Cole
Iskreno ni auto voznja nije nesto jebacka, s obzirom da se penjem po zidovima.
Preferiram bajk ipak 🙂
Nego, jel ima neko problem sa recimo "popin-om".
Nije da teksture treba da se ucitaju (tipa kao kod nekih igara kad ucita auto ali je onako musav bez tekstura) vec vise dok se vozim (pa i setam) bas primecujem kako ispred mene iskacu detalji, predmeti, znakovi I slicna sranja.
Ne bas ispred mene 🙂 ali uocljivo je.

Policija je jedan od velikih problema u igri.

S jedne strane ako si u autu, možeš zaboravit da postoji.

Sa druge, ako si pješice možeš se pomirit sa smrću, ako ne želiš sprintat kilometar i odreći se svega zanimljivog kaj se nalazi tamo di si bio.
Ako ih ubiješ sve oko sebe, spawnaju se doslovno iza leđa, čak ne niti negdje iza ugla pa da izgleda kao da dolaze negdje izvan minimape.
Ubijem u stealthu jednog murjaka, iza njega nije bilo nikog osim mene, nakon što sam ga ubio, iza mene 6 policajaca i pucaju po meni.

Malo mi teško pada da su to odradili tak amaterski kad su imali Mafiju koja je to odradila kak spada prije skoro 20 godina.

Nema upozorenja, nema ništa, murajku ako se približiš previše ili slučajno počneš pucati milisekundu nakon što oni odluče da je taj fajt u kojem im pomažeš gotov, i nema, svi na tebi i ako nemaš neki save netom prije toga, uništio si si idućih 5 minuta igre

    wooddiebone

    Možda nisu htjeli da se ne ubijaju braindead civili i zato spawnaju policiju... hahaha

    Mislim da bi to mogli i fixat; da potpuno isključe ako sa time samo ne žele zaštiti NPCovce.

    Ali da, nevjerovatno kako su to plitko i niakko odradili.
    Uz takav gameplay, story, upgrade oni naprave to!

    Cole Noć je duga. Vraćam poziciju. 🤣

    Garrus_V

    Ne pitaj. Čitam sve, promatram svijet. Gubim vrijeme na najbanalnijim stvarima...

    hahaha ma sve pet, samo cini mi se da taj street cred ko lud raste kad rjesavas sporedne stvari

      Garrus_V Ma nece rec al 17h su izgubili na bugove 😃

      Svaka cast momci, ponosim se vama. Da je sve kak spada ja bi imao jedno 50 sad.

        foggy Jednog dana kad fixaju i budeš. Ovo je igra koja od kežualaca čini Foggy maratonce, a od tebe se i bojim što će napraviti.

          Fico Mene vise strah sto cu ja od te igre napravit. Jedva cekam 2022.

          Garrus_V

          Ma jedva da sam dvije side misije pokrenuo, sad ću počet, baš se vozim gradom, slušam glazbu, pomažem murji u riješavanju krajma i tako. Sati lete jebote. Gle ti ovu predivnoću. Super mi je na ovom videu kako metci se odbijaju, samo šteta što destrukcija nije otišla još korak dalje na ovakve sitnice. Makar je jako dobra destrukcija u igri, pogotovo automobila. Oružja su fantastična! Zvukovi istih isto bolesno dobro...

          Sudeci po ovome reviewovi su cisti garbage, a igra je jedna velika laz sto i sam uvidjam nakon 20 sati, i jos sam i ja ovo naletel, a nisam ni znal za to, ali kak igram sve izlazi na vidjelo, velika steta, skoro pa No Man’s Sky spika

          TL;DR Game was marketed the last two years an RPG that includes content thats no longer in the game, they have suddenly started calling it an 'Action-Adventure' game and scrubbed 'RPG' from many of their marketing material. This is incredibly misleading.

          If you go back and look at the marketing starting in 2018, not only did CDPR heavily market this game as an RPG, but there are also a number of features removed/missing. I would like to go back and find the interviews but CDPR themselves hyped this game up as being a better and more deep RPG and narrative experience than the Witcher.

          Some missing features include:

          Cut Spider bot gameplay

          Cut Techie skill tree

          Wall Running

          Cut Apartment and car customization

          Cut subway (now just fast travel with loading screen)

          Cut wardrobe, now it all happens in inventory

          No haircuts or visible customizable body augmentations

          Just to name a few.

          If you look at the marketing materials from the past couple months you might notice that the word “RPG” was almost flat out removed from the messaging despite them referring to the game as such up until a couple of months ago. On CP2077’s own launch trailer on YouTube, Twitter bio, etc. you can see that they're now calling Cyberpunk 2077 as an "Open world action-adventure game".

          This wouldn’t be such an issue had CDPR made that very clear years ago. But instead they quietly scrubbed the word from their messaging, dumbed down RPG mechanics, made dialogue options more limited than before, and instead we have this weird mish-mash of poorly fleshed out GTA and Borderlands-esque gameplay mechanics while also attempting to be an RPG. Even though they continued to market RPG mechanics and other cut content that didn't make it into the game.

          I have no idea what this game is trying to be, but an evolution of what made The Witcher 3 so praised? I don’t think so. Many of us came into this game expecting an RPG similar in quality to the Witcher 3 - I don’t know about you but that was my only real expectation and that is absolutely not what we got. So much of the marketing over the past 2 years does not reflect the current state of this game at all, and I’m not just referring to bugs. I bought this game because it was supposed to be an RPG, not an action game.

          Now what? Can we even consider this an RPG? Is it trying to be one or something else? Does that mean we can no longer compare it previous RPGs when critiquing? Have we been mislead?

          CDPR has completely pulled a bait and switch here.

          Onak boli me patka 😁

          Ja sam totalno ljubomoran na vas s 25+ satnicom. Zbog posla i svega nema jebene šanse da izdvojim toliko vremena za igranje, a igra prokleto vuče. Ok, tehnički je još totalno neispolirana, ima nekih glupo riješenih stvari u njoj, no svijet kojeg su stvorili je nešto presavršeno.

          Svako malo šaljem burazu screenshotove uz reference na Blade Runnera. Moja savršeno nesavršena igra.

          Pa ne bi te trebala jer takve stvari se ne bi smjele desavat, ti si sad opcinjen sa vizualima i zvukom, da totalno ne vidis problem oko cijele situacije sa ovom igrom i kak je sve shady handlano

            renda kad upališ igru i kad osjetiš tu atmosferu iz prve ruke zbilja ništa drugo nije bitno. Ovoliko mesa nije približno imala niti jedna igra do sada. Vrhunac tehničkog dostignuća i svega viđeno. Kad se sve zbroji i oduzme na kraju čak i zažmiriš na bugove i gkitcheve jer i mog kuta stajališta kao PC igrač unatoč svim manama developeri zaslužuju svaku pohvalu za PC verziju. A još kad budu modovi došli... Igri neće biti kraja. Ne znam kada me zadnji put toliko očarala igra.