ARR je razlog zašto ljudi odustanu od igre. Od levela 20 do otprilike 45 imaš samo fetch quest za fetch questom sa minimalno priče i dosadnim combatom. Priča postane zanimljivija pri kraju ARR-a, a combat postane dobar tek kad otključaš lvl 50 Triale. Prva ekspanzija je po priči dosta bolja, ali leveling gameplay se i dalje svodi na trčanje od npc-a do npc-a i ubijanje po 3-5 mobova.
Svijet je u usporedbi s wowom skučen i nezanimljiv, razloga za istraživanje baš i nema. Dungeoni su ok, ali su nakon reworka uglavnom pravocrtno trčanje do bossa. Triali i raidovi su po gameplayu super, ali dizajnom su daleko iza onoga što wow pruža.
Post expansion content je 3 razine aliance raida, nekoliko dungeona i triala i 8 raid bosseva uz jednu do dvije high end raid borbe za 1% najboljih igrača. Količinom mislim da nema više od wowa, ali su dosta konzistenti sa sadržajem i kvalitetom.
Glazba je fantastična, priča ako ti sjedne i imaš volje pratit je solidna, ali ima jako puno praznog hoda. To su dva elementa po kojima je igre stvarno bolja od wowa, ali u svemu ostalom je ili podjednaka ili daleko u zaostatku.
Još jedna stvar koja meni ne smeta, ali ovisno o igraču može bit dealbreaker je to da je FF14 leveling skoro u potpunosti solo iskustvo. Ne da je brže ili lakše levelat sam, već je potpuno nemoguće MSQ igrat sa drugim igračima. Ako je mmo dio igre ono šta igrać želi od nje, u ff-u to neće dobit praktički do endgamea, a to je trenutno desecima, možda i stotinama sati od kad počne igrat.