member Praktički sve što čitaš od foggya je: "igra nije onakva kakvu sam je JA zamislio da bude"
member Ono što je najgore je što gameplay postane izuzetno pasivan i nema baš ništa zanimljivo u trčkranju okolo i nakolo dok spamaš spellove.
U prijevodu takav replay value i raznolikost je zakurac.
Meni samo nije jasno kako je tvoje mišljenje ispravno i kako ono što ti misliš svakako mora biti točno. Tebi je lore bolji, tebi ne trebaju buildovi, tebi je pasivno... Jesmo mi igrali uopće iste igre? Meni je baš sve suprotno od toga što si naveo. I di smo sad?
Svrbi mene prstić od kopanja razuma tuđih mišljenja. Platina je najmanji problem, nemoj da brigaš.
member Sve mi se više čini foggy da tebe samo žestoko svrbi što nisi osvojio sve trofejčiće pa je igra jebiga smećec.
Da, jer ljudi koji ne vole skupit i trofeje jednostavno znaju bolje od onih koji to rade. Uvijek ispred svih, 1950.
member Općenito mi je smiješno kako kukaš da BB i Sekiro imaju slab replay value samo da bi nedugo nakon govorio kako svi open worldovi nemogu držat čašu vode dobroj linearnoj igri. Kontradiktiraš sam sebi i neke stvari potpuno krivo gledaš.
Pa ne mogu. Jedan linearni RPG, s unikatnim lokacijama (Tales of Vesperia, čisto primjera radi), uvijek će mi biti ispred otvorenog svijeta. Osim ako ne bude kvalitetom kao RDR2 ili Witcher 3. I ne razumijem sad kakve to veze ima sa replay value? Sekiro nakon jednog prelaska, gdje nemam ništa pametno da već nisam iskopao, bez raznih RPG smjerova, jednostavno mi ima manji ili nikakav replay value nakon prelaska nego DS serijal. Čak i BB ima veći, donekle i solidan. Mogu kemijat oružja barem, žao mi je što ih nema više. Sikiru sam prvo koristio, uz malo onog mač/malja, sad je Saw na redu i vidjet ću što još pametno mogu probati.
Mene rajcaju neke stvari, ali zašto one što rajcaju druge moraju biti ispravnije? Jel postoji neki pravilo po kojem se daju mišljenja?
member Ono što je najgore je što gameplay postane izuzetno pasivan i nema baš ništa zanimljivo u trčkranju okolo i nakolo dok spamaš spellove.
Ne igram nikad mage-a, a i to je easy mode.
member Ako bi baš trebalo navest neku manu to su one šalice iako su kao opcijonalni side sadržaj. Random generirani jednolični hodnici sa rehasevima postojećih bosseva rezultiraju repetitivnim i monotonim gameplayem. Bolje da su onih par unikatnih mobova i bosseva pobacali na jedno ili dva područja više.
Ajde, oko jedne stvari se slažemo.
Generalno, dosta toga si dobro rekao. Na žalost, ne slažem se baš 🙂
Bilo kako bilo, da ponovimo, BB nije loša igra, ni blizu lošoj igri. Samo jebiga, nije Dark souls 1 i 3 🙂 😛
Zero A i to mi je zanimljivo zašto je igra i dalje toliko na glasu kao teška. Ok, nekome tko nije igrao DS serijal možda u neku ruku i je
Baš meni koji sam DS puno igrrao, malo mi je teže sjela oko težine. Ja sam dosta štit dizao u zrak i tenka igrao, pa me ovo skakutanje iznenadilo. Isto kao i Sekiro. To je dobra stvar, jer inoviraju kako da teške igre budu teške na različite načine.