chono GTA njje uvijek AAA po toj logici, jer prvi dio sigurno nije bio od Rockstara kakvog poznajemo danas.
I to si 100% u pravu. GTA je bila ružna 2D igra dok smo se u isto vrijeme naganjali u prvom Driveru u čak četiri različita predivno modelirana grada.
Što se tiče Elden Ringa, vrijednost njegovog branda ima više elemenata. Naime, osim što su kupili Martina da imaju jak brand i media reach čak i van uobičajenih gaming medija, Namco je koristio jedan već uobičajeni standardni gaming alat za marketing, a to je jak fokus na soulsborne žanr.
To koriste i drugi. Svaka igra je danas soulsborne. Tako su reklamirali Mortal Shell, Godfall, pa čak i igre koje nemaju veze s vezom. Tipa, devovi znaju reći da je neka igra Dark Souls među FPS-ovima, Dark Souls među simulatorima vožnje, Dark Souls među sportovima. Bilo kakva poveznica s Dark Soulsom i soulsbornom danas podiže vrijednost proizvoda i to svi dobro znaju. Elden Ring nitko ne promatra kao novi IP, već kao novi nastavak - open world Dark Souls.
A ako su plalili Martina, platili su i devove dobro. To što nema tradicionalne vrijednosti velikog budžeta, ne znači da nema veliki budžet.