foggy Misliš da je lakše napravit igru gdje 1 parametar (sekiro gdje skoro ništ ne iskače) ne utječe na 100 drugih toliko, ili gdje 1000 parametara
Ne mislim.
foggy Za mene je to ljenost
Sekiro je akcijska avantura. Ponavljam ti kao papagaj, ali tebi to ne ulazi u glavu. Igra nije rpg i nema razloga da ima razradnjene rpg elemente kao taj zanr. To se ne naziva ljenoscu.
Zato sekiro ima maestralan comabat, gotovo savrsen, ima stealth, vertikalu i pacing te nijednu nedovrsenu area, kao i joke bosseve poput nekih u ds igrama i bb.
DS i Sekiro su dvije razlicite igre sa svojim kvalitetama i prednostima. Jedna ne pobija drugu niti joj je konkurencija, a jos manje uporedba.
Sto se pak BB tice. Armori u toj igri nisu vazni jer je combat drugacije koncipiran oko systema povratka helatha tako da cim primis udarac vratis isti i jedan dio healtha ti se vrati. Tako mitigira potrebu za armor statsima jer bi sa njima igra bila nebalansirana te su na ovaj nacin zeljeli dobiti na agresivnosti u combatu sto im je i uspjelo.
To se naziv drugacijim konceptom, a ne gorim ili boljim. Tebi osobno moze biti draze da armori igraju veliku ulogu, ali to ne znaci da je BB sustav ljenost ili bilo kako losiji kad su se potrudili razraditi sasvim novi za potrebu jedne igre i time se malo udaljiti od provjerene formule koju su do tada u 3 igre vec koristili.
Govoriti za tim koji je do corone svake dvije godine izdavao maestralne igre koje se se dovoljno razlikove mehanikama jedna od druge ljenim, je vrlo nezahvalno, da ne kazem smijesno i ignorantno.