Igrao Asdivine Hearts na plejci prije (ostao pokoji dolar na kartici pa rekoh ajd, dok je bio big in Japan), i meni je to razina kao da u RPG makeru sklepaš nešto brzinski. Nakon par sati prestao jer nisam imao više volje. Dobro kaže Maverick, previše tog ima da se gubi vrijeme na polovnjače razne.
JRPG igre
Svi ti RPG makeri su takvi, sklepani kak yakuza kaze. Nema smisla to ni igrat.
Ma to sam i mislio, nego ono vidim da ih ima, da su na old school štih, sve od istih developera, pa rekao možda vrijede koliko toliko.
kabegami K tome Uematsu je podivljao na soundtracku, takva nostalgija izvire iz svake pore i svakog takta.
Hvala Vam na istini, korisniče Kabegami.
Postoji nešto gotovo neobjašnjivo tužnjikavo i kronično japanski melankolično u činjenici da Uematsu po posljednji put ingeniozno dodiruje klavir za potrebe video igre -- i ne samo to -- za potrebe posljednjeg JRPG-a na kojem će raditi, kao pečat na posljednju suradnju sa Sakaguchijem. Slušajući sljedeću glazbenu kompoziciju, ne mogu se oteti dojmu da smo vidjeli sve. Svjedočili smo vremenu. Vrijeme prolazi. Vrijeme je prošlo.
Ja čak ni ne volim onu klasičnu "Kraj Jedne Ere" opservaciju. Ne radi se o tome. Kad dođeš u određenu životnu fazu, perspektiva ti se nerijetko okrene naopako. Samo se tudum ne mijenja. Slušajući Posljednji Soundtrack Nobuoa Uematsua za Video Igru, ne mogu da se ne upitam sljedeće: Što uopće ostaje? Koje promjene dolaze? Dolaze li uopće? Koliko će sve ovo još imati smisla?
Znam odgovore. I sebično ću ih zadržati za sebe.
Uživajmo u sljedećoj VELIKOJ glazbenoj kompoziciji. Hvala na svemu, Uematsu-san. Hvala na uspomenama.
Do sada najbolja stvar u igri:
- Uređivano
Malo novih informacija o "Astria Ascending"
Art potpisuje Akihiko Yoshida (FFTactics, Vagrant Story, Nier Automata) pa niti ne čudi. Lik je genijalac.
Mene podsjeća na Child of Light + Valkyrie Profile + bilo što od Vanillawarea.
Ono što me brine je Nojima kao pisac... Njegove priče mi baš i nisu sjele.
Ali budemo vidjeli. Za sada se veselim ovome.
Jel to port onog mobilnog govna?
- Uređivano
Persona 6 sigurno neće biti PS5 ekskluziva jer će izaći i za PC i NS, ali ono šta je najvažnije da će definirati JRPG
https://gamerant.com/persona-6-ps5-skyrim-jrpgs-genre-defining/
Članak izgleda samo kao hrpa nagađanja. Ako i rade na personi 6, igra je još uvijek u fazi koncepta. Atlus je i dalje dosta mala kompanija i već su za ovu godinu najavili SMT 5, ne bi očekivo novu personu prije kraja 2022., vjerojatno i kasnije. Uz to, u pravilu se fokusiraju na razvoj za jednu konzolu i tek naknadno portaju igre na druge, ako ikad. PC verzija odmah po izlasku mi je najmanje vjerojatna od svega toga, prije neka vremenska ekskluziva za ps6 ili switch, ovisi di vide da im bolje ide prodaja ili ko im više ponudi za ekskluzivnost.
- Uređivano
To su samo nagađanja da bi mogao biti "Skyrim". Šta se tiče izbacivanja Persona na ostale platforme Atlus je u više navrata govorio da planiraju izbaciti i za ostale platforme, a ne samo za PS pogotovo nakon odlične prodaje P4G na Steamu. Ako Persona 6 izađe i za NS siguran sam da će se više prodati NS verzija negoli PS verzija u Japanu i Personu je po meni najbolje igrati na handheld konzoli negoli na kućnoj konzoli.
Square Enix zajedno sa tvorcem Fairy Tail Hiro Mashima radi na mobilnoj igri Gate of Nightmares koja izlazi u Japanu. Volio bi da izađe i na zapadu ako bude odlična
https://www.siliconera.com/square-enix-and-fairy-tail-series-creator-rpg-mobile-devices/amp/
Pošto je mobilna, bilo bi mi vrlo drago da ne izađe.