 mb internet po ovom novom pravilniku, ali na nasem origialnom ruteru koji nam je Telemach uručio brzina ne prelazi 100 mb.

Nazovem korisničku podršku Telemacha u kojima ih pitam koji su uslovi da moji roditelji ili bilo tko drugi postigne tu brzinu koju su dali, i dobijem odgovor da im treba 5ghz ruter.

"OK, znači ruter koji ste dali svojim korisnicima na korištenje ugovorom je 2.4 ghz i tehnički nema šanse da dostignu tu brzinu, stoga im je potreban 5ghz ruter?"

"Da, taj 5ghz ruter ne možeš dobiti trenutnim ugovorom osim ako se tvoji starci ne odluče na Premium EON paket kako bi ti dostavili ruter koji bi tek onda postigao određenu brzinu li da samostalno kupiš neki kompatibilni ruter kojim bi mogao da zamijenis taj centralni."

Je li ovdje jebe lud zbunjenog, ili ja nešto propuštam, ne mogu biti pametan.

    Raziel Kupi sam dobar ruter, mislim da ti je to najjednostavnije.

    @Heat

    A nije mi poenta što bi im kupio novi ruter, to je najmanji problem.

    Nepojmljvo mi je zašto nude ljudima taj određeni paket sa tim već ugovorom određenim internetom, ako ljudi ne mogu da dostignu te brzine zbog zastarjelih centralnih rutera koji daju.
    Napišeš tamo u Promo paketu brzine do 300 mb, a da bi to postigao moraš se snaći za ruter i plaćati alternativne uređaje da bi to i ostvario.

    U Americi bi se u ovakvim uslovima odmah tužbom prijetilo.

      Raziel

      Isti problem kod Hrvatskog Telekoma Eronet koji daje routere iz pradoba u Hercegovini....

      Moj A1 homebox ima samo jedan ethernet utor, znaci samo jedan uredaj mogu kablom povezat , svi ostali moraju preko wifija. Nadmasite to ak mozete.

        buz Instrukcije nejasne , kak da sad spojim Switch OLED sa homeboxom ? jos su mi nekakvu pretplatu dali jeftino , znaci brzi ce biti wifi.

          buz Ma znam , bio je to ocito los pokusaj šale sa moje strane

          mjesec kasnije

          Imam problem sa spajanjem Samsung tableta S7 na A1 wireless router. Naime, tablet se na Iskon spajao bez problema no otkad imamo A1 se spoji i nakon par minuta piše "greška kod spajanja" i nema mreže. Svi ostali uređaji su spojeni i rade normalno jedino tablet zeza. Također, tablet se spaja normalno na druge WiFi mreže. Pokušao sam ugasiti/upaliti router, ištekat ga iz struje no ne pomaže. Da li netko zna u čemu bi mogao biti problem?

            Picek Da li netko zna u čemu bi mogao biti problem?

            U A1. 🙂

            Zovi tehničku podršku. Riješe oni to.

            Uvijek je u A1 problem, čak i kad imaš HT-ov internet.

            Evo da se i ja pridružim blaćenju operatera. Konačno su doveli optiku do moje zgrade, i naravno ugovorio sam test period od 2 tjedna s A1 da mi fino uvedu to pa potpisujem ako sve bude oke (ako sam uopće dobro shvatio što sam dogovorio). Termin danas u 8:00h, superica, taman ću do nekog normalnog vremena imat novi net... Naravno da ne. Nisu došli u 8h, u 10h sam morao zvati da mi iz podrške odu provjerit i JAVIT ĆE SE, naravno, nisu, samo sam dobio SMS da tehničari dolaze sutra u 11h. Termin koji mi naravno ne paše jer je usred jebenog radnog dana... Pa ne znam, nakon Iskona koji 35 dana nije uspio popraviti internet parice (jer su čekali HT), dobio sam evo još jednu ekipu nesposobnu dogovorit dan, vrijeme i mjesto događaja. Najrađe bih otkazao sve i preselio u spilju.

            Ništa bolje ni u T comu, popravak pokidanog kabela čekao 10 dana, služba za korisnike osmišljena da odustaneš nakon silne priče automata, ukratko užas od podrške.

            Prestanite pljuvati vise po najčasnijem poslu ikada. Ništa vam nije sveto!

              Flipper E ak si i ti drljav kao oni ljudi u podršci onda te treba maltretirat 😃 Ja se toplo nadam da nitko nije nesposoban kao Iskonova podrška, ono je prestrašno ispalo, valjda sam pričao s jedno 8 odjela, i svi su imali u startu krivu informaciju koju sam morao apsolutno svima od nule objašnjavati. Izgubio sam dane i dane života, jer eto 45min čekaš liniju, i onda 25minuta dok objasniš i dok oni "vide" što je. Pa silne "požurnice" and shit... I onda povrh svega, čitam ugovor 2mj poslje... Mogao sam im zafitiljit tužbu jer tak dugo nisam imao neta, platili bi par soma kuna, ali eto, nisam čitao na vrijeme

                foggy ma Foggy meni je posao sasvim drugačiji u shopu nego sto ovi rade. I ja ovdje imam problema zbog naše SZK.

                  Flipper Poruči službi da im ******************************************* ******************************************* ******************************************* ******************************************* ******************************************************************************************************************************v ******************************************* ******************************************* ******************************************* ******************************************* ******************************************* ********************************************************************************************************************************* v****************************************v ******************************************* ******************************************* da im jebem.

                    foggy jer eto 45min čekaš liniju

                    Jesu li barem pustili neku glazbicu ili samo ono: pričekajte malo ili nazovite kasnije jer svi operateri su trenutno zauzeti, hvala na razumijevanju?