pa to je to, ja se rado igram na konzolama, ali ne ocekujem cuda jer znam koje su mogucnosti. zanimljivo je da isti ti pljuju po switchu sto je slab ovo ono, a cim se nesto kaze za ps pocinje lavina. od 10 njadrazih igara su mi valjda 9 konzolaske, ali brate mili smanjite nebuloze o devovima itd. jedno je optimizacija, a jedno je kad je nesto preambiciozno za konzole, kao sto je bio slucaj ac unity za base ps4 i x1 u dato doba i sada cyber.

Živi bili pa vidjeli. Trenutno samo Valhalla i Demon Souls. Obje izgledaju jebeno i svaka čast.
Bilo bi lijepo da se to nastavi.

@maverick
Unity je imao problema sa iskorištavanjem procesora.
Na PC-u je također bio broken.
Puno ljudi je gušilo igru i frejm.
Engine nije bio prilagođen za toliko NPC-eva. Također su bili tupavi. Recimo Hitman ima hrpe ljudi u scenama a engine i frejm stabili.
Uz to su i pametniji. Nekad i je do developera.

    pravednik to je bio ran stadij gena, a i unity je ipak ambiciozniji od hitmana zbo svoje velicine i vertikale te fast paced gp-a, nesto sto hitman nema. ta igra se sada jako dobro vrti na ps5 i sex. do procesora je najvise.

    Ok, koliko se sjećam da su baš ljudi radili problem. Igrao sam na base PS4 i na krovovima je bilo stabilno. Isto u interijerima.

      pravednik koliko se sjećam da su baš ljudi radili problem

      pa da, ali moras uracunati dogadjanja na ekranu i velicinu, ipak je to na strani unitya spram hitmana. hitman trza na base ps4 takodjer. to su igre koje zahtjevaju jak procesor, nesto sto stare konzole nemaju tj bio im je proc smjeh jos po launchu. ubisoft je zagrizao prevelik kolac i jos su zbrzali sve i lose optimizirali. ja iskreno cekam zaigrati unity na nekoj od next gen konzola jer meni taj ac pari zadnji dobar, pa nek mraci tko hoce.

      Ovo se čekalo, mrsni video uradak.
      Idem gledat svečano.

      Gledajte optimizaciju, perfekcija.
      Fizika, osvjetljenje, bullet impact prikaz
      Na 1440p dosegne 144 frejma na ultra postavkama.

      Flipper sta su analizirali performanse na ovim slikama? Iskreno neznam tko mi je gori iz DFa, onaj koji ne moze reci R ili ovaj drugi kojemu slina bjezi iz usta par puta u svakoj recenici

      Ne kužim čemu hejt prema DFu?

      Dečki rade nešto što nitko drugi ne radi i još to rade dosta kvalitetno.

        wooddiebone tvoja poanta? Ako ti se svida, gledaj, ne branim ti. Meni se smijesno seciranje i brojanje piksela na selektivnim uzorcima.

        Na temelju kako se dobro vrti na RX6800XT konzole bi trebale obje nativno udarati 4K ultra.

        Osim duplog broja CU 6800XT nije duplo duplo jača od one u PS5 a na benchmarku dostiže 90 frejma, nekad i 100.

        Bilo se poteglo pitanje gtaiv, pa evo malo usporedbe koliko je dobar

        Isključen lijepi motion blur na konzolama.
        Simulation na BASE, zanimljivo kako je Alex iz DF izostavio da taj efekt daje i bolju destrukciju, particle efekte itd.
        Malo smo biased Alex a?
        Taj efekt vezan je za CPU i piše na PC-u, base za 4 core, best for 8 core or higher.
        Konzole je poredio sa RTX 2060 super.
        I RX 5700.

        Zanimljivo čemu gasiti opet na konzolama?

        Nebrem editirati.
        Imam viziju da su PS5 i SX ostavili namjerno gimpane. Mogu konzole potegnuti ovdje.

        Do saznanja dolazim na temelju pretpostavki utvrđenih na AC Valhalla.
        Igra se vrti u dinamičnom 4k,60 frejma, high za lod i ultra sve ostalo na konzolama. E AC je AMD sponzoriran naslov, Hitman 3 je Nvidia.

        Cod Cold War isto Nvidia.
        Tu matricu sam primijetio i u last genu, još kad sam imao PC i GTX 1060.
        Gdje je Nvidia to ispadne lošije na ostalome.

          To da, ko želi najbolje iskustvo i najnoviju tehnologiju bez obzira na cijenu.
          Zapravo su i jedini koji guraju nove stvari a ne gimmicke.

          Od 2000. do dana današnjeg.

          1. su gurali fiziku i teselaciju, pa SSAO, DSR, njihov onaj HBAO+ od 2017. ray tracing, 2018. aktivno.
            Zahvaljujući njima konzole sada imaju ray tracing, kakav takav.
            AMD ih samo kopira, zaostaju dosta svojom implementacijom.
            Od svega toga najimpresivniji i najkorisniji je DLSS trenutno.
            Nekad daje skoro duple performanse uz minimalan udar na sliku.
            Neke igre čak i bolje izgledaju nego nativni 4k uz DLSS na quality.

          Zato i kužim da se mogu kurčiti i držati monopol, samo nije da baš uvijek tehnologija nebre na druge platforme.
          Konkretno ovaj sporni SIMULATION u Hitman 3, koji nema udar na GPU.
          O tome se malo govori i preko medija prolazi "transparentno" a vrlo je bitno.
          Možda najbolja fizika i destrukcija u zadnje vrijeme.

          Možda se s razlogom ne spominje u prvom planu jer je stealth naslov u kojem nivo uništivosti ne igra skoro nikakvu ulogu prosječnom igraču, osim ovim likovima koji zumiraju statičnu sliku na 400% i traže dlaku u jajetu?

          Uostalom, pričamo o odličnom naslovu kojeg po običaju nitko neće igrati. Move along, nothing to see here, lol.

            Radi čega ga nitko nebi igrao?
            Uostalom zašto je bitno?
            Bitno je pričati o toj stavci kao referenci kada idući puta ekipa napiše, "želim bolju fiziku, destrukciju i AI na next genu".
            "Nije bitna grafika i rezolucija"
            Eto sad ste to dobili ali na PC-u. Mene zanima zašto nije na konzolama?
            Zar bude ovaj gen ništa drugo nego boostanje rezolucije i par detalja?
            Gdje je guranje novih stvari? K tome imamo i kronični
            nedostatak igara.
            Rekao sam da taj magični SSD i neke stvari bude koristilo par ekskluziva.
            Sve ostalo opet fokus na multiplat i portove.
            Ako ovaj E3 Sony i M ne najave nešto groundbreaking od gaminga možemo očekivati pišu. Čekam udarne mesnate first party naslove.

            Jbte Infamous Second Son ima bolji gameplay i grafiku a bome i destrukciju od 70% novih naslova.
            Takve naslove očekujem.

            Zero move along, slazem se, predugo si vec u ovoj temi