Meni su ti reshadeovi uvijek bili trashy AF.
99% njih samo digne kontrast i zakuca crne tak da kad dođeš u mračniji dio igre ne vidiš apsolutno ništa.
Meni su ti reshadeovi uvijek bili trashy AF.
99% njih samo digne kontrast i zakuca crne tak da kad dođeš u mračniji dio igre ne vidiš apsolutno ništa.
U igri JASNO piše da je RT path tracing TECHNOLOGY PREVIEW i da treba minimum RTX 4070ti.
Dakle, nikakav standard već reklama koju će probati manji broj PC igrača.
To je to. Može igra izgledati fotorealistično, grafika nije sve i nikad neće biti.
Uostalom, nije baš da je tehnički najbolji naslov jer osim visoke oštrine i textura i ray tracinga ima puno stvari koje su bolje u drugim igrama.
Na PS5 igra izgleda kak i na PC-u bez RT što je po meni čisti prosjek i ni blizu Horizona 2, Plague Tale 2, Ratchet Rift Apart, Resident Evil 4 Remake…
Evo videa, prije 50 min upload.
Dakle, nikakva epska razlika iako postoji, PS5 400 EUR, PC 2500+ EUR.
Uzmite to u obzir.
Nitko nije uskraćen, konzole izvode igru u dinamičnih 4k 60 frejma, 99% lockanih i 1620p(Series X) te 1512p za PS5.
RT mode(samo RT sjene) je 1440p i 30 frejma. Svakom svoje, gameplay isti, fizika ista, priča ista. Konzole nisu zakinute za nikakve gameplay elemente.
Nije fototrealistično nego je pretjerano, pogotovo refleksije. Ne možeš u stavrnosti hodati po kišnom gradu i jasno gledati vlastitu refleksiju po podu kao u ogledalu. Vide se svakakve refleksije u stavrnosti ali ov je pretjerano i nakaradno. U biti bolio bi me _urac da je to "besplatna" tehnologija, ali kad za to traže RTX 4090 od 2000 eura koja još i na 4K treba DLSS perfomance što je full hd rendanje i opet pada ispod 60 fpsa pa treba i frejm generator koji genreira lažne frejmove….u povijesti nije bilo takve debilne reklamne kampanje. Ali ljudi to puše, RTX 4090 se prodaje odlično a AMD koji to nezna pratiti propada do granice gašenja, imaju trenutno 10% tržišta. Bravo nvidija i njihov marketing, djeluje.
To reklamira Nvidia i CD Projekt. Nebum se složio s tobom.
Igra ima jake texture, oštrinu i refleksije ali generalno LOD iskače na najboljim postavkama, geometrija je daleko ispod nekih starijih igara. Igrao sam ju na PC-u maxanu, sa RT. Stariju verziju, ne ovo 2.0.
Eto jedan Ratchet ili Horizon 2, Plague Tale 2, TLOU Remastet, RE4 Remake imaju daleko bolje kretnje i animacije likova što na kraju daje taj CGI game look.
Cyberpunk77 je previše sterilan.
To nije moje mišljenje već objektivno. Uzmi igri RT i dobiješ čisti prosjek.
A Cyberpunk se reklamirao kao RT igra i zapravo su samo grafiku gurali u prvi plan, Nvidia je vidla priliku i to je to.
Uspoređuješ koridor igre malih mapa sa open world igrom i ogromnim gradom te područjima oko grada.
Također likovi u Cyberpunku na novoj razini…praktički real time CGI…mislim na likove sa kojima razgovaraš. Cyberpunk je toliko kompleksnija igra od ovih nabrojanih da je to neusporedivo ( Horizon 2 nisam igrao, nju izostavljam)
pravednik da, slazem se, ima losih stvari u RedEngineu, ali ovaj glavni dio je bez premca, a to je nazalost i onaj dio koji se vidi i koji je upecatljiv. Kada pokrenes CP77 sa RTom i kada pokrenes neku drugu igru, po mogucnosti open world, vidis koliko doticni ima vise techa i koliko to bolje izgleda. Ali i dalje sam RedEngine pati od rendera u daljinu, LOD, streaming tekstura, izvedba i slicno. Da su ga koristili na razini opsega recimo Witcher 2, ovo bi bio vjerojatno benchmark jako dugi niz godina. Ovako bi mogao lose ostarjeti poput W3.
