Ali opet, gaming industrija je znala povremeno iznenadit sa sluŔanjem fanova i njihovih želja.
Mankind Divided je propao zbog slabog marketinga, a i to kaj jesu promovirali su sjebali i nasrali si libtarde na leÄa.
Igra ko igra bi bila puno uspjeŔnija da je unaprijed na blef predstavljana kao megahit.
Evo ti Fallout 4, Skyrim, ME: Andromeda pa i Witcher 3.
Sve n-ti nastavci nama gamerima kultnih serijala, ali sa imbecilno agresivnim marketingom su unaprijed oznaÄeni kao pivotalni megahitovi o kojima se priÄalo godinama prije izlaska Äak i meÄu casual FIFA gamerima.
Kvaliteta istih po strani.
Mankind Divided se mogao prodavati ko vruÄe kifle da su odradili posao kak spada.
Mogli su Deus Ex ime diÄi komotno na razinu jednog Elder Scrollsa.
Najkomotnije. Ima tu i viŔe mesa od toga.