z0l3e UUUUUUUUUUU dodaju ih polevfko.

A kad sam JA dizao paniku onda ste bili Daddy Chill… aha a sad klinci beče tata tata tata … crni petak tata kupi kupi ašta da kupim? Za 600kn igre… a jedno 10… pa onda konverzija bodova dobim 100kn nazad.

A ovo s bodovima… auuuuu što šte dobili nazad. Auuuuu!

Ma kakav PSPlus… pa ne bi to platio nikad. Daju Dogmu koja je 3 kune…

Gamad kakvu svijet nije vidio.

Miro Ja mislim da su za ovu situaciju iskljucivo krivi ljudi koji su zaduzeni za PSHrvatska, prepostavljam da su to klasicni balkanski drkarosi kojih boli k, jer oni cekaju da Japan primjeti da mi placamo u kunama i nemozemo platit karticom… Tako jednostavnu stvar oni razvlace godinu dana

    Dok su vam besplatno produživali PS+ bili su super 😆

    Fenix Ne znam zašto ih konstantno braniš…ali ovo fakat nije ok. Čekali smo gotovo godinu dana bez pravog datuma kad će konverzija bit završena. Ps Hrvatska pojma nije imala kada će. Onak koja je onda svrha njih? A sada, kada je kao to napravljeni bez ikakve informacije zašto store zapravo nema ono što je najbitnije, a to su sale-ovi. Meni je to neozbiljno za tako veliku tvrtku.

    Zar nije onda lakše da imamo store od bilo koje eu zemlje sa eurima i engliskim jezikom? Ionako nema Hrvatskog prijevoda pa nam ne Hrvatska kao zemlja i ne znači mnogo.

    Ponavljam, meni ovo nema opravdanja. Bilo je smiješno a sada je već žalosno.

      Svrha je da budu grana PlayStationa u Hrvatskoj i najbliza podrska u slucaju sranja. Ja ne znam kako ljudima ne moze sjesti u glavu da to nisu glavesine koje donose odluke o jebenim popustima niti imaju utjecaj na merketinske kampanje multinacionalne korporacije. Jebote.

        Fenix A gle, ako nisi dosadan svom nadredenom sa upitima nece ti rjesit problem…

        @Brijac blago onome ko je bio na misecnoj preplati 😂

        HideooKoojima Pa pogledaj si sam… ima preko 1k igara na popustu.

        Pišite na support@hr.playstation.com i na playstation.support@sony.com

        Ja sam im pisao i odgovorili su mi da ne mogu ništa jer su tehnička podrška.

        Ma nemoj.

        Pa mogu kontaktirati regionalnog sales department lika ili bilo kog drugog u Sonyu. Oni imaju mailove nadležnh a ne mi obični smrtnici.

        Pišite im da nema Crnog Petka. Daj amo se dić na noge!

        P.S. Da pazi ovo… lik mi napiše: Žao mi je radi Vašeg iskustva.

        OOOO… pa kao da ono GPT Siri vodi podršku u hr a ne normalan.

        doctorfreak ne branim nego govorim kako jest i imam određeni uvid u sve to. Marginalni, ali barem nekakav. Pisao sam i osvrt na portalu na tu temu. Problem je tehničke prirode koji seže još od samog početka PSN-a i njegove strukture, a HR je premalo tržište koji bi opravdao resurse koje treba uložiti. Zato se čekalo 11 mjeseci. I zato čekaš već 15 godina da možeš uopće promijeniti regiju na Storeu.

        Ako se pitaš je li netko u HR eskalirao problem našeg Storea na više, jest, a možeš biti siguran da jest jer je i tom nekom u interesu i stolica mu ovisi o tome da tržište koje pokriva djeluje pozitivno. Što je jako teško u ovakvim uvjetima. Uspjeh PSHR je što Sony nije ugasio HR Store i vratio sve na prije 10+ godina, jer u okolnostima kakve jesu to je puno jednostavnije i to ti je točna perspektiva na ovaj slučaj.

          Fenix

          To nije točno… updejtaju se tablice i puknu u store konzolu za web page i napravi update.

          To napravi programer za pola sata… ajd sat.

          Samo se treba dobit zeleno svjetlo od ekipe iz prodaje… koji moraju dobit zeleno svjetlo do nekog gore..pa gore pa gore… i to traje.

          Store i interface je jednak i za Talijanki i Slo i Mađar i bilo kog oko nas.

          Nikakav to nije problem tehničke prirode. Eto sad smo i zvjezdice dobili preko noći. I drugačiji mobilni sajt.

          Sve se to updejta stari moj.

          Kak se mijenja slika da bude COD3 gore. U sekundi eto kak.

          Ova gamad prodaje je na jahtama, isključila mob i pijucka.

            stanjara To nije točno… updejtaju se tablice i puknu u store konzolu za web page i napravi update.

            To napravi programer za pola sata… ajd sat.

            Kao programer ti mogu reci da vrlo privilegirano dajes uvid u nesto sto sasvim jasno ne razumijes.

              Fico Daj molim te… pa ne radiš web page from scratch.

              stanjara sad zamisli koliko je Sony u kurcu kad zbog pola sata nečijeg vremena gube milijune eura prihoda. Najbolje da im ti to onda objasniš jer očito tamo ne vole pare. Napiši im tako u mailu

                Fenix Ha dobro ja ne znam. Tko vodi ovaj sajt… može obrisat moje privelegirano komentiranje… u sekundi.

                  stanjara ja ga vodim i zašto bi ti išta brisao? Možeš pisati što želiš, ali čisto onako, s ljudske strani, nauči se prihvatiti tuđe stavove. Osobito u ovom dijelu ništa nije takvo kakvim ga ti simpliciraš, a pogotovo ne u Sonyju s pašta šutom of PSN-a

                    Fico Kao programer

                    Ne kurči se sto si nego ih hakiraj i popravi ovo sto nevalja.

                    Hvala

                    Fenix A znam da ga vodiš, a gle… vidiš ovo zvonce gore. Imaš Chat, Portal, Olovku nekakvu i zvonce…e to zvonce.

                    Uđe programer u konzolu… nađe liniju zvonca i obriše.

                    Zvonca više nema za nikoga.

                    E Felix di je zvonce???

                    Kak možeš branit Sony tak.

                    I nije da nas nema baš.. PS5 se predaje svud… U PEVEXu… moj nećak ima 6god.. ImaPS5… nema ko ga nema.

                    No dobro.. ispričavam se. Kriv sam. Ne znam. Neuk. Moje isprike još jednom i shvatite to kao komediju. Malo da pojačam atmosferu s obzirom da Vas u zadnje vrijeme samo zahodske školjke zanimaju.

                    Sorry. Ne pišem više.

                      stanjara bogami u pravu si, bolje i ovo od zahodskih školjki i termo fasada

                      Fico Krajnjeg korisnika nije briga što i kako. Ja želim dobru uslugu i želim biti dobro informiran o svemu ako sam klijent.

                      Dakle, svaka imalo ozbiljna tvrtka bi napisala obavijest: "Dragi svi, konverzija je uspješno napravljena ali biti će potrebno uskladiti neke dijelove trgovine koji još ne funkcioniraju kako je zamišljeno. Hvala na razumijevanju i vidimo se ingame."

                      Nakon ovakvog teksta bi čovjek znao na čemu je i imao razumijevanja.

                      Ovo kaj oni rade je gore od čistog amaterizma. A u poslovnom svijetu više nema malih i velikih. Ogledalo tvrtke je baš u situacijama kada radiš s malima. Ako se prema njima ponašaš kao prema govnu, dovoljno govori o tebi.

                      Fenix Sve štima, ali objektivno, tako se to ne radi. Ne na taj način.