TITANXIS Priču su trebali objasnit kreatori priče i kako su oni to zamislili a ovako svako će igru drugačije tumačit.
Ovo što si naveo, baš to! Tako radi PLAYDEAD sa svojim LIMBO i INSIDE naslovima. Likove, okruženje i sve živo prepuštaju nama i našoj interpretaciji. Dok FROM radi isto, samo u manjoj količini. Ako pratite Vatijev YT kanal i mnoge druge Souls/Borne YT kanale, shvatiti će te da gotovo sve igre od Froma imaju jasnu definiranu priču koja je skrivena. Kako bi se ona razumjela, nužno je proći igru više puta, čitati opise itema, povezati 2 i 2 i eto.
Developeri kao što PLAYDEAD i From rade po određenim pravilima i načelima tipa: “Napraviti ćemo to i to, biti će jebeno! Kome se sviđa – super, kome ne – neka se nosi u ***** Nismo tu da ugađamo publici niti izdavačima, niti da pratimo trendove, nego da pratimo svoju viziju za koju vjerujemo da je kvalitetna!“
Jasno se vidi da je tako nastao prvi Dark Souls (meni najbolja igra od Froma). Nema pomoći, nema nikog da te vodi i da smjernice. Izvoli se mučiti, umri bezbroj puta, uči iz grešaka, ponekad pogledaj opis predmeta kojeg si pokupio. Želiš brže od jedne do druge lokacije? Nema problema! Samo makni Ornsteina i Smougha! Bacaj kontroler u zid, razjebi birtiju, povadi armaturu iz temelja, navuci si bolest od živciranja, budu muško i prihvati izazov!! Biti ćeš zadovoljan svakim malim napretkom, svakim otkrićem i svakom malom pobjedom.