Do prije par sati sam svršavo na zvuk loma stakla.

Do maloprije nisam htio ugasit radi jebene grmljavine i kiše. Kako ga jebački sijeva, milina za slušat.

Stajo pred taksijem i gledo kak kapi udaraju u njega i slijevaju se po staklu.
Pri kraju sam Day 3 i prerano je za išta sudit o priči, al ja ljepšu i bolesno detaljniju igru nisam vidio, niti ću vidjet neko vrijeme.

Realno, PS5 nam ne treba, ne znam što tamo mogu izvest a da izgleda detaljnije i realnije od ovog.

Maloprije ronim dok bježim, likovi pucaju na mene, i gledam kak metci frcaju kroz vodu uz onaj trag... Ma bjež, ovo su bolesnici radili.

Koliko vidim, igra je na meti pala na 95 pa na 94. Zadnja dva dana je bilo još 3-4 sedmice. A jedan je čak dao 65/100.

Mislim, meni ni iz džepa ni u džep, niti će utjecati na moj dojam i ocjenu, ali stvarno je retardirano.

Dajte pogledajte ovu poeziju...posebno ovaj slide i burn. Predobro.

Ali ne. Ovo je 60/100 igra.

Znači iskreno bi spljuskao neke ljude.
Gdje god razgovaraju ljudi koji igraju igru, nitko nema riječi zamjerke.

    weky Ili da ne siliš tu platinu unutar pet dana dok ti ne pozli od igre.

    Drago mi je da vi znate bolje od mene kako ja igram igre 🙂
    Apsolutno nemam nikakve nove zamjerke tokom drugom prelaska osim nekih dijelova koje sam spomenuo da bih skratio još kad sam prvi put igrao. Ne mijenja mi to dojam niti malo, samo spominjem. Drugi prelazak mi je bio jeben jer sad znam sve o priči i zanimljivo je promatrat igru na drugačiji način.

    Sljedeći korak - moram nabildat te ručetine.

      wooddiebone
      Pa i Phantom Pain je bio tehnički dotjeran maksimalno i kao TPS u to vrijeme nije bilo bolje igre, ali kao MGS je bio kurac jer nema veze s vezom. Ne govorim ništa sad za TLoU2 jer nisam prešao pa ne znam kakva je priča, ali ako je za kurac onda kod mene opravdava takvo spuštanje ocjene. Radije bi da igra izgleda kao prvi dio i da je priča odlična, nego da izgleda nestvarno, ali da je priča za kurac.

        Vidim da je malo ljudi ovdje igralo Max Paynea kad svrsavaju na bacanje, slide i egzekuciju 😁

        Ja sam negdje na polovici i sad zasad (imam nekih nitpicka) igra je fakat odlična. Ne samo grafički, već i sa gameplay strane + story je jako zanimljiv. Dijalozi su sjajni, iako kažem, na polovici sam, ne znam hoće li to sve downhill po pitanju priče, ali ja sam skoro svake sekunde napet kao strijela. Atmosfera je chef's kiss.

        Bojim se samo tog famoznog endinga, ali ako zadrže ovakav kvalitet do kraja, onda nemam se puno šta brinuti.

        Brijac
        Phantom Painov problem je bila nedovršenost koju je uzrokovao Konami.
        Ništa drugo.
        Da je Kojima odradio to do kraja imali bi najbolji MGS ikada.

        Nije usporedivo.

        TLOU2 je žrtva dvije stvari: leakova i trenutne internet (ne)kulture frustriranih incela zbog kojih su i ti leakovi interpretirani na najgori mogući način.
        Ljudi za koje sam uvijek vjerovao da su objektivni (kolko mogu bit) su takve gluposti pričali o igri da mi je zlo bilo.
        Znači traže se ispirke u obliku lošeg pisanja, zastarjelog gameplaya i koznačega da bi se opravdala niska ocjena, a u stvarnosti je osoba nezadovoljna plotom što nema veze sa kvalitetom igre nego sa njihovim neshvaćanjem svijeta u kojemu se priča pripovijeda.

        Kako bi inače objasno overwhelming pozitivne dojmove ljudi koji zapravo igraju igru?

          Istina. Ajmo mu svi stavit 0 na metacriticu od Death Strandinga.