Epska je razlika koji ti YT video sa biranim scenama ne moze docarati. Ja sam mislio preko YT da je AoE4 isprani srot, a uzivo je jedan od ljepsih RTSova koje sam igrao.
Za CP77 ne reklamira samo Nvidija i CDPR, vec je i DF potvrdio. U konacnici njima dajem ipak malo vise kredibiliteta nego tebi bez uvrede
I ovo sto kolega @Sterlok pise, sve samo marketing i marketing. Ide im u prilog ovakva igra i suradnja. Mislim na Nvidiiju.
Modeli auta, npcevi koji izgledaju kao glavni likovi u Plague Tale Requiem… ima jako naprednih stvari
Mogli su red engine bez problema rastegnuti da renda dokle pogled seže bez popupa samo vam onda 8 gb vram kartice ne bi bile dosta ni za srednje detalje.
chono kako otopit vram u 3 linije koda
Uglavnom, preskup sport i valjda jedna od onih igara da si ljudi opravdaju konfiguracije od 3-4 soma EUR. Na PC-u sada igra radi u glatkih 60+ fps-a na visokim detaljima i to mi je skroz dovoljno. Na konzoli meni izgleda isto kao na PC-u, s time da su boje i kontrasti još bolji zbog dobrog OLED ekrana koji gura pravi HDR. Budem reprizirao sada, posebice kada je ekspanzija vani pa je to novi content koji proširuje main story glavni igre.
Deadwalker ne opravdavas si nista, kupis ono sto volis i igras. Uzmi u obzir da na takvim konfama bez RTa (ako ti nije bitan) ide 100+ fps. Mala razlika? Ne bi rekao. I jos si napravis CP77 v3.0 modovima, a ne cekas 3 jebene godine da fixaju igru i da igras na konzoli kako bi imao plug and play. Fuck that shit
Dok vi raspravljate o grafici ja sam na drugom prelasku i zapravo mi je dosadno.
Sad tek vidim koliko zapravi malo ima dodatnog sadržaja.
Možda previše tražim ali tipa u gta sam samo u free roamanju potrošio sate i sate…ovdje je sve nekako prazno…
Meni je za jedna prelazak trebalo 70 sati i ima još nekih misija za igrati, tak da ne znam kak nema sadržaja a od trofeja koje ni ne ganjam osvoji nekaj sitno.
doctorfreak i to nece niti jedan update popraviti. Van main questa, igra je mrtva, ogledni primjer nedostavljenih obecanja
Ako je main quest sve misije za sve likove i svi gigovi itd. onda da, izvan toga je mrtva samo kaj se te misije meni i dalje generiraju iako sam prošao cijelu igru Uz ovaj DLC igra hlladno od stotinjak sati za jedan prohod. Ak želiš odigrat sve završetke i puno duže.
Sad kaj su lagali nisam ni pratio, ni za jednu igru ne pratim marketing.
Sterlok gigovi su smijeh od sadrzaja, side questova ima malo, a na prste jedne ruke nabrojih one dobre na razini witcher 3, main questline traje 30tak sati. Visetruki krajevi su smijeh, odnosno nacin na koji ih odabires, dok njihovo trajanje i nije bas nesto posebno. Meni je za hvatanje 100% achievementa, prolazak apsolutno svega, naslikavanje screensa, snimanje videa i testiranje igrinih granica trebalo 147h.
Igra je van questova prazna
Ne bi se složio….sve i jedan gig sam riješio dok na mapi nije bilo 0 ikona, baš me vuklo počistiti mapu. Da ih je bilo još i to bi završio i svako malo otkriješ nešto novo
Uvijek nešto, ne sjećam se više detalja ali barem neko novo i bolje oružje, nije mi falilo motiva da počistim kartu i tek onda krenem u onaj neboder na završetak igre bez povratka. U zadnju misiju sam krenuo kao level 48.