Ma ja i ti se nikak nemremo skužit tu.
Ja se samo ne slažem da je levelanje, žongliranje statovima, investiranje XPa u njih i letenje DMG brojeva po ekranu definirajući aspekt RPGa i ne mislim da je to dovoljno da igra bude RPG.
Većina JRPGa doslovno nudi samo to, a po tome je sve danas RPG.
Postoji jednako bitan aspekt RPGa, a to je nelinearna i granajuća progresija, mogućnost odabira i dugoročni utjecaj igrača na okolinu i radnju.
Bez ijednog od toga nema RPGa.
Heavy Rain ima ovo drugo, al nema prvo, a JRPGi, većinski nemaju ovo drugo, nego samo prvo. Naravno, čast iznimkama.
Mass Effect ima oboje.
Nebitno koji nastavak.
Imaš statove koji zapravo nešto znače, donose osjećaj napretka i progresiju, a imaš i dosad još uvijek neviđenu razinu izgradnje svojeg lika i svoje radnje.
Na kraju dana, ništa se nije promjenilo od Ultime.
Samo smo dobili jači vizualni podražaj.
Ne kužim kaj je kontroverzno uopće kod takvog mišljenja.