          Problem (ako se tako može reći) MGS V: PP nije toliko ni ta nedovršenost (koja postoji zbog toga jer je Konamiju prekipjelo s Kojimom i njegovom vizijom, odgodama i razvlačenjem budžeta kojem nema kraja) koliko je koncipiran da bude sasvim drugačiji MGS, odnosno igra poluotvorenog tipa, što je za sobom povuklo još neke negativnosti (razvlačenje igre i repetitivnost misija, relativan manjak animacija, jednoličniji dizajn interijera/eksterijera - makar u ovome nisu briljirali ni neki raniji MGS-ovi, manjak zanimljivijih boss borbi...).

          Ne znam kakav je TLOU2 (osim tehnički), ali možda će i za ovu igru trebati proći malo duže vremena da se slegnu reakcije. Priču na stranu, ali ovo nije ni izbliza tako radikalan skok u dizajnu kao MGS V.

          foggy Drago mi je da vi znate bolje od mene kako ja igram igre

          A vidim, jer si isto sranje napravio sa Sekirom. Tamo je bilo tim gore što si pisao recenziju, a imao si premalo vremena za sve svoje ambicije.

          Forsiraš se završiti i platinirati igru od 40-50 sati u 3-4-5 dana i u tom slučaju je neminovno da će ti se mišljenje o igri promijeniti, odnosno dosta srozati, jer će u frustraciji izaći na vidjelo neki propusti koje ne bi ni vidio da igraš nekim smirenijim tempom. U slučaju TLOU 2 u kontekstu frustracije ne pričam o težini igre jer je igra baš jako lagana, već o vremenu koje traži. Kad igraš 10-15 sati u komadu, naravno da te igra umara i da te frustriraju stvari koje inače ne bi, u normalnom tempu, poput dionica s forsiranim hodanjem, loading kad prekidaš CGI sekvence umjesto da one služe ko loading, vidiš greške i bugove u inače besprijekornim animacijama i sl... ma kužiš i sam o čemu pričam.

            Trenutno sam na 20-tak sati, igra zadovoljava i dalje iako se približavam početnim dojmovima koji su bili da se gameplay svodi skoro na autopilot. Opet ima dosta filler segmenata, fala Bogu upotpunjenih sitnicama koje ih čine malo zanimljivijim ali kao da umjetno razvlače igru. Borba je uvijek onaj adrenaline shot koji zatreba da se malo probudite, no iskreno, onaj središnji dio između 10. i možda 17. ili 18. sata priče je do sada bio highlight. Sve to ne znači da mi je igra prestala bit zanimljiva jer je takva skoro konstantno, intrigira s nekim odlukama u storytellingu i u određenim sekcijama jako atmosferična. Estetski ne prestaje oduševljavati, prekrasna igra u toliko pogleda, osobito po pitanju art dizajna jer su učinili da gotovo svaki trenutak može bit wallpaper. Do sada sam izbjegao bitne spoilere tako da se radujem vidjeti kako će se odvijati rasplet priče i to me najviše tjera igrati.

              weky A vidim, jer si isto sranje napravio sa Sekirom.

              @foggy ma koliko si dao sekiru? Ako je manje od 90, necu vise nikad ni rjeci sa tobom prodiskutirati

              Poceo i ja igru igrati, konacno. Za sada ok, ocekivano, gp poboljsan u odnosu na keca, nema skela, dasaka i lotri, za sada, sto odmah znaci, i bez drugih poboljsanja, da je gp bolji. Skok je zakurac, tjeranje na sporo hodanje isto, nadam se da ce to izumrti jednoga dana, grafika bomba, glazba odlicna, o prici necu puno, osim da je ono sto se dogodi na pocetku sa jednim likom, znate kojim, idijotarija, a za dalje cemo vidjeti. Iskreno nadam se da ce barem na dobar nacin tu situaciju iskoristiti, kad se vec "moralo" dogodito to sto se dogodilo.

                krpa

                Također sam na 20h i složio bi se sa svime što si napisao. Jedino bi još nadodao da mi je drugi dio zanimljiviji. Nisam mislio da će biti tako ali je. Mislim da to ima veze s više animacija. U prvom dijelu mi ih je nekako premalo (osim na početku di ih ima dosta).