JRPG igre
Pozadine i jesu sam problem i ne zamislivo mi je kako su uopče tako i pustili igre u prodaju i još ih nazvali Remastered verzijama. Bolje da su portali PS1 verzije i ubacili trofeje i to je to.
Ovo je neki Fire Emblem, jelda? Ali koji ako itko zna?
- Uređivano
yakuza_stinger
Prva slika je Fire emblem za gba, inace je burning blade, ali mi nismo dobili nastavak na ime jer je to prvi izdan na zapadu.
Druga slika je sacred stones
sanzo thanx man! Samo zbog ovakve naracije mi se totalno igra.
- Uređivano
Welcome to the world of Japanese Role-Playing Games!
Video role-playing games, adapted for computers from their pen-and-paper forebears, have been around since the earliest days of digital gaming. Despite initial similarities to Western games, Japan’s output began diverging in dramatic ways, inspired by its own culture and art, producing a style of game that’s often wildly different from its Western counterpart. From Dragon Quest to Final Fantasy, from Megami Tensei to Pokémon, A Guide to Japanese Role-Playing Games explores the expansive history of Japanese role-playing games, beginning on 8-bit microcomputers, and following them all the way up to the heavy hitters of the modern era.
Created in collaboration with author Kurt Kalata, A Guide to Japanese Role-Playing Games is an ambitious project that aims to cover the entire history of Japanese role-playing games from 1982 to 2020. As well as reviews of over 600 games, covering a wide range of sub-genres, including strategy RPGs like Fire Emblem, Rogue-likes such as Mystery Dungeon, and first-person dungeon crawlers like Etrian Odyssey, it includes articles on the genre, its music and art. Overall, the book weighs in at over 370,000 words and contains contributions from a wide selection of fans and journalists, combining to create the ultimate coffee table book on Japanese role-playing games.
A Guide to Japanese Role-Playing Games is 652 pages in length (our largest book to date) and comes in hardback as standard. The cover features a specially created piece of artwork by Stephanie Sybydlo, which is finished with special pantone inks and metallic silver foil details. Each divider within the book also features a specially created ‘overworld map’ by the guys at Army of Trolls. As with all our books, we use thread-sewn binding for extra durability and print lithographically on high-quality paper to showcase the gorgeous visuals as they deserve.
https://www.bitmapbooks.co.uk/products/a-guide-to-japanese-role-playing-games
Ako imaš priliku odigraj Fire Emblem: Path of Radiance na GameCube-u. Pruža vrlo visok fantasy narativ sa kvalitetnom karakterizacijom likova, zanimljivom i kvalitetnom pričom i visokom igrivošču. Odigrao sam igru nekih 8 puta i opet bi ju iznova mogao igrati.
Legendary_Hero
Slažem se, najbolji nastavak u serijalu, ali ni ove gba igre nisu daleko iza, pogotovo prva.
Svi su oni tu negdje, iako Shadow Dragon koji je zapravo remake prvog nastavka serijala sa Nintendo DS-a je najlošiji nastavak, ali ne zbog igrivosti, već zbog priče i narativa kojeg uopče gotovo ni nema. Najoskudniji narativ u ijednoj RPG igri (strateškog podžanra u ovom slučaju), a konverzacije sporednih likova po kojima je i serijal poznat su izostavljene kompletno.
Što se tiče Fire Emblem sa GBA, igra je poprilično dugačka, sa dve kampanje, te višim težinama. Solidno kvalitetan naslov koji pruža zanimljivu priču i likove, i pozicionirao bi ga odmah ispod Path of Radiance-a.
Sacred Stones je bio na lošijim kritikama zbog inovacija koje je donio u serijal poput slobodnog hodanja po mapi i grindanja neprijatelja da bi se levelali likovi, te zbog nešto niže težine izazova.
Nažalost nisam odigrao Radiant Dawn, direktan nastavak na Path of Radiance, a ne vjerujem da je loš pošto je sequel tako kvalitetnom naslovu, iako ako se ne varam pročitao sam negdje da nije na razini koju je pružao Path of Radiance.
foggy
Ne mogu reć jer ga još nisam odigrao, znam da ima super ocjene, ali izbjegavam pročitat bilo kakav info. Isto kao i Legendary_Hero meni je PoR najbolji i odmah nakon Burning blade. Od nds-a su promijenili malo stil priče i dizajn likova i nikad mi nisu tako dobro sjeli kao ti stariji nastavci.
Legendary_Hero Nažalost nisam odigrao Radiant Dawn, direktan nastavak na Path of Radiance, a ne vjerujem da je loš pošto je sequel tako kvalitetnom naslovu, iako ako se ne varam pročitao sam negdje da nije na razini koju je pružao Path of Radiance.
Radiant dawn nažalost nije dobar kao PoR. Iz nekog razloga su u potpunosti izbacili support razgovore tako da su svi novi likovi osim 3-4 glavna potpuno bez karakterizacije. Uz to je igra dosta teška i ima jako čudan način napredovanja gdje igraš sa različitim vojskama i drugi likovi su ti dostupni. Priča se nastavlja od Patha, i na kraju uspiju pokrit sve šta je ostalo otvoreno u prvom nastavku, ali jednostavno nije na istoj razini.
Imam običan DQ 11 na PC. Da li se isplati uzeti taj S naspram obične verzije. Na običnoj imam nekih 10h gameplaya
Šteta što je tako ispalo, jel je imao potencijal da bude najbolji u serijalu. Najviše mi je žao što ga nisam odigrao radi Black Knight-a. Da ne spojlam nikome, pročitao sam za njega, ali bilo bi mi draže da sam stvari vezane za njega otkrio samom igrom
Koliko si puta prešao Path of Radiance? Jel imaš želje otključati Ashnarda kao igrivog lika?
- Uređivano
Legendary_Hero
Odigrao sam jednom, rijetko kad igram igre kojima je glavni fokus priča više od jednom bez jako velike pauze, a PoR sam završio prije možda dvije godine. Moguće da ću ju odigrati još koji put u budućnosti, ali ne, nemam nikakvu namjeru otključavat Ashnarda, osim ako izađe neki remake u kojemu je uvjet za to nešto normalnije. Prelazak 30 satnog RPG-a 15 puta da otključaš zadnjeg lika i onda još jednom da ga isprobaš prepuštam nekom sa više slobodnog vremena.
Sjećam se onog rumora, ako si čuo za njega koji kaže da bi otključao Greila moraš preći igru na hard 20 puta bez da ti pogine ijedan lik. Zanima me da ima trofej za taj uspjeh koliko bi common bio.
Ja sam zapravo pratio igru od samog početka kada je najavljena za mobitele.
Padam na ovakav art pa si ne mogu pomoći. No ipak, užasavam se same pomisli da nešto igram na mobu pa sam zaobišao.
Vidjet ćemo kako će ispasti, nemam baš velika očekivanja ali ako će biti igrivo, možda zaigram.
Niti inicijalna verzija nije baš dobro prošla. heh
Meni je baš takav art prva asocijacija da se radi o mobilnoj igri. Sve je tak "klimavo" i odbojno, valjda jer me baš podsjeća na sve te online java igre. Ne znam, jednostavno ne podržavam i ne zanimaju me ovakve igre. Čak ni ovi FF7R mobilni pokušaji koji će na kraju imati jedno 7 miljona mikrotransakcija... Nek se okane mobitela.