Donal igra je top. I da, konzervativna je propaganda. Ali je svejedno top, topova!!! Uzivaj u gameplayu, vizualima koji su next gen. Ostalo zanemari
Sad zamisli da neko ovo stavi u Doom Eternal temu.
Donal igra je top. I da, konzervativna je propaganda. Ali je svejedno top, topova!!! Uzivaj u gameplayu, vizualima koji su next gen. Ostalo zanemari
Sad zamisli da neko ovo stavi u Doom Eternal temu.
wooddiebone igra je propaganda ali je vrhunska. Liva il desna il ova il ona. Propaganda je. Onaj tko to ne vidi ili je slijep ili se pravi slijep. Sad jel liberalna il lijevo socijalna il konzervativna...meni svejedno. Misljenja sam da politici i propagandi nije mjesto u medijima poput sporta, gaminga...
Mislim na politicku i svjetonazorsku propagandu
A gle, sa takvom logikom svaki komad medija možes nazvati propagandom.
Zato sam i stavio takvu analogiju sa Doom Eternalom.
Tamo si bijeli nabildani lik koji po paklu ubija demone.
Sa takvom logikom je Doom totalna desničarska i kršćanska propaganda.
I Unchartedu 4 je križ i kršćanska mitologija centralna stvar i onda bi to bila kršćanska propaganda.
Saints Row bi bila propaganda protiv zdrave pameti, a GTA kriminalna propaganda.
Halo je ksenofobija pojačana na 11.
Samo zato što se neke teme i stvari pojavljuju negdje u nekom mediju ne čini tu stvar centralnim pivotom priče i kao takave su nebitne u široj slici.
Sve što se u TLOU2 može protumačiti kao propaganda je samo pozadinska buka pokraj glavne poante i služi kao kulisa. Nešto što ti stvara iluziju stvarnog svijeta.
U tome je TLOU nevjerojatno jak.
Ne postoji lik koji nema povijest i kompleksne razloge i motivaciju iza svojih akcija.
Ako je tebi činjenica da je pisac napisao Ellie kao lezbu ili da je na svojim putovanjima posjetila sinagogu jednaka propagandi, onda mi nije jasno kako sve ove gore analogije koje sam naveo nisu propaganda.
Osobno sam mišljenja da propaganda ne može biti kvalitetna jer ima iskvareni cilj u svojoj srži.
Propaganda nije nešto što je napravljeno sa toliko strasti i ljubavi kao što je TLOU2 nego je ono što ispadne upravo kad te strasti i ljubavi nema.
ja mislim da se vi previse zamarate nebitnim stvarima u igrama. komotno sam moga i skipati cutscene i staviti jezik na tadjikistanski i opet bih imao zabave prvih 10 ak sati. tome sluze video igre, zabavi?
wooddiebone Sa takvom logikom je Doom totalna desničarska i kršćanska propaganda.
ako i je, onda je milijun puta bolja od one koju crkva promovira.
maverick tome sluze video igre, zabavi?
Istina.
Ali ne možemo gledati samo kroz jedno oko.
Kolko žanrova filmova postoji?
Nitko ne očekuje da će mu svaki od njih bit zabavan niti mora svaki film bit zabavan.
TLOU2 faila u tome isto kao i svaki film.
Ne može se i ne mora svidjeti svakom.
To mu nije namjena.
A to jel zabavno ili nije je osobna stvar svakog igrača.
Sa zadnjim zaključkom se slažem u potpunosti
wooddiebone pa samo hocu reci da neovisno o propagandi i storyu sam imao dobrih 8-10 sati zabave. kasnije je postalo repetitivno. nije mi zao day one kupnje, a to kaze netko tko ne kupuje day one igre. kupio sam svega 4 igre day one u mome zivotu.
wooddiebone lipo si obrazlozio svoj stav i imas like od mene. Meni osobno TLOU 2 je vrhunska igra. Ali bas je ispontencirana njezina seksualna orijentacija i namjerno je to napravljeno. I odgoj malog djeteta u takvoj zajednici. Moglo se i bez tih kontrovezi. Ali nisu htjeli, tj. Namjerno su to tako slozili. Iako zaista nemam nista protiv takvih veza i ljudi ali ne treba to isticati. A ND u ovoj igri to istice i to se vidi oz aviona.
Propaganda
Je, prilično je jasno da su neke stvari ubačene kako bi se dobilo na pozornosti, ali zato se ne može ni tvrditi da igra baš totalno gura seksualnu problematiku pod nos igraču. Igra je relativno suptilna s time i koncentrira se na radnju koja nema veze s seksualnošću. Uglavnom, jedno vrlo dobro igraće iskustvo za koje iskreno nisam očekivao tako česte negativne reakcije.
Igra mi je sve bolja i bolja. Još uvijek sam u Seattleu Day 1, a ovaj polu open world sa mapom mi je baš jebeno sjeo. Igra te baš vuče da igraš dalje. Ušao sam malo sa skepsom u nju, ali moram priznat da svakom novom minutom nadmašuje moja očekivanja.
Danas sam doživio tako jednu genijalnu scenu da moram double postat. Znači napokon sam naletio i na ljudske protivnike u Seattleu. I baš izađem na krov one škole i čujemo da 3 protivnika dolaze, Dina se baca u prone i u onaj mali prolazić ispod nekakve limene konstrukcije, a ja gledam gdje ću, samo se stignem čučnut iza covera. Imam samo 2 metka u revolveru i po jednu ciglu i molotov, ali molotov čuvam za zombije. Jedan lik se malo odvoji, ali već mi s druge strane dolazi jedna ženska, nemrem čekat da se približi pa da ga grabam i zarijem mu nož u vrat nego bacim ciglu na njega, stunam ga, ali slučajno umjesto headshota ga pogodim u rame, krv samo špricne, neprijatelj uzvikne i primi se za to rame, počne pomalo šepajući trčat prema coveru i kreće reloadat svoj rifle, ali baš vidiš ono malo kako viri da se muči jer ga smeta desno rame i ne može baš dobro reloadat, zatrčim se prema njemu i dokrajčim ga nožem. Dina dotle riješila jednog protivnika. No ona 3. ženska ostala, ja zapucam na nju, fulam, i krenem YOLO na nju, naravno pogodi me metkom, uzme mi health i još me uspori, Dina ju pogodi metkom u koljeno, ona padne na pod, pokuša se ustat, nekako uspije i pokuša me udarit puškom, ja dodgeam, no kako je ozljeđena ostavi mi previše prostora, ja samo potegnem nož i oderem joj vrat, krv svuda špricne i krene se držat za vrat i padne mrtva. E takvo nešto još nisam doživio u gamingu. Bolesno dobro, bolesno.
Moćno! I ja sam imao nešto slično. Ali takve stvari se ne događaju često.
Ovisi o načinu kako igraš... tj imaš li mašte.. kao i težini na kojoj igraš...
Manjak resursa te tjera da budeš kretivniji..
resident_evil Takve stvari se događaju stalno ako igraš na Grounded ili Survivor.
escoban
Definitivno. Ja sam jučer prebacio sa Hard na Survivor na onom dijelu kod TV Stationa na Seattle Day 1. Uspio sam naći jedno 4,5 metaka za pištolje i par metaka za shotgun i rifle i nekako sam se osjećao kao da mi igra previše pomaže, pa sam stavio na maksimalnu težinu. Odmah sam imao vatreno krštenje tamo u onoj podzemnoj sa onim debelim Shamblerima. Health kitovi i dosta metaka samo tako otišlo. I doslovno mi je bilo žao jednog metka za pištolj kad sam zombija htio pogoditi u nogu da ga usporim i onda slučajno promašio. Smatram da je TLOU takva, prava survival igra gdje ćeš apsolutno svaku stvarčicu cijenit; 1 metak za pištolj, četvrtinu alkohola kojeg ćeš kasnije moći iskoristiti za Molotov ili onih par supplemenata/čavli za player upgrade. Moraš igrati pametno. I zato mi je žao što nisam odmah krenuo na Survivor, ali nema veze.
Što se tiče priče, baš me zanimaju tko su ovi Scars, čine se kao neki religijski luđaci, prilično krvoločni i spremni na sve...
Ja sam tek na grounded skužio koliko je pacing loš. Loše postavljeno.
Mislim na iteme i municiju.
Opisat ću jednom temeljito.
Ima tu i bugova ili nelogičnosti da puškom preko 2 stakla nebrem liku stisnuti headshot ili ga uopće pogoditi.
Nakon 21 sat u igri i nekih 35-40% riješeno jedini je problem to što znam da ću je jednog dana završiti. Da je barem beskrajna.
Btw, prvi okršaji sa Scarsima, ja nemam apsolutno ništa ni od metaka, ni throwablea, ni materijala, sve potrošio na Stalkere. I nije mi preostalo ništa nego ići u full stealth mod i sve ih jedan po jedan riješavati nožem. Kakav jebeni užitak taj encounter bio!