Auf poe revamp je ultra. Recimo ovo sa gemovima u labirintu FUL pojednostavljuje masu toga a isto vrijeme daje masu novih buildova.
Recimo imas svoju klasu i specijalizacije otključavaš prelaskom labirinta kojeg otključaš putem 6x triala koji se nalaze u prva 3 acta. Triali su kratke "mozgalice" koje sadržavaju zamke i nisu pretjerano teške ali sadržavaju elemente koji se kasnije nalaze u labirintu.
Imas 4 lab težine koje mozes klasificirati kao easy/normal/hard/uber i prelaskom svakog laba prvi put otključaš 2 boda za specijalizacije koje si prvi put otključao. Na kraju svakog laba boriš se protiv Izara i ako umreš bilo gdje tokom laba moraš opet.
Ono što su promijenili u samom labu je što si na kraju laba imao enchanting table koji bi na rukavice/bootse/kacigu stavio well enchantove a kacige su imale enchantove koji bi pojačavali skillove. Npr, skill taj i taj udara još jedan target.
Sad na kraju laba ima GEM enchant koji pojačava sam gem a ne item. To jako pojednostavljuje itemizaciju i povecat će broj buildova i mogućih kombinacija.
Ide uz sam leveling igrača
Radiš story -> na story mapama rijesis jednostavne triale -> rijesis lab -> otključaš prva 2 boda specijalizacije -> powerupaš gemove sa novim moćima