wooddiebone pricas gluposti. korištenje ssda od grafičke će itekako napravit revoluciju. Prvo počinje se od OSa, pa hardvera pa tek onda softvera.
wooddiebone Witcher 3 još dan danas ljudi ne mogu pošteno vrtit sa Hairworksom upaljenim.
bullshit. svi koji imaju gtx 1070 pa na gore na gore mogu vrtit witcher 3 sa hairworksom. Dapače witcher 3 je toliko dobro optimizirana igra da ju mozes vrtit 8k 60 fps sa hardverom koji je bio dostupan u vrijeme kad je witcher 3 izasao. nemoj da moram izvlačit video sa kojim tlačim emilija svaki put kad se previše nabrije na playstation.
wooddiebone Stvari koje se ostavljaju za top tier grafičke su uglavnom gimmicki bez kojih se apsolutno može preživjet.
Zato je ray tracing trenutno glavna stvar skoro svake nove igre. Totalno nije top tier stvar.
wooddiebone A i ovo što radi PS5 moguće je i na običnom NVMe SSDu.
Nije. Jer ps5 ima arhitekturu koja je rađena oko toga. PC može to prebit samo sa pobošljanjem OSa i podrškom SSDa na grafičkoj.
i to se može dokazati sa samim startanjem windowsa 10. Možeš stavit ssd koji je 2 put brži od drugog ssda ali se windowsi neće niti u jednom trenutku 2 put brže startati. Niti približno. Dobit ćeš sekunde. Znaš zašto? Arhitektura/OS limitacije.
wooddiebone Mislim da ne mora bit ni PCIe 4.0 zapravo da bi dobio približno oste rezultate.
Treba. Da se nadovežem na gore tekst. Otpimizacija PCa nije nikad bila i nikad neće biti na razini konzola. Jedini način do sad da se prebije loša optimizacija hardvera/softvera je čistom sirovom snagom. Kako tehnologija napreduje tako i lagano napreduju mogućnosti. Ali đabe ti kita od 22 cm kad nemas erekciju. Tako je i sa hardverom. Sirova snaga ti više ništa ne znači ako nemas platformu koja to dopušta. SSDovi mogu iskorištavati maksimalne brzine samo kod benchmarkanja i kod direktnog pisanja brisanja podataka te eventualno kod nekoliko aplikacija. Ako imas grafičku koja brzinu ssda koristi kao super brzi cache automatski trebaš imati i brži PCIe jer u tom trentku ne koristiš samo grafičku već grafičku i SSD na istom laneu.
Stoga da, za ovakve zajebancije trebaš imati pci express, jer brzine koje su potrebne da prebiju lošu optimizaciu hardvera na pcu nisu dovoljne kod pci express 3.0 ssda.
i smiješno je da si napisao da igre trebaju znati iskoristit brži storage kad si rečenicu nakon rekao da developeri neće to koristit. Znaš ti koliko gamera još uvijek ne koristi ssdove? A od onih koji ih koriste znaš koliko koriste ful cheap ssd? Treba odjebati relikvije prošlosti.
A ako ćemo gledati globalno stanje video igara niti jedna next gen igra neće promijeniti pc/ostalo tržište. Najveća zarada u svijeti dolazi od mobilnih igara i free to play naslova sa mikrotransakcijama, i sve te igre mozes vrtit na tosteru.
Tvoja logika ne drži vodu jer... Unreal Engine 5, DX12 ultimate, i raytracing su stvari koje će se početi pojavljivati ili se već pojavljuju kao standard u novim igrama. Pogotovo UE5 i dx12 ultimate. UE5 koji će promijeniti optimizaciju video igara. I za sve to treba novi tech, nove grafičke. I što se tiče ssdova i grafički, nvidija je sama najavila nvcache za ampere kao nešto što će promijeniti standard, a onda očito imam nešto za očekivati.
@munja RTX 2xxx serija je bila promašaj za kupce ali dobitak za nvidiju. Imali su vremena usavršit Ray Tracing do maksimala. realno ja imam 1070 i nemam na 1080p rezi problema drzati apsolutno skoro svaku igru u 60 fpsa. Ono što ne mogu generalno ima problema sa optimizacijom i to se zove krš od igre 😃