evo nakon 57h(level 35, street cred 50) presao igru, nekako mi je drago jer u zadnje vrijeme sam igrao vise side contenta pa mi je cak malo i dosadila. kraj koji sam dobio? pa mogu reci da je dosta detaljno objasnjen, mogu reci i da sam zadovoljan. sigurno bolje nego u mass effect 3. od side questova samo nisam presao 2 beat on the brat, trke i cyberpsycho sam samo par rijesio, jednostavno mi se ne da to vise igrati. gigove i ncpd tu sam eventualno 40% do maksimalno 50% rijesio, kad sam naletio uvijek bi rijesio te ncpd ali svaki je bas isti i bas nisu nesto zabavni. gigova ima par koji su ok, ali velika vecina je ipak bezveznjikava i ne pridonosi previse prici. side misije su vecinom jako dobre, pogotovo peralezovi i sinnerman. main misije su isto vecinom jako dobre ali ima i tu par dosadnjikavih.
meni je ova igra realno 8/10, dobra je, vuce na igranje ali misljenja sam da je relativno plitka u svakom mogucem smislu, odluke koje donosis unutar misije imaju kakav takav utjecaj na to kako ce se odredjena misija razvijati ali za siru sliku pa bas i nema razlike (jedino u zadnjoj misiji je odluka bas bitna). od samog hakiranja sam isto vise ocekivao, imas masu razlicitih hackova ali ne postoji nikakav gameplay element u njima, no unatoc tome sam rado koristio quickhackove u encounterima. gunplay je meni dosta dobar, vidim da je internet dosta podjeljen oko toga ali meni je stvarno fino leglo. nazalost AI protivnika je sramotno los i to mi je vjerojatno najveca mana igre, mozda je pametniji na vecim tezinama ali na medium su protivnici na razini onih iz prastarih igara. pogotovo je los ai npc-eva u samom gradu, znaci postavis se na trotoaru ravno ispred njih i nijedan ne zna zaobici vec se redovito zabiju u tebe. ista stvar je i kad se slucajno nadjes na cesti, jako rijetko mi se desilo da se auto zaustavilo, vecinom te zgaze s druge strane kad ostavis auto ili jos bolje motor na cesti, nema sanse da ce ga zaobici vec stanu direktno iza njega i stoje tako par sati dok se ne maknes. night city je sigurno najbolji svijet u video igrama ikad sto se tice same arhitekture, takva vertikalnost jos nije vidjena samo steta sto su zitelji tako bezvezni.
takodjer mislim da je bas premalo main misija, jeste da bi odredjene side misije zapravo pribrojio glavnoj prici ipak je to moglo i moralo biti vise.
sto se tice bugova igra ih jos uvijek ima dosta na ps4 pro iako se vidi napredak sa zadnjim patchevima, vecinom me nisu smetali ali recimo dvije side misije sam morao reloadati jer mi neke stvari nije prihvatilo pa nisam mogao krenuti dalje. beat on the brat u rancho coronado nisam mogao ni igrati jer mi se nije nudio nikakav dijalog kod protivnika. grafika je bas hit and miss na pro, rekao bih da zatvorene misije izgledaju lijepo i vecinom se i igraju tako, u open worldu se ipak vidi da to nije to. taj dio nisam uracunao u svoju ocijenu jer mislim da je igrivo a nikad se ni nisam palio na grafiku. naravno kome to smeta ili kome je u igri grafika vazniji element nego meni tome igra na ps4pro nece vjerojatno biti kao meni za 8/10.
moje kratko misljenje je da se ovdje radi o jako dobroj igri, sa dobrim gameplayem i dobrom pricom. koja je nazalost podlegla hype-u, zbog kojeg je cdpr i sam kriv, toliko toga su teasali u prikazanom gameplayu, bas mnogo toga fali. ima na youtubeu dosta dobrih videa na tu temu. mislim da je ova igra trebala izaci tek za 7-8 mjeseci, mozda najbolje odmah za pc, xsx i ps5 ali sta je tu je.