Stigla mi jučer Master kolekcija. Moram priznati da je ovo (ako ne računamo igranje na OG konzolama) najvjerniji dosad port igara.
Mislim da je UI menu za igre radio Castlevania tim koji je portao isto kolekcije.
Također su Bluepoint ps3 verzije postale obsolete sada, jer pored toga što je Konami portao identične verzije, dodatno su ispeglali par očitih bugova koje su prvobitno uvedene u tim kolekcijama.
U nekom idealnom svijetu, MGS1 bio imao bolji CRT filter od ovog trenutno i veću rezoluciju, te polygon warble implementiran. MGS2 i 3 bi imale 4k rezoluciju, ALI ne na način kako je implementirana na PC-u, nego da efekte ekšli emuliraju u većim rezolucijama. Jer kada samo blownoutaju rezoluciju, ubiju se DOF efekti, efekti kiše itd. itd.
Iako je DOF tada bio primitivan, namjerno ga je KP koristio kako bi dobio tu filmičnost i fokus na likove itd.
Onda kada na velikim rezolucijama se pokuša renderovati, ti efekti jer su primarno bili kreirani na, za danas, iznimno male rezolucije, kada se rašire na 4k u biti nestanu skoro.
PCSX2 Software mode
HD fix at PS2-like res
HD fix at 4k
https://github.com/Lyall/MGSHDFix/issues/35#issuecomment-1793036624
Pored ovoga, također bih volio kad bi vratili skejtboard demo u MGS2, Ape misije i noćnu moru u MGS3. Eh da, multiplayer bi bio cool isto, ali ništa od toga. Iskreno bio bih sretan u MGS4 da vrate multi. Tad sa svim ovim bi bila perfektna kolekcija. Ovako je samo 8.5/10 za današnje standarde. Što je za očekivanja od Konamija kakve sam imao, genijalno.
Ovo ću vjerovatno gledati da počnem igrati početkom iduće godinu s ciljem da platiniram sve. Nadam se onda kada to odradim, da će tad nekad izaći VOL 2 s MGS4 dostojno portanim. Pretpostavljam da je multiplayer previše za očekivati, jbg.
p.s.
Ne sumnjam da će ultimativne verzije na kraju biti one za PC, jer će sva sila moddera godinama polirati dodano stvari, ali ja jednostavno ne mogu zamisliti da MGS igram na bilo čemu osim na PS-u... Old habits.