renda nemas nikakav utjecaj na likove i ishod situacije
Odmah u prologu imaš quest, zove se The Pickup, main quest je, možeš odlučiti odmah o sudbinama nekoliko likova.
renda nema customizacije lika, ako ne racunamo oruzja i odjecu
Dakle ima. Nema uređivanja lika nakon kreacije, što je definitivno minus, ali nije da je nema.
renda odabir origina nema apsolutno nikakve veze u daljnjoj progresiji igre, tu i tam imas neki nebitni one liner za odabrat na temelju tog odabira i to je to
Različiti lifepathovi daju različite opcije u određenim dijalozima. Dvaput sam počinjao igru da isprobam, uspio sam doći do rješenja jednog sidequesta na dva načina, jedan s prikladnim lifepathom, jedan bez.
renda igra je looter kaj uopce nisam ocekival, imam doslovno 30 identicnih oruzja koja mozes uogreadati
Igra je RPG. Looter Shooteri kao žanr su RPG igre koje imaju ciklus grinda da se dobije bolje oružje. Toga nema u Cyberpunku, već se normalnom igrom dobivaju bolje verzije istog oružja. Isto je u Witcheru.
renda imam doslovno 30 identicnih oruzja koja mozes uogreadati, ali nema smisla jer svaki novi obracun baci isto takvo oruzje sa boljim statsima, zasad je upgrade bilo cega skroz nebitan
To stoji da baca ista oružja. Isto je bilo i u Witcheru. Witcher oprema je u ovoj igri zamijenjena Iconic oružjima koje možeš nadograđivati za najbolje statse.
renda stealth je broken skroz, prvo sam mislil da nekaj krivo radim, ali ne, uvijek igram sa stealthom jer obozavam taj stil igre, ali tu jednostavno ne funkcionira
Stealth je broken, slažem se